Алгоритми та програми

Додано: 19 березня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 55 разів
9 запитань
Запитання 1

Середовище складання та виконання алгоритмів - це:

варіанти відповідей

Paint;

SmartArt

Scratch2

PowerPoint

Запитання 2

Як по-іншому називають виконавців у Scretch 2?

варіанти відповідей

Спрайти;

Програмні об'єкти;

Слайди;

Образи.

Запитання 3

Оберіть з переліченого властивості спрайтів:

варіанти відповідей

Ім'я;

Положення на Сцені;

Шрифт;

Розміри;

Область;

Колір костюма.

Запитання 4

Оберіть із переліченого властивості Сцени:

варіанти відповідей

Розмір;

Тло;

Ефекти;

Плавний перехід;

Анімація.

Запитання 5

Команди для Спрайтів розміщено в різних групах вкладки ...

варіанти відповідей

Сцена;

Шрифт;

Інформація;

Скрипти.

Запитання 6

Оберіть із переліченого способи, за допомогою яких можна створити новий спрайт:

варіанти відповідей

Обрати готовий об'кт із бібліотеки;

Намалювати в графічному редакторі;

Перетягнути мишкою з робочого стола;

Уставити з файла;

Сфотографувати камерою.

Запитання 7

Фрагмент алгоритму, команди якого можуть виконуватися більше наж один раз - це:

варіанти відповідей

Уривок;

Сегмент;

Цикл;

Задача.

Запитання 8

Що утворють команди, які можуть виконуватися більше ніж один раз?

варіанти відповідей

Вкладені цикли;

Тіло циклу;

Зовнішні цикли;

Задачу.

Запитання 9

Як називають фрагмент алгоритму, якщо серед команд тіла циклу є інші цикли?

варіанти відповідей

Вкладені цикли;

Внутрішні цикли;

Зовнішні цикли;

Цикли з лічильником.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест