СФН. 3 клас. Програмування

Додано: 25 травня
Предмет: Інформатика, 3 клас
11 запитань
Запитання 1

Команда - це

варіанти відповідей

дії, які виконуються

чіткий, короткий наказ, повідомлення, яке спонукає до певної дії

вказівка до обов'язкового виконання

Запитання 2

Той, хто розуміє і може виконати певні команди...

варіанти відповідей

алгоритм;

спрайт;

об'єкт;

виконавець;

Запитання 3

Хто може бути виконавцем?

варіанти відповідей

людина;

тварина;

стіл;

комп'ютер;

Запитання 4

Відкрити програмне середовище Scratch можна за допомогою значка

варіанти відповідей
Запитання 5

Запуск програми в середовищі Scratch відбувається за допомогою інструмента

варіанти відповідей
Запитання 6

Як називається виконавець у середовищi Scratch?

варіанти відповідей

Спрайт

Кіт

Проект

Скрипт

Запитання 7

Висловлювання можуть бути ...

варіанти відповідей

істинними

хибними

істинними і хибними

будь якими

Запитання 8

Команду можна подати усно, письмово, за допомогою схем або звуків

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 9

Що таке алгоритм?

варіанти відповідей
Послідовність дій, виконання яких призводить до очікуваного результату.
Рухоме мальоване зображення.
Окрема команда, яка використовується в сценарії.
Алгоритм, записаний однією з мов програмування.
Запитання 10

Що таке скрипт в середовищі Scratch?

варіанти відповідей
Послідовність команд, яка визначає, які дії і в якому порядку слід виконати певному виконавцю.
Рухоме мальоване зображення.
Окрема команда, яка використовується в сценарії.
Алгоритм, записаний однією з мов програмування.
Запитання 11

Що таке сцена в середовищі Scratch?

варіанти відповідей
Місце, де виконуються створені проекти: ігри, історії, анімації.
Сукупність об’єктів, скриптів, звуків, які збережено в окремому файлі та використовують разом.
Блоки
Спрайт

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест