Алгоритми та програми (частина 1)

Додано: 1 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 153 рази
21 запитання
Запитання 1

Що таке "спрайт"?

варіанти відповідей

блок команд

скрипт

об'єкт, який виконує певні дії

костюм персонажа

Запитання 2

Що таке комп'ютерний експеремент?

варіанти відповідей

Розв'язування практичної задачі за допомогою комп'ютера

Обчислення за допомогою комп'ютера

Дослідження моделі об'єкта з використанням комп'ютерного моделювання

Перевірка правильності роботи програми

Запитання 3

Що таке сцена в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

інструмент

розділ в меню

фоновий малюнок

набір команд

Запитання 4

Що таке комп'ютерна модель?

варіанти відповідей

Інформаційна модель, яка подана у знаковій формі та реалізована за допомогою комп'ютера

Матеріальний або абстрактний замінник об'єкта, що відображає його просторово-часові характеристики

Інформація про несуттєві властивості об'єкта

Опис досліджуваного об'єкта засобами абразотворчого мистецтва

Запитання 5

Визначте правильну послідовність етапів початку створення проекту:

варіанти відповідей

поява ідеї проекту; визначення завдань проекту; формулювання мети проекту;

визначення завдань проекту; поява ідеї проекту; формулювання мети проекту;

поява ідеї проекту; формулювання мети проекту; визначення завдань проекту;

Запитання 6

Івась на уроці інформатики написав таку програмудля котика. Через скільки секунд зупиниться котик?

варіанти відповідей

не зупиниться

6

120

20

Запитання 7

Коли краще використовувати алгоритм складних умов?

варіанти відповідей

коли треба порівняти операції

коли існує декілька умов

коли ми не можемо описати всі умови

Запитання 8

Які логічні операції створюють складну умову?

варіанти відповідей

"і" та "або"

"для" та "нехай"

"завершити"

"будь ласка" та "швидше"

Запитання 9

Яку фігуру намалює котик, виконавши цей алгоритм?

варіанти відповідей

коло

трикутник

лінія

квадрат

Запитання 10

Які операції використовуються для складних умов?

варіанти відповідей

множення

додавання

логічні

вибору

Запитання 11

Відповідь буде "так", якщо:

варіанти відповідей

об'єкт переміститься на 5 кроків вперед

об'єкт доторкнеться до червоного кольору

об'єкт повернеться на 90 градусів

об'єкт переміститься вправо

Запитання 12

Скретч - це

варіанти відповідей

мова спілкування

інформаційний пристрій

мова програмування

середовище програмування

настільна програма

Запитання 13

Василь намагається намалювати шкільну газету. Він може далі малювати, якщо:

варіанти відповідей

Василь торкнеться синім кольором жовтого

Василь торкнеться зеленим кольором жовтого

Василь торкнеться білим кольором сірого

Василь використає інший пензлик

Запитання 14

Що представляє собою повна форма умови?

варіанти відповідей

об'єднання двох або більше коротких умов

перевірку умови на вірність і виконання однієї дії, інакше - виконання іншої дії

перевірку двох умов одразу

Запитання 15

Чи можна замість картинки на сцені показувати відео?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 16

Від чого залежить значення випадкового числа?

варіанти відповідей

від вибору першого і останнього числа ряду

від побудови лінійного алгоритму

від моделі комп'ютера

Запитання 17

Що таке змінна?

варіанти відповідей

величина, яка приймає різні значення

команда у Скретч

число в рівнянні

відрізок

Запитання 18

Виберіть зі списку команду, яку можна віднести до циклу з параметром.

варіанти відповідей

Рухатись 10 кроків

Повторити 10 разів

Якщо край, повернути

Запитання 19

Максиму потрібно розмалювати небо і білий і синій кольори, яку умову йому треба вибрати?

варіанти відповідей
Запитання 20

Лінійний алгоритм - це

варіанти відповідей

алгоритм,у якому послідовність дій не змінюється в процесі виконання

алгоритм,у якому послідовність виконання дій змінюється, залежно від умови

алгоритм,у якому послідовність виконання дій не має значення

алгоритм,у якому послідовність дій змінюється в процесі виконання

Запитання 21

Які є форми побудови умов в програмі?

варіанти відповідей

повна

коротка

послідовна

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест