Андрогогіка тема 1

Додано: 17 лютого
Предмет:
10 запитань
Запитання 1

1.Андрагогіка – це:

варіанти відповідей

А) педагогіка дорослих, одна з педагогічних дисциплін, яка займається дослідженням проблем освіти, самоосвіти й виховання дорослих;

Б) наука про розум і поведінку. Вона вивчає людське мислення, мозок, поведінку, емоції, особистість і розвиток людини;

В) сукупність теоретичних і прикладних наук, що вивчають процеси виховання, навчання і розвитку особистості; 

Г) наука, яка вивчає відносини між людьми, які належать спільноті або різним групам і складають суспільство.

Запитання 2

2.Уперше термін «андрагогіка» запропонував: 


варіанти відповідей

А) Ян Амос Коменский; 

Б) Дж. Локк;

В) О. Капп;


Г) Йоганн Генрих Песталоцци.

 


Запитання 3

3.Оберіть етапи становлення андрогогіки за С.Г. Вершловським:


варіанти відповідей

А) філософський, загальнонауковий, спеціально-науковий;


Б) емпіричний, теоретичний;


В) конвенційний, примітивний, маніпулятивний, стандартизований; 


Г) пошуковий, рефлексивний, структурний.


Запитання 4

4. Андрогогіку в традиції в М. Ноулза визначають як:


варіанти відповідей

А) складний, багатоплановий процес установлення і розвитку контактів між людьми, породжений необхідністю спільної діяльності, який включає в себе обмін інформацією, вироблення єдиної стратегії взаємодії, сприймання й розуміння іншої людини. 


Б) специфічний теоретичний і практичний підхід, заснований на гуманістичній концепції навчання дорослих учнів та викладачів – фасилітаторів;


В) процес збагачення здібностей і особистих якостей людини в ході різних видів доцільної діяльності;


Г) організоване управління навчально-пізнавальною діяльністю і розвитком осіб, які перебувають на певній відстані від закладу освіти і тому не вступають у постійну взаємодію з його педагогічним персоналом.


Запитання 5

5.Неперервна освіта – це:


варіанти відповідей

А) цілеспрямована й узгоджена система освіти і виховання в умовах науково-технічного і соціального прогресу, адекватна його сучасному змісту, важливими характерними особливостями якої є довічність процесу самостійного навчання, виховання і орієнтації на оволодіння знаннями; постійне оновлення змісту освіти; поєднання навчання з практичною діяльністю; постійна самоосвіта;


Б) це процес набуття та вдосконалення знань, навичок, цінностей, переконань і звичок за допомогою різних форм пізнавальної діяльності, таких як сприйняття, увага, пам'ять, уява, мислення; та різних форм навчання, таких як інструктаж, тренування, дослідження та практичний досвід;


В) організована, двостороння діяльність, спрямована на максимальне засвоєння й усвідомлення навчального матеріалу та подальшого застосування отриманих знань, умінпь і навичок на практиці;


Г) складний і багатогранний процес формування особистості, створення оптимальних умов для її фізичного, психічного та соціального розвитку. 


Запитання 6

6.Закономірності, принципи організації навчання, освіти дорослих, що передбачає визначення цілей, завдань, змісту, методів, форм, засобів залучення дорослого до оволодіння соціальним досвідом людства, його культурними цінностями – це:


варіанти відповідей

А) об’єкт андрогогіки;


Б) модель навчання;


В) навчання дорослих;


Г) предмет андрагогіки.


Запитання 7

7. Які підструктури включає в себе система освіти дорослих:


варіанти відповідей

А) адаптивна, виховна, розвиваюча;


Б) формальна, неформальна, інформальна;


В) навчальна, розвивальна, виховна;


Г) гностична, компенсуюча, адаптивна.


Запитання 8

8.Усвідомлена, запланована і саморегульована самостійна пізнавальна діяльність особистості, спрямована на гармонійний розвиток та задоволення пізнавального інтересу чи спонукана прагненням чогось навчитися, підвищити адаптивність професійної діяльності чи засвоїти якийсь новий вид діяльності – це:


варіанти відповідей

А) неперервна освіта;


Б) інформальна освіта;


В) освіта дорослих;


Г) формальна освіта.


Запитання 9

9. Що відрізняє андрагогіку від педагогіки? 


варіанти відповідей

А) Андрагогіка спеціалізується на навчанні дітей, педагогіка - на навчанні дорослих. 


Б) Педагогіка орієнтована на індивідуальний підхід, а андрагогіка - на груповий. 


В) Андрагогіка базується на врахуванні досвіду та потреб дорослих, педагогіка - на розвитку креативності. 


Г) Педагогіка займається навчанням у вищих навчальних закладах, а андрагогіка - у школах.


Запитання 10

10. Яка основна мета андрагогіки? 


варіанти відповідей

А) Навчити студентів незалежності в навчанні. 


Б) Забезпечити максимальний контроль викладача над учнями. 


В) Використовувати лише традиційні методи навчання. 


Г) Забезпечити адаптивність навчального процесу до потреб дорослих.


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест