Алгоритми та програми

Додано: 27 березня 2023
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 63 рази
12 запитань
Запитання 1

Повідомлення, яке спонукає до виконання певної дії - це

варіанти відповідей

 команда  

  виконавець

   план дій

  алгоритм

Запитання 2

Хто може бути виконавцем команд (обери декілька правильних відповідей):


 

варіанти відповідей

   камінь

  машина

  комп'ютер

  людина  

  веселка

  стілець

тварина

Запитання 3

Виберіть із перелічених речень ті, які є командами 

  

варіанти відповідей

    Як розв'язувати задачу

    Перемістити об'єкт

  Зупинись

    Прийшла весна

   Дме вітер

Переходь вулицю 

 Закрий вікно

 Ввімкни комп'ютер

Запитання 4

У якій групі команд знаходиться кнопка "очистити"

варіанти відповідей

 вигляд

    рух

    керувати

 олівець

Запитання 5

Назвіть способи подання алгоритмів (обери декілька правильних відповідей):


варіанти відповідей

  малюнковий

 книжковий

  словесний

  графічний

 звуковий

Запитання 6

До якої групи об'єктів у програмі Scratch відноситься команда "переміститися на 10 кроків"


варіанти відповідей

  керувати

  вигляд

  олівець

   рух

Запитання 7

До якої групи об'єктів у програмі Scratch відноситься команда "чекати 1 секунду"


варіанти відповідей

  керувати

  вигляд

  олівець

 рух

Запитання 8

Алгоритм опрацювання даних, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп’ютером – це


варіанти відповідей

 папка

 файл

 команда

  середовище виконання алгоритму

 комп'ютерна програма

Запитання 9

Як називають виконавця алгоритму в середовищі Скретч?


варіанти відповідей

  фанта

спрайт

  лимонад

  пепсі

Запитання 10

Файл, створений у середовищі Скретч, називають


варіанти відповідей

  сценою

  контейнером

  проектом

  алгоритмом

 програмою

Запитання 11

Який алгоритм називається циклічним?


варіанти відповідей

   алгоритм, що містить повторення певних дій

алгоритм, що містить умову

   алгоритм вибору команд

 алгоритм, що складається з однозначної послідовності дій 

Запитання 12

Завдяки чому ми можемо малювати в Scratch?

варіанти відповідей


   блоку «опустити олівець»

блоку «змінити колір олівця»

 блоку «перемістити вказівник миші»

  блоку «коли натиснуто»

  блоку «підняти олівець»

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест