Алгоритми та програми

Додано: 12 травня 2020
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 136 разів
18 запитань
Запитання 1

Вкажіть, що відбувається зі спрайтом, що працює за таким скриптом:

варіанти відповідей

Якщо спрайт торкається чорного кольору, він переміщується вниз

Якщо спрайт не торкається чорного кольору, він переміщується вниз

Якщо спрайт торкається чорного кольору, він не рухається

Якщо спрайт не торкається чорного кольору, він переміщується вгору

Якщо спрайт не торкається чорного кольору, він переміщується вліво

Запитання 2

Які дії виконує спрайт за таким скриптом?

варіанти відповідей

Якщо торкається спрайту Ball2, то збільшується, інакше - зменшується

Якщо не торкається спрайту Ball, то зменшується

Якщо торкається спрайту Ball2, то збільшується, якщо торкається спрайту Ball – зменшується

Якщо не торкається спрайту Ball2, то збільшується

Якщо торкається спрайту Ball, то збільшується, інакше – зменшується

Якщо торкається спрайту Ball, то збільшується, якщо торкається спрайту Ball2 - зменшується

Запитання 3

Якого значення набуде змінна S після виконання програми?

варіанти відповідей

10

6

16

3

Запитання 4

При виконанні якої умови буде зупинено даний цикл?

варіанти відповідей

Одночасно натиснуто клавішу пропуск та мишку

Цикл буде виконуватися постійно

Натиснуто клавішу пропуск або мишку

Не натиснуто клавішу пропуск або мишку

Запитання 5

Яку відповідь ви отримаєте, якщо a=5,b=4,c=3,d=2?

варіанти відповідей

поміститься

не поміститься

не можливо визначити

Запитання 6

Що буде результатом виконання даної програми при натиснутій стрілці вниз на клавіатурі?

   

варіанти відповідей

Нічого не відбудеться

Об'єкт переміститься на 17 кроків

Об'єкт переміститься на 9 кроків

Об'єкт переміститься на 8 кроків

Запитання 7

Що буде результатом виконання даної програми при натиснутій стрілці вниз та клавіші пропуск одночасно?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 30 кроків

Об'єкт переміститься на 20 кроків

Об'єкт переміститься на 60 кроків

Об'єкт переміститься на 50 кроків

Запитання 8

Скільки команд міститься в тілі даного циклу?

варіанти відповідей

2

6

3

5

4

Запитання 9

Виберіть основні алгоритмічні структури.

варіанти відповідей

лінійний (слідування)

повторення (цикл)

лічильник

умова

розгалуження

команда

Запитання 10

Виберіть прості логічні вирази.

варіанти відповідей
Запитання 11

"оцінка" і "Оцінка" - це різні імена для різних змінних?

варіанти відповідей

так

ні

не завжди

Запитання 12

Ім'я змінної також, як ім'я спрайта, образу або сцени, може складатися з ...

варіанти відповідей

букв, цифр, знаку підкреслення

букв і цифр

зі всіх символів

зі всіх символів, окрім ! і ?

Запитання 13

В Cкретч можна використовувати такі типи даних: 

варіанти відповідей

числові, текстові, логічні

числові, рядкові, прості, складні

числові, рядкові, логічні

арифметичні, логічні, текстові

Запитання 14

Константи - це...

варіанти відповідей

величини, що змінюються по ходу виконання програми.

величини, що можуть змінюватися або залишаютися постійними по ходу виконання програми.

величини, що залишаються постійними по ходу виконання програми.

Запитання 15

Якщо дані змінюються по ходу виконання програми, то їх називають ...

варіанти відповідей

змінними

константами

не постійними

залежними

Запитання 16

З рядковими даними можна робити такі операції...

варіанти відповідей

об'єднання будь-яких символів

множення символів

показ символу з рядка за вказаним місцем

підрахунок кількості символів в рядку

викреслювати символи

Запитання 17

Що належить до арифметичний операцій?

варіанти відповідей

<, >, =

 +, - *, / , >, =, <

і, або, не

 +, - *, /

Запитання 18

Як в Скретчі задати умову парності змінної "а"?

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест