Алгоритми та програми

Додано: 1 квітня
Предмет: Інформатика, 7 клас
20 запитань
Запитання 1

Величина, значення якої не змінюється, називається:

варіанти відповідей

змінною

константою

постійною

рядковою

Запитання 2

Змінна − це величина, яка:

варіанти відповідей

має одне і те ж значення в будь-які моменти часу

може змінювати своє значення під час виконання програми

Запитання 3

У Python операція присвоювання позначається знаком:

варіанти відповідей

=

+

:=

!

/

Запитання 4

Значенням величини може бути:

варіанти відповідей

символи =, :=

слова присвоїти, надати значення, запам’ятати значення

спеціальні значення 

текст

число

Запитання 5

Щоб запустити програму на виконання потрібно натиснути:

варіанти відповідей

Run→Run Module

F2

F3

F5

File→New File

Запитання 6

Вивести значення змінної на екран можна, якщо використати функцію:

варіанти відповідей

left

print

right

forward

width

Запитання 7

Кожна величина має:

варіанти відповідей

значення

ім’я

спосіб використання

сукупність допустимих значень і операцій

Запитання 8

Приєднати бібліотеку turtle можна командою:

варіанти відповідей

from tkinter import *

from fibo іmport *

from turtle import *

Запитання 9

Виконавця, який створює зображення в Python називають:

варіанти відповідей

зайчиком

котиком

песиком

черепашкою

Запитання 10

Щоб відкрити нове вікно програми потрібно натиснути:

варіанти відповідей

Alt + F4

Run→Run Module

F3

F5

File→New File

Запитання 11

Яка позначка у вікні консолі вказує на те, що можна вводити команди?

варіанти відповідей

>>>

<<<

???

+++

Запитання 12

Команда, що переміщує Черепашку в точку із зазначеними координатами:

варіанти відповідей

goto(х, у)

setx(x)

sety(y)

home()

write('текст')

Запитання 13

Оберіть команду, що переміщує Черепашку з поточного положення в точку на полотні з координатами (0; 0):

варіанти відповідей

goto(х, у)

setx(x)

sety(y)

home()

write('текст')

Запитання 14

Команду onscreenclick(goto) використовують для:

варіанти відповідей

переміщення Черепашки в точку на полотні з випадковими координатами

переміщення Черепашки в точку, вибрану вказівником на полотні

переміщення Черепашки з поточного положення в точку на полотні з координатами (0; 0)

Запитання 15

Щоб організувати переміщення Черепашки в точку на полотні з випадковими координатами потрібно приєднати до проекту бібліотеку:

варіанти відповідей

input

random

turtle

tibo

Запитання 16

Довжина видимої частини полотна після його створення дорівнює:

варіанти відповідей

-340 кроків

120 кроків

560 кроків

680 кроків

Запитання 17

Висота видимої частини полотна після його створення дорівнює:

варіанти відповідей

-340 кроків

120 кроків

560 кроків

680 кроків

Запитання 18

Оберіть команду, що виводить заданий текст на полотні в поточній точці розміщення Черепашки:

варіанти відповідей

ycor ()

хсоr ()

print ("текст")

home ()

write ("текст")

Запитання 19

Мова, яка використовується для запису комп'ютерних програм, називається:

варіанти відповідей

інтерфейсом користувача

комп'ютерною програмою

комп'ютерним проєктом

мовою програмування

Запитання 20

Зберегти проєкт можна командою:

варіанти відповідей

File - New File

File - Open

File - Save

Run - Run Module

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест