Алгоритми та програми

Додано: 30 травня 2023
Предмет: Інформатика, 6 клас
Копія з тесту: Алгоритми та програми
Тест виконано: 155 разів
20 запитань
Запитання 1

Алгоритм, в якому всі команди обов’язково виконуються, причому кожна лише по одному разу

варіанти відповідей

лінійний

повторення

розгалуження

Запитання 2

Процеси, які повторюються, називаються 

варіанти відповідей

лінійними

циклічними

розгалуженими

закономірними

Запитання 3

Що буде результатом виконання даної програми?


варіанти відповідей

Переміщення на 20 кроків

Переміщення на 10 кроків

Переміщення на 15 кроків

Переміщення на 5 кроків

Запитання 4

Виконуючи які програми, чоловічок дійде до фінішу?

варіанти відповідей
Запитання 5

Яка із запропонованих програм приведе чоловічка до фінішу?

варіанти відповідей
Запитання 6

Що відбудеться після виконання цього алгоритму?

варіанти відповідей

виконавець намалює квадрат

виконавець обере олівець та пройде 100 кроків

виконавець намалює трикутник

виконавець переміститься в координати (-50;50)

Запитання 7

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Призупиняє програму на 1 секунду

Зупиняє програму через 1 секунду

Видаляє програму через 1 секунду

Запускає програму через 1 секунду

Запитання 8

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Змінює колір образа

Змінює даний образ на наступний

Змінює гучність звуку

Змінює розмір образа

Запитання 9

Алгоритм посадки 10 дерев - це цикл ... .

варіанти відповідей

з лічильником

з передумовою

лінійний

з розгалуженням

Запитання 10

Що намалює Рудий кіт в результаті виконання такого алгоритму?

варіанти відповідей
Запитання 11

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання

варіанти відповідей

повторення

розгалуження

слідування

Запитання 12

Скільки команд міститься в тілі даного циклу?

варіанти відповідей

1

2

3

6

Запитання 13

Яку умову описує дана команда?

варіанти відповідей

Об’єкт торкається вказаного об’єкта, назва якого обирається зі списку

Об’єкт торкається вказаного кольору

Об’єкт першого кольору торкається другого кольору

На клавіатурі натиснуто вказану клавішу, назва якої обирається зі списку

Запитання 14

Яку умову описує дана команда?

варіанти відповідей

Об’єкт першого кольору торкається другого кольору

Об’єкт торкається вказаного кольору

На клавіатурі натиснуто вказану клавішу, назва якої обирається зі списку

Об’єкт торкається вказаного об’єкта, назва якого обирається зі списку

Запитання 15

Вкажіть типи алгоритмів:

варіанти відповідей

Слідування

Розгалуження

Циклування

Аналізування

Повторення

Запитання 16

Алгоритмічна структура, яка використовується для подання багаторазового виконання набору команд

варіанти відповідей

Слідування

Розгалуження

Повторення

Запитання 17

Скрипт - це

варіанти відповідей

це послідовність команд та інструкцій, за допомогою яких ви можете керувати спрайтами та сценою

це двовимірний персонаж або об’єкт гри, яким ви можете керувати за допомогою команд

можливість редагувати зовнішній вигляд спрайтів

Запитання 18


Який тип алгоритму вибрати для опису переходу через дорогу:

варіанти відповідей

Слідування

Розгалуження

Повторення

Аналізування

Запитання 19

Якщо серед команд тіла циклу є інші цикли, то такий фрагмент алгоритму називають

варіанти відповідей

Вкладеними циклами

Серединними циклами

Внутрішніми циклами

Зовнішніми циклами

Запитання 20

Скільки квадратів буде на малюнку, який зробить котик, виконавши даний алгоритм?

варіанти відповідей

8

12

10

9

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест