Алгоритми та програми.

Додано: 14 лютого
Предмет: Інформатика, 6 клас
Копія з тесту: Алгоритми та програми.
21 запитання
Запитання 1

Об'єкт-виконавець у середовищі Скретч має назву

варіанти відповідей

спрайт

скрипт

сцена

Запитання 2

Програма, яка керує діями об'єкта у середовищі Скретч називається..

варіанти відповідей

спрайт

скрипт

команда

Запитання 3

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Змінює розмір образа

Змінює гучність звуку

 Змінює даний образ на наступний

Змінює колір образа

Запитання 4

В якій групі розміщені команди для створення малюнків?


варіанти відповідей

Звук

Керувати

Вигляд

Олівець

Запитання 5

Яку фігуру намалює виконавець, виконавши цей алгоритм?

варіанти відповідей

лінія

трикутник

квадрат

коло

Запитання 6

У середовищі Скретч для організації повного розгалуження використовують команду

варіанти відповідей

а

б

в

г

Запитання 7

Який елемент середовища програмування Скретч позначено цифрою 5?

варіанти відповідей

Налаштування

Сцена

Запуск програми

Запитання 8

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

16

15

20

30

Запитання 9

На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

на 150 градусів проти годинникової стрілки

на 15 градусів за годинниковою стрілкою

на 15 градусів проти годинникової стрілки

на 150 градусів за годинниковою стрілкою

Запитання 10

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

15

5

10

25

Запитання 11

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?

варіанти відповідей

5

10

15

20

Запитання 12

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

 Переміщення на 20 кроків

Переміщення на 5 кроків

Переміщення на 15 кроків

Переміщення на 10 кроків

Запитання 13

Яким буде результат виконання даної програми якщо натиснуто клавішу Пропуск на клавіатурі?

варіанти відповідей

 Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт залишиться на місці

Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Запитання 14

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?


варіанти відповідей

10

20

200

30

Запитання 15

На скільки кроків переміститься об’єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

20

10

15

5

Запитання 16

Лінійний алгоритм - це такий алгоритм, у якому .. ?

варіанти відповідей

дії виконуються поступово, одна за одною

дії виконуються з повторенням

дії виконуються за певної умови

дії виконуються за певної умови з повторенням

Запитання 17

Продовжи речення. Алгоритм - це .. ?

варіанти відповідей

Набір команд які розуміє і може виконати виконавець

Послідовність команд виконавцю, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати, щоб досягти поставленої мети

Набір команд, які повинен розуміти і повинен виконати виконавець комп'ютер

Послідовність команд комп'ютеру, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати, щоб показати очікуваний результат

Запитання 18

Як називається програма для створення алгоритмів:



варіанти відповідей

Блокнот

Скретч

Сцена

Алгоритм

Запитання 19

Що буде результатом виконання даного алгоритму?


варіанти відповідей

Поворот за годинниковою стрілкою на 6 градусів

Поворот проти годинникової стрілки на 6 градусів

Переміщення на 6 кроків

Запитання 20

На скільки кроків буде виконано переміщення у результаті виконання такого циклу?


варіанти відповідей

60

40

20

80

Запитання 21

Скільки команд розміщено в тілі даного циклу?


варіанти відповідей

2

1

3

4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест