Алгоритми та програми

Додано: 4 травня 2020
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 94 рази
12 запитань
Запитання 1

Для чого створюють алгоритми?

варіанти відповідей

при складанні прикладних задач з інформатики

для розв'язування прикладних задач із різних предметних галузей

для зберігання проєктів у Scratch

для зв'язку між об'єктами

Запитання 2

Що таке алгоритм?

варіанти відповідей

конструктор

перелік команд

послідовність дій

завдання проєкту

Запитання 3

З поданого списку оберіть істинне висловлювання

варіанти відповідей

Число 10 - просте число.

Усі мелодії записуються за допомогою семи нот

Хто йде до дошки?

Відкрий зошит!

Запитання 4

Команди циклу будуть повторюватися до досягнення потрібної кількості повторень

варіанти відповідей

з певною кількістю повторень

з невідомою кількість повторень

з визначеною кількістю повторень

з потрібною кількістю повторень

Запитання 5

Зовнішній вигляд об'єкта в Scratch називається

варіанти відповідей

образ

скрипт

сцена

рудий кіт

Запитання 6

Проєкт, в якому кінь рухатиметься по колу, поки програму не буде зупинено - це

варіанти відповідей

алгоритм із повторенням

алгоритм із розгалудженням

алгоритм із висловлюванням

алгоритм із вкладеним циклом

Запитання 7

Що потрібно натиснути для запуску скрипта?

варіанти відповідей

червону кнопку

зелену кнопку

червоний прапорець

зелений прапорець

Запитання 8

Який алгоритм передбачає виконання певних дій в залежності від істинності деякого висловлювання, що є умовою виконання певних команд.

варіанти відповідей

алгоритм з розгалудженням

алгоритм з повторенням

циклічний алгоритм

алгоритм слідування

Запитання 9

Як у середовищі Scratch задати випадкову величину?

варіанти відповідей

випадкову величину отримують, вказавши її найменьше та найбільше з можливих значень

випадкову величину отримують із певного числового діапазону, вказавши її номер

випадкову величину отримують із певного числового діапазону, вказавши її найменьше та найбільше з можливих значень

випадкову величину отримують із певного числового діапазону, вказавши її найменьшу можливу координату

Запитання 10

Щоб описати алгоритм із вкладеними циклами, потрібно

варіанти відповідей

включити повторення команд в середину іншого циклу

повторити набір команд, що повторюються всередині циклу

включити повторення в набір команд, що повторюються всередині іншого циклу

включити команду, що повторюються в середину іншого циклу

Запитання 11

Об'єкт, який виконує дії в Scratch, має назву

варіанти відповідей

образ

рудий кіт

датчик

спрайт

Запитання 12

Місце, де відбуваються запрограмовані події в Scratch

варіанти відповідей

майдан

галявина

танцпол

сцена

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест