Аналіз самостійної роботи. Розв’язування рівнянь і задач за допомогою рівнянь

Додано: 30 березня 2021
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 21 раз
10 запитань
Запитання 1

1. Яке з наведених чисел є коренем рівняння – 3х = – 12:

варіанти відповідей

– 4;  

4;    

–  ¼ ; 

 ¼.

Запитання 2

2. Якщо в рівнянні 5х + 6 = –8 доданок 6 перенести у праву частину, то отримаємо  рівняння:

варіанти відповідей

5х =  – 8 + 6 ;

5х = –8 – 6;    

5х = 8 – 6;

5х = 8 + 6 .

Запитання 3

3. Одне з чисел на 7,4 більше за друге. Якщо менше з чисел позначити через х, то більше з чисел буде дорівнювати:

варіанти відповідей

х + 7,4;

7,4х;

х – 7,4;

х : 7,4 .

Запитання 4

4. Які два з наведених тверджень правильні?

варіанти відповідей

Якщо обидві частини рівняння поділити на одне й те саме відмінне від нуля число, то отримаємо рівняння, яке має ті самі корені, що й дане тільки зменшені в дане число раз; 

Якщо до обох частин рівняння додати одне й те саме число, то отримаємо рівняння, яке має ті самі корені, що й дане;

Якщо обидві частини рівняння помножити на одне й те саме число, то отримаємо рівняння, яке має ті самі корені, що й дане;

Якщо який-небудь доданок перенести з однієї частини рівняння до іншої, змінивши при цьому його знак на протилежний, то отримаємо рівняння, яке має ті самі корені, що й дане.

Запитання 5

5. В яких з наведених прикладів правильно розв’язані рівняння?

варіанти відповідей

  – х + 1 = –2х – 10;                              

  – х –2х = – 10 +1                                      

  – 3х = –9                                                            

  х = –9:( –3)                                     

  х = 3    

 –2х – 8 = 4х + 4;

–2х – 4х = 4 + 8       

 – 6х = 12                   

 х = 12:( –6)

    

1 – 4х = 2х +7;                                   

– 4х – 2х = 7 – 1                                         

–6х = 6                                                  

х = 6:( –6)                                                

х = –1                                                    

– 6х –2 = –12 – х.

–6х + х = –12 + 2

–5х = – 10

х = –10+5

х = –5

Запитання 6

6.Яке з наведених чисел є коренем рівняння – 7х = 21:

варіанти відповідей

– 3;

3; 

- ⅓

Запитання 7

Якщо в рівнянні 3х = – 2х + 10 доданок -2х перенести у ліву частину, то отримаємо рівняння:

варіанти відповідей

3х – 2х = 10 ; 

3х  + 2х = 10; 

3х + 2х  =  – 10; .

–3х + 2х = 10 .

Запитання 8

8. Одне з чисел у 2,8 рази більше за друге. Якщо менше з чисел позначити через х, то більше з чисел буде дорівнювати:

варіанти відповідей

х + 2,8;

2,8х;

х – 2,8;

2,8 : х . 

Запитання 9

9. Які два з наведених тверджень правильні?

варіанти відповідей

Якщо обидві частини рівняння поділити на одне й те саме відмінне від нуля число, то отримаємо рівняння, яке має ті самі корені, що й дане;

Якщо від обох частин рівняння відняти одне й те саме число, то отримаємо рівняння, яке має ті самі корені, що й дане ; 

Якщо обидві частини рівняння помножити на одне й те саме число, то отримаємо рівняння, яке має ті самі корені, що й дане ; 

Якщо який-небудь доданок перенести з однієї частини рівняння до іншої, не змінюючи при цьому його знак на протилежний, то отримаємо рівняння, яке має ті самі корені, що й дане.

Запитання 10

10. В яких з наведених прикладів правильно розв’язані рівняння?

варіанти відповідей

 –5х + 1 = –2х + 16;

–5х + 2х = 16 – 1                             

 – 3х = 15                                                       

 х = 15:( –3)                                           

 х = – 5                           

 


–8х – 4 = 2х + 10;

–8х + 2х = 10 – 4       

– 6х = 6                   

 х = 6:( –6)

 х = –1

 


– 1 – 3х = 2х – 6;                                 

– 3х – 2х = – 6 + 1                                

– 5х = – 5                                              

х = – 5:( –5)                                       

х = 1                                                      

– 7х + 3 = – 9 – х.

–7х + х = –9 – 3

–6х = – 12

х = –12 :(– 6)

х = 2

 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест