Алгоритми та програми

Додано: 21 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 37 разів
10 запитань
Запитання 1

Алгоритм - це

варіанти відповідей

будь-яка послідовність команд для розв'язування задачі

скінчена послідовність команд, виклнання яких приводить до розв'язання поставленої задачі

певна послідовність деяких команд

Запитання 2

Що таке "спрайт"?

варіанти відповідей

блок команд

скрипт

костюм персонажа

об'єкт, який виконує певні дії

Запитання 3

Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд:

варіанти відповідей

повторення

розгалуження

слідування

Запитання 4

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання

варіанти відповідей

повторення

розгалуження

слідування

Запитання 5

Виберіть із списку команди, які можемо віднести до команд повторення (циклів)

варіанти відповідей

завжди

рухатись 10 кроків

повторити, поки не

якщо край, повернути

Запитання 6

Команда - це

варіанти відповідей

послідовність команд

той хто виконує команди

наказ,вказівка виконати певні дії

Запитання 7

Фон проекта на якому ми розміщуємо спрайта це?

варіанти відповідей

фон

сцена

зображення

інший варіант

Запитання 8

Яке призначення має кнопка у вигляді зеленого прапорця?

варіанти відповідей

завершення програми

запуск програми

пауза

Запитання 9

Оберіть із переліченого способи, за допомогою яких можна створити новий спрайт:

варіанти відповідей

вставити із файла

перетягнути мишею з робочого столу

обрати готовий об'єкт із бібліотеки

намалювати в графічному редакторі

сфотографувати камерою

Запитання 10

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою блоку "Коли натиснуто зелений прапорець"?

варіанти відповідей

запуск програми

змінює тло сцени

призупиняє програму

зупиняє програму

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест