Підсумковий тест з теми "Алгоритми та програми"

Додано: 17 травня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Копія з тесту: Алгоритми та програми
Тест виконано: 50 разів
22 запитання
Запитання 1

Об'єкт-виконавець у середовищі Скретч має назву:

варіанти відповідей

спрайт

скрипт

сцена

Запитання 2

Програма, яка керує діями об'єкта у середовищі Скретч називається:

варіанти відповідей

спрайт

скрипт

команда

Запитання 3

Оберіть 2 правильні відповіді.

Оберіть блоки команд, які реалізують алгоритмічну структуру розгалуження:

варіанти відповідей
Запитання 4

Яка алгоритмічна структура подана на малюнку?

варіанти відповідей

Повне розгалуження

Неповне розгалуження

Вкладене розгалуження

Запитання 5

Оберіть 3 правильні відповіді.

Вкажіть схеми, які реалізують алгоритмічну структуру повторення.

варіанти відповідей
Запитання 6

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Змінює розмір образа

Змінює гучність звуку

 Змінює даний образ на наступний

Змінює колір образа

Запитання 7

В якій групі розміщені команди для створення малюнків?


варіанти відповідей

Звук

Керувати

Вигляд

Олівець

Запитання 8

Яку фігуру намалює виконавець, виконавши цей алгоритм?

варіанти відповідей

лінія

трикутник

квадрат

коло

Запитання 9

У середовищі Скретч для організації повного розгалуження використовують команду:

варіанти відповідей

а

б

в

г

Запитання 10

Який елемент середовища програмування Скретч позначено цифрою 5?

варіанти відповідей

Налаштування

Сцена

Запуск програми

Запитання 11

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

16

15

20

30

Запитання 12

На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

на 150 градусів проти годинникової стрілки

на 15 градусів за годинниковою стрілкою

на 15 градусів проти годинникової стрілки

на 150 градусів за годинниковою стрілкою

Запитання 13

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

15

5

10

25

Запитання 14

Що буде результатом виконання даної програми при натиснутій стрілці вниз на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 8 кроків

Об'єкт переміститься на 9 кроків

Об'єкт переміститься на 17 кроків

Нічого не відбудеться

Запитання 15

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?

варіанти відповідей

5

10

15

20

Запитання 16

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

 Переміщення на 20 кроків

Переміщення на 5 кроків

Переміщення на 15 кроків

Переміщення на 10 кроків

Запитання 17

Яким буде результат виконання даної програми якщо натиснуто клавішу Пропуск на клавіатурі?

варіанти відповідей

 Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт залишиться на місці

Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Запитання 18

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?


варіанти відповідей

10

20

200

30

Запитання 19

На скільки кроків переміститься об’єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

20

10

15

5

Запитання 20

Алгоритм - це...

варіанти відповідей

певна послідовність деяких команд

скінчення послідовність команд, виконання яких приводить до розв'язання поставленої задачі

будь-яка послідовність команд для розв'язування задачі

Запитання 21

Василько грає з друзями у гру "Знайди колір". Він зупиниться, коли знайде:

варіанти відповідей

Червоний колір

Білий колір

Синій колір

Рожевий колір

Запитання 22

Виконавцями алгоритму можуть бути:

варіанти відповідей

людина, комп'ютер, собака, механізм

тварини, рослини, комп'ютер

комп'ютер, людина, будівлі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест