Аналіз ліричного твору

Додано: 7 грудня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 11 клас
Тест виконано: 241 раз
24 запитання
Запитання 1

 Тематичні групи ліричних творів:

варіанти відповідей

пейзажна, інтимна, філософська, соціальна;


інтимна, філософська, соціальна, художня;


пейзажна, інтимна, філософська, історична.

Запитання 2

 Жанри ліричних творів:

варіанти відповідей

ода, епіграма, анафора, епіфора;


елегія, епітафія, асонанс, алітерація;


ода, епіграма, елегія, епітафія.


Запитання 3

Тема –

варіанти відповідей

події, зображені в творі;


головна думка твору;


поєднання в одному словосполученні протилежних понять.


Запитання 4

 Ідея –   

варіанти відповідей

події, зображені в творі;


головна думка твору;


поєднання в одному словосполученні протилежних понять.


Запитання 5

Асонанс –  

варіанти відповідей

художнє означення;

повторення приголосних звуків;


повторення голосних звуків.


Запитання 6

  Алітерація –                

варіанти відповідей

художнє означення;


повторення приголосних звуків;


повторення голосних звуків.


Запитання 7

 Епітет – 

варіанти відповідей

художнє означення;


приховане порівняння;


протиставлення явищ, образів, думок.



Запитання 8

Метафора –  

варіанти відповідей

художнє означення;


приховане порівняння;


протиставлення явищ,  образів, думок.


Запитання 9

Антитеза – 

варіанти відповідей

надання неживим предметам якостей  живих;

поєднання в одному словосполученні протилежних понять;


протиставлення явищ,  образів, думок.


Запитання 10

Персоніфікація – 

варіанти відповідей

надання неживим предметам якостей  живих;


поєднання в одному словосполученні протилежних понять;

художнє перебільшення.


Запитання 11

Оксюморон –              

варіанти відповідей

поєднання в одному словосполученні протилежних понять;


надання неживим предметам якостей  живих;


художнє перебільшення.


Запитання 12

 Гіпербола –


варіанти відповідей

єдинопочаток; вживаний на початку віршових рядків звуковий повтор;


художнє перебільшення;


повтор рядків в кінці строфи.


Запитання 13

Порівняння – 


варіанти відповідей

єдинопочаток; вживаний на початку віршових рядків звуковий повтор;


співставлення явищ, предметів на основі подібності;


повтор рядків в кінці строфи.


Запитання 14

Анафора – 

варіанти відповідей

повтор рядків в кінці строфи;


співставлення явищ, предметів на основі подібності;


єдинопочаток; вживаний на початку віршових рядків звуковий повтор.


Запитання 15

Епіфора –  


варіанти відповідей

надання неживим предметам якостей  живих;

вживаний в кінці   віршових рядків   звуковий повтор;


співставлення стану природи та людини.


Запитання 16

Рефрен –  

варіанти відповідей

повтор рядків в кінці строфи;


вживаний в кінці   віршових рядків   звуковий повтор;


співставлення стану природи та людини.


Запитання 17

Паралелізм – 


варіанти відповідей

повтор рядків в кінці строфи;


вживаний в кінці   віршових рядків   звуковий повтор;


співставлення стану природи та людини.


Запитання 18

Ліричний герой –


варіанти відповідей

 лірик, поет, письменник;


автор, читач, видавець;


автор, читач, сучасник.


Запитання 19

Алегорія – 


варіанти відповідей

співставлення явищ, предметів на основі подібності;

втілення абстрактного поняття в конкретному образі;


поєднання в одному словосполученні протилежних понять.


Запитання 20

Види строф:


варіанти відповідей

ода, епіграма, анафора;


двовірш, тривірш, чотиривірш;


суміжна, перехресна, кільцева.



Запитання 21

 Сонет – 


варіанти відповідей

жанр і вид строфи з 14 рядків певного римування;

надання неживим предметам якостей  живих;


втілення абстрактного поняття в конкретному образі.


Запитання 22

Види рими:  

варіанти відповідей

ода, епіграма, анафора;


двовірш, тривірш, чотиривірш;


суміжна, перехресна, кільцева.



Запитання 23

Інверсія –


варіанти відповідей

непрямий порядок слів у реченні;


співставлення явищ, предметів на основі подібності;

поєднання в одному словосполученні протилежних понять.


Запитання 24

Історія створення


варіанти відповідей

пейзажна, інтимна, філософська;

автор, читач, сучасник;

дата, місце, адресат.


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест