Алгоритми та програми. Об'єкти.

Додано: 6 квітня 2022
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 61 раз
9 запитань
Запитання 1

Значення властивостей спрайтів (ім'я об'єкта, напрямок руху, стиль обертання) можна змінити:

варіанти відповідей

в розділі Інформація

у вбудованому графічному редакторі

Запитання 2

Для зміни значення властивостей розташування об'єкта на сцені, використовують команди:

варіанти відповідей
Запитання 3

Значеня властивості блоку:

варіанти відповідей

розташування по горизонталі

розташування по вертикалі

напрямок руху

Запитання 4

Команди, якими задають значення властивостей звукових ефектів:

варіанти відповідей
Запитання 5

Коли виконати команду даного блоку, то результатом буде:

варіанти відповідей

рух спрайта починатиметься зліва направо

обране тло, яке у списку на вкладці Тло має назву «тло1»

обрано образ, який у списку образів має назву «образ2»

Запитання 6

Яку з подій потрібно використати для того, щоб запуск команд відбувався при зміні тла на сцені?

варіанти відповідей
Запитання 7

Команди якої групи дозволяють запустити проєкт у Скретч?

варіанти відповідей

Рух

Події

Керування

Вигляд

Запитання 8

Чи можна в одному проєкті для одного виконавця створювати кілька скриптів?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 9

Чи всі виконавці з бібліотеки Скретч мають кілька образів (костюмів)?

варіанти відповідей

так

ні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест