Мета анкети:
Оцінити рівень розуміння учнями поняття "доброчесність".
Виявити, які аспекти доброчесності є для учнів найбільш зрозумілими.
Ідентифікувати ситуації, в яких учні стикаються з вибором між чесним і нечесним вчинком.
Отримати зворотній зв'язок для подальшої роботи з учнями щодо формування цінностей доброчесності.
1.Що таке доброчесність?
2.Чому важливо бути доброчесним у школі?
3.Яка з цих дій є проявом доброчесності?
4. Якщо ти не знаєш відповіді на запитання на уроці, що ти маєш зробити?
5. Що означає бути чесним?
6. Які почуття ти відчуваєш, коли робиш добрі вчинки?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома