Алгоритми та програми

Додано: 7 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 99 разів
10 запитань
Запитання 1

В якій групі розміщені команди для створення малюнків?

варіанти відповідей

 Вигляд

Рух

Олівець

Звук

Запитання 2

У середовищі Скретч для реалізації безперервного повторення з умовою використовується команда

варіанти відповідей

Завжди якщо

Завжди

Повторити

Зробити

Запитання 3

Скільки команд розміщено в тілі даного циклу?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 4

Для чого використовується дана команда?

варіанти відповідей

Для встановлення тіні олівця

Для встановлення кольору олівця

Для дублювання зображення

Для встановлення розміру олівця

Запитання 5

На скільки кроків переміститься об’єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

25

5

10

15

Запитання 6

Для чого використовується дана команда?

варіанти відповідей

Для встановлення кольору

Для встановлення тіні

Для встановлення розміру

Запитання 7

Який показник лічильника циклу зображеного на малюнку?

варіанти відповідей

100

5

1

10

Запитання 8

Алгоритм, у якому певні команди повторюються, називають

варіанти відповідей

алгоритмом із повторенням

циклічним

круговим

скінченим

Запитання 9

На скільки кроків переміститься об’єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

15

8

30

20

Запитання 10

На скільки кроків переміститься об’єкт в результаті виконання даної програми?



варіанти відповідей

20

15

5

10

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест