Алгоритми та програми

Додано: 15 грудня 2022
Предмет: Інформатика, 6 клас
Копія з тесту: Алгоритми та програми
Тест виконано: 160 разів
23 запитання
Запитання 1

Що таке алгоритм?

варіанти відповідей

— це послідовність питань, яких задає виконавець

— це послідовність дій, виконання яких вирішує певне завдання

— це послідовність завдань, які виникають у процесі виконання

Запитання 2

Хто створює алгоритми?

варіанти відповідей

Людина

Комп'ютер

Виконавець

Запитання 3

Що таке лінійний алгоритм?

варіанти відповідей

- це алгоритм, який наказує виконавцеві повторювати якісь дії

— це ланцюжок команд, він не містить розгалужень і повторень

- це команди, які слідують з умови: якщо, то

Запитання 4

За допомогою чого програмують професійні програмісти?

варіанти відповідей

графічно

мовою програмування

за допомогою знаків

Запитання 5

Найпопулярніше середовище блочного програмування

варіанти відповідей

гра "Черепаха"

Скретч

гра "Лабиринт"

Запитання 6

Що таке спрайт?

варіанти відповідей

блок команд у Скретчі

виконавець алгоритмів у Скретчі

робоча область, де створюються команди у Скретчі

Запитання 7

Область, у якій відображається виконання програми Скретчу

варіанти відповідей

панель команд

сцена

робоча область

Запитання 8

За допомогою якої групи команд малюють в Скретчі?

варіанти відповідей

команда "Рух"

команда "Олівець"

команда "Події"

команда "Керування"

Запитання 9

Продовжити речення :" Розгалуження - це...

варіанти відповідей

результат сприйняття людиною повідомлень з навколишнього світу

фрагмент алгоритму, що містить команду перевірки умови і послідовності команд, які будуть виконуватися або не виконуватися залежно від результату виконання команди перевірки умови;

команда для виконання циклу з передумовою або з лічильником

така алгоритмічна конструкція, в якій одна і та ж команда повторюється багаторазово

Запитання 10

Яку геометричну фігуру намалює Рудий кіт в результаті виконання такого алгоритму?

варіанти відповідей

коло

трикутник

квадрат

прямокутник

Запитання 11

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

прямокутник

квадрат

трикутник

коло

Запитання 12

Для створення алгоритму з визначеною кількістю повторень використовують блок...

варіанти відповідей
Запитання 13

Кожна команда лінійного алгоритму обов'язково…

варіанти відповідей

виконується в залежності від умови

може виконуватися більше ніж один раз

виконується лише один раз

виконується безліч разів.

Запитання 14

Яку алгоритмічну структуру було використано при написанні проекту?

варіанти відповідей

лінійну

циклічну

з розгалуженням

команди виконавця

Запитання 15

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві вибирати подальші дії, залежно від істинності певного висловлювання називається...

варіанти відповідей

алгоритм з розгалуженням

алгоритм слідування

Scratch

алгоритм з повторенням

Запитання 16

Алгоритм у якому передбачається багаторазове виконання одного й того ж самого набору команд називають...

варіанти відповідей

розгалуженим

слідування

оператором циклу

циклічним

Запитання 17

Базовими алгоритмічними структурами є:

варіанти відповідей

слідування (лінійна)

лічильник

повторення (цикл)

команда

умова

розгалуження

Запитання 18

Повідомлення, яке спонукає до виконання певної дії - це

варіанти відповідей

команда

алгоритм

виконавець

план дій

Запитання 19

Запуск програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента

варіанти відповідей
Запитання 20

Виділений на зображенні цикл є:

варіанти відповідей

зовнішнім

внутрішнім

Запитання 21

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання

варіанти відповідей

Розгалуження

Слідування

Повторення

Запитання 22

До якої групи об'єктів у програмі "Scratch" відноситься команда "переміститися на 10 кроків"?

варіанти відповідей

олівець

рух

вигляд

керування

Запитання 23

Завдяки чому ми можемо малювати в "Scratch"?

варіанти відповідей

блоку "перемістити вказівник миші"

блоку "змінити колір олівця"

блоку "коли натиснуто"

блоку "опустити олівець"

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест