Алгоритми та програми. Система координат на Сцені Scratch

Додано: 23 березня 2022
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 148 разів
13 запитань
Запитання 1

Знайди правильне продовження висловлювання.

 Ордината у положення виконавця на Сцені може змінюватися

варіанти відповідей

240x180

580x360

480x360

Запитання 2

Знайди правильне продовження висловлювання.

 

Блоки «значення х» та «значення у» розташовані в групі

варіанти відповідей

Рух

Події

Датчики

Запитання 3

Вибери зі списку координати точки  Е. 

 

варіанти відповідей

20; 20

-30; 0

10; -30

Запитання 4

Знайди відстань між точками  D і J.

варіанти відповідей

40 кроків

60 кроків

30 кроків

Запитання 5

Вибери зі списку блок команди,  яка переміщує виконавця в точку на Сцені із зазначеними координатами.

варіанти відповідей
Запитання 6

Визнач координати об'єкта після виконання фрагменту програми.

варіанти відповідей

(30; 70)

(-80;30)

(70; 150)

Запитання 7

Визнач координати центру костюма Виконавця після виконання фрагменту програми.

 

варіанти відповідей

(0; 80)

(-60; 80)

(30; 50)


Запитання 8

Визнач координати центру костюма Виконавця після виконання фрагменту програми.

 

варіанти відповідей

(-30; 50)

(100; 30)

(70; 80)

Запитання 9

Визнач координати об'єкта після виконання фрагменту програми.

варіанти відповідей

(50; 100)

(0; 100)

(20; 50)

Запитання 10

Визнач координати центру костюма Виконавця після виконання фрагменту програми.

варіанти відповідей

(20; 50)

(60; 0)

(50; 0)

Запитання 11

Визнач, яку фігуру намалює виконавець в результаті виконання програми.

варіанти відповідей
Запитання 12

Визнач координати об'єкта після виконання фрагменту програми.

варіанти відповідей

(30; 30)

(30; 50)

(10; 20)

Запитання 13

Визнач, яку цифру намалює виконавець в результаті виконання програми.

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест