Що таке алгоритм?
Що з переліченого не є алгоритмом?
Визначте, які з поданих речень є команди (Декілька правильних відповідей)
Вкажіть властивості алгоритму (декілька правильних відповідей)
Вкажіть спосіб подання такого алгоритму
Вкажіть, у якому випадку виконавець не може виконати алгоритм
Виконавець: Олівець.
Середовище виконавця: кліткове поле 5×5; початкове положення – лівий нижній кут (дивіться рисунок).
Система команд виконавця: ←, →, ↑, ↓, ✎, ✐.
Дії, які виконує виконавець за командами: зробити крок на одну клітинку в заданому напрямку (вліво (←), вправо (→), вгору (↑), вниз (↓)); опустити перо (✎), підняти перо (✐).
Що з переліченого не може робити спрайт у середовищі Scratch?
Розгляньте скрипт. У якій точці (x, y) опиниться спрайт після виконання програми?
Розгляньте скрипт. Яку фігуру намалює спрайт у результаті виконання програми?
До якої групи належить цей блок у середовищі Scratch?
У якій групі потрібно шукати блок для обрахування суми двох чисел у середовищі Scratch?
Оберіть істинні висловлювання (декілька правильних відповідей)
Проаналізуйте поданий скрипт. Яка алгоритмічна структура використовується в програмі?
Що таке змінна?
Якого значення набуде змінна S після виконання програми
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома