Алгоритми з розгалуженням

Додано: 6 квітня 2021
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 471 раз
12 запитань
Запитання 1

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання

варіанти відповідей

Слідування

Повторення

Розгалуження

Запитання 2

Вкажи команди для організації розгалуження у середовищі Scratch

варіанти відповідей
Запитання 3

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму?

варіанти відповідей

2 кроки

5 кроків

7 кроків

10 кроків

Запитання 4

Що означає ця команда в середовищі Scratch

варіанти відповідей

Структура повного розгалуження

Структура неповного розгалуження

Структура прямого розгалуження

Запитання 5

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

10

20

30

200

Запитання 6

Яким буде результат виконання даної програми, якщо натиснуто клавішу "пропуск" на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт залишиться на місці

Запитання 7

Яким буде результат виконання даної програми, якщо натиснуто клавішу "стрілка вниз" на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 30 кроків

Об'єкт переміститься на 14 кроків

Об'єкт переміститься на 44 кроки

Об'єкт переміститься на 24 кроки

Запитання 8

Яким буде результат виконання даної програми, якщо "мишку натиснуто"?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 9 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 8 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 3 кроки

Запитання 9

Яким буде результат виконання даної програми, якщо натиснуто клавішу "стрілка вниз" на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 8 кроків

Об'єкт переміститься на 9 кроків

Об'єкт переміститься на 17 кроків

Нічого не відбудеться

Запитання 10

Вибери дії, які відбудуться, коли буде натиснуто клавішу "пропуск" і об'єкт не доторкнеться синього кольору

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 10 кроків і поверне на 90о за годинниковою стрілкою

Об'єкт переміститься на 10 кроків і поверне на 90о проти годинникової стрілки

Об'єкт поверне на 90о за годинниковою стрілкою

Об'єкт поверне на 90о проти годинникової стрілки

Запитання 11

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Об’єкт переміститься на 45 кроків

Об’єкт переміститься на 20 кроків

Об’єкт переміститься на 35 кроків

Об’єкт переміститься на 30 кроків

Запитання 12

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Виконавець рухатиметься сценою вгору

Виконавець рухатиметься сценою вниз

Виконавець рухатиметься сценою вправо

Виконавець рухатиметься сценою вліво

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест