Алгоритми та програми

Додано: 7 травня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 127 разів
12 запитань
Запитання 1

Якою приблизно повинна бути відстань від очей до екрана монітора під час роботи за комп’ютером?

варіанти відповідей

10-15 см

50-60 см

30-40 см

1 м

Запитання 2

Яку з команд потрібно використати для призупинення проекту на деякий час?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 3

Яку з подій потрібно використати для того щоб запуск команд відбувався при зміні тла на сцені?

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 4

Яку з подій потрібно використати для того щоб запуск команд відбувався при натисненні «прапорця»?

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 5

Виконавець алгоритмів, якому доступні всі команди Scratch — це ...


варіанти відповідей

скрипт


команда


сцена


спрайт

Запитання 6

Основного спрайта в Скретч звати

варіанти відповідей

Рудий кіт

Білий кіт

Чорний кіт

Жовтий кіт

Запитання 7

Обери типи алгоритмів

варіанти відповідей

Лінійний, циклічний, з розгалуженням 

Лінійний, умовний, з розгалуженням


Словесний, циклічний, з розгалуженням

Запитання 8

Що таке алгоритм? Вибери вірну відповідь

варіанти відповідей

Алгоритм - це послідовність команд виконавця.

Алгоритм - це команди, які виконуються в залежності від умови.

Алгоритм - це команди, які повторюються.

Запитання 9

Яка програма є середовищем для виконання алгоритмів?

варіанти відповідей

Paint

Power Poit

Scretch

Word

Запитання 10

Базовими алгоритмічними структурами є:

варіанти відповідей

 слідування

 команда

розгалуження

 повторення (цикл)

  лічильник

умова

Запитання 11

Які форми алгоритмів з розгалуженнями бувають?

варіанти відповідей

Повна та неповна форма

цикли з лічильником та передумовою

лінійні та нелінійні

безумовний та умовний

Запитання 12

Скільки разів виконавець скаже Hello?

варіанти відповідей

2

5

10

не говоритиме

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест