Алгоритми і Виконавці

Додано: 27 листопада 2019
Предмет: Інформатика, 3 клас
Тест виконано: 36 разів
12 запитань
Запитання 1

Команда – це

варіанти відповідей

чіткий наказ виконувати певну дію.

повідомлення, яке є розповідним реченням.

повідомлення, яке не спонукає до виконання певної дії.


середовище виконання.

Запитання 2

Об’єкт, здатний виконувати задані йому команди, називається...

варіанти відповідей

командиром

виконавцем

новим об’єктом

планом

Запитання 3

Алгоритм – це...

варіанти відповідей

певна дія.

послідовність команд, виконання яких призводить до виконання поставленої задачі.


певний план


об’єкт

Запитання 4

В якому з поданих варіантів зазначено комп'ютерну програму?

варіанти відповідей

Команда

Інструкція

Середовище

Скретч

Запитання 5

Алгоритм можна подати у формі

варіанти відповідей

словесній

графічній

правильній

спеціальній

Запитання 6

Словесне подання алгорритму-це...

варіанти відповідей

подання, при якому команди подаються за допомогою малюнків.

подання, при якому команди подаються за допомогою слів.

подання, при якому команди подаються за допомогою музики.

Усі варіанти правильні.

Запитання 7

Мовою програмування називають...

варіанти відповідей

повсякденна мова.

мова, на яких пишуть програми.

іноземна мова.

мова жестів.

Запитання 8

Виконавець команд у програмі Скретч...

варіанти відповідей

Рудий кіт

Синій кіт

Фіолетовий кіт

Зелений кіт

Запитання 9

Сцена-це...

варіанти відповідей

місце виконання.

середовище програми.

середовище виконавця.

білий аркуш.

Запитання 10

Спрайтами називають...

варіанти відповідей

об’єкти, створені у графічному середовищі.

виконавців алгоритму в середовищі Скретч.

програму Скретч.

ОС Windows.

Запитання 11

Проект –це...

варіанти відповідей

файл, створений у ОС Windows.

файл, створений у середовищі Скретч.

файл, переміщений у папку.

файл, переміщений у папку4) файл, збережений на зовнішньму носії.

Запитання 12

Команди, об’єднані в групи, в середовищі Скретч називають...

варіанти відповідей

контейнером

скриптом

проєктом


програмою

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест