Алгоритми та програми ЛАЗАРУС

Додано: 15 квітня 2021
Предмет: Інформатика, 9 клас
24 запитання
Запитання 1

for i:=1 to N do

  begin    m [i]:=random(50);   end;

Цей фрагмент алгоритма відображає....

варіанти відповідей

Заповнення масива випадковими числами

Виведення значень елементів масива в багаторядкове поле

Знаходження суми елементів масива

Знаходження кількості елементів масива

Запитання 2

K:=0;

for i:=1 to N do

  begin    K:=K+1;   end;

Цей фрагмент алгоритма відображає....

варіанти відповідей

Заповнення масива випадковими числами

Виведення значень елементів масива в багаторядкове поле

Знаходження суми елементів масива

Знаходження кількості елементів масива

Запитання 3

S:=0;

for i:=1 to N do

  begin    S:=S+m [i];   end;

Цей фрагмент алгоритма відображає....

варіанти відповідей

Заповнення масива випадковими числами

Виведення значень елементів масива в багаторядкове поле

Знаходження суми елементів масива

Знаходження кількості елементів масива

Запитання 4

for i:=1 to N do

  begin    memo1.lines.append(inttostr(m[i]));

  end;

Цей фрагмент алгоритма відображає....

варіанти відповідей

Заповнення масива випадковими числами

Виведення значень елементів масива в багаторядкове поле

Знаходження суми елементів масива

Знаходження кількості елементів масива

Запитання 5

for i:=1 to N do

  begin   if   m [i]:=50 then K:=K+1;   end;

Цей фрагмент алгоритма відображає....

варіанти відповідей

Заповнення масива випадковими числами

Виведення значень елементів масива в багаторядкове поле

Знаходження суми елементів масива

Знаходження кількості елементів масива що відповідають заданому

Запитання 6

S:=1;

for i:=1 to N do

  begin    S:=S*m [i];   end;

Цей фрагмент алгоритма відображає....

варіанти відповідей

Заповнення масива випадковими числами

Знаходження добутка елементів масива

Знаходження суми елементів масива

Знаходження кількості елементів масива

Запитання 7

Які елементи управління в середовищі Lazarus можна використати для введення й виведення елементів масиву?

варіанти відповідей

Мемо

Label

Edit

StringGrid

Запитання 8

for i:=1 to N do

  begin    if m[i]=50 then m [i]:=100;   end;

Цей фрагмент алгоритма відображає....

варіанти відповідей

Заповнення масива випадковими числами

Заміна значень елементів масиву, що відповідають умові

Знаходження суми елементів масива

Знаходження кількості елементів масива

Запитання 9

Які значення властивостей задані для елемента StringGrid, зображеного на рисунку?


варіанти відповідей

StringGrid1.RowCount = 4

StringGrid1.FixedRows = 1

StringGrid1.FixedCols = 0

StringGrid1.ColCount = 6

Запитання 10

Які існують порядки сортування масиву?

варіанти відповідей

За зростанням

За прискоренням

За неспаданням

За спаданням

Запитання 11

Чому дорівнює A після виконання фрагмента програми:

var mas: array[1..10] of Real; A: Real;

begin

mas[1]:=14;

mas[5]:=3;

mas[9]:=8;

A:=(mas[9] - mas[1])*mas[5];

{…}

варіанти відповідей

18

15

12

10

Запитання 12

Мова програмування - це

варіанти відповідей

штучна мова, створена для передачі команд машинам, зокрема комп'ютерам.


набір команд

алгоритм роботи комп'ютера

штучна мова для створення проєктів

Запитання 13

Рівні мов програмування:

варіанти відповідей

мови програмування низького рівня

мови програмування середнього рівня

мови програмування високого рівня

мови програмування системного рівня

Запитання 14

Мови програмування низького рівня:

варіанти відповідей

машинні

асемблер

універсальні

спеціалізовані

Запитання 15

Мови програмування високого рівня:

варіанти відповідей

машинні

асемблер

універсальні

спеціалізовані

Запитання 16

Універсальні мови програмування використовуються для:

варіанти відповідей

розв'язання різних завдань

розв'язання одного або кількох видів завдань

Запитання 17

Компілятор -

варіанти відповідей

це комп'ютерна програма (або набір к. програм), що перетворює (компілює) вихідний код, написаний певною мовою програмування, на семантично еквівалентний код в іншій мові програмування, який, як правило, необхідний для виконання програми машиною, наприклад, комп'ютером.

перетворює частину програми в машинний код, виконує і після цього переходить до наступної частини. 

Запитання 18

Інтерпретатор -

варіанти відповідей

це комп'ютерна програма (або набір к. програм), що перетворює (компілює) вихідний код, написаний певною мовою програмування, на семантично еквівалентний код в іншій мові програмування, який, як правило, необхідний для виконання програми машиною, наприклад, комп'ютером.

перетворює частину програми в машинний код, виконує і після цього переходить до наступної частини. 

Запитання 19

Тип даних integer

варіанти відповідей

цілі числа

дійсні числа

реальні числа

рядкові дані

Запитання 20

Змінна - це

варіанти відповідей

постійна величина, яка не змiнюється в процесi роботи програми

абстрактна назва комірки (коробки) чи декількох комірок пам'яті, може змінюватись в процесi виконання програми i звернення до якої відбувається по iменi.

Запитання 21

Тип даних real

варіанти відповідей

цілі числа

дійсні числа

реальні числа

рядкові дані

Запитання 22

Тип даних string

варіанти відповідей

цілі числа

дійсні числа

реальні числа

рядкові дані

Запитання 23

Логічна змінна - це

варіанти відповідей

змінна, яка може набувати лише значень true або false.

змінна, яка логічна

змінна. яка змінюється

змінна, яка не змінюється

Запитання 24

Циклічний алгоритм - це алгоритм, який

варіанти відповідей

виконується чітко по заданим умовам, послідовно та немає відгалуження.


під час виконання має умову і набуває 2 значень true або false. В результаті чого може виконуватись по різному. 

передбачає неодноразове, скінченне виконання певних дій.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест