Антропогенез

Додано: 21 квітня 2020
Предмет: Біологія, 9 клас
Тест виконано: 257 разів
12 запитань
Запитання 1

Процес виникнення і формування людини в процесі еволюції, що відбувався під впливом біологічних і соціальних чинників

варіанти відповідей

онтогенез

антропогенез

ембріогенез

гаметогенез

Запитання 2

До якого виду належать усі люди, які проживають на Землі?

варіанти відповідей

Homo erectus

Homo habilis

Homo sapiens

 Australopithecus

Запитання 3

 У людини, як і у всіх хордових, наявні

варіанти відповідей

вторинна порожнина тіла, мантія

первинна порожнина тіла, легеневі мішки

 змішана порожнина тіла, хорда

хорда, нервова трубка, які мають місце в ембріогенезі людини

Запитання 4

Людина - істота біосоціальна, оскільки в неї наявні як біологічні особливості інших організмів, так і соціальні. Займати найвищий щабель розвитку органічного світу людині дає можливість свідомість, членороздільна мова, абстрактне мислення, високий рівень розумової діяльності, вміння створювати знаряддя праці.

Які з перелічених ознак ознаки не є біологічними?

варіанти відповідей

генетичний код

клітинна будова

друга сигнальна система

обмін речовин, енергії

Запитання 5

Для дослідження питання походження людини клас був розділений на 2 групи.

Перша група учнів висловила думку про те, еволюція людини на сучасному етапі спрямовується переважно дією соціальних чинників антропогенезу.

Друга група школярів зауважила, що вплив біологічних чинників на еволюцію людини припинився.

Хто з них має рацію?

варіанти відповідей

Обидві групи

Тільки перша група

Тільки друга група

Обидві групи помиляються

Запитання 6

Історично склалося так, що групи людей, які мешкали в певних географічних регіонах і зазнавали ізоляції впродовж десятків тисяч років, сформували раси.

А що таке раси?

варіанти відповідей

групи популяцій, особини яких характеризуються відмінністю спадкових ознак, що виявляється у генотипі

групи популяцій, особини яких характеризуються відмінністю спадкових ознак, що виявляється ззовні у фенотипі

групи популяцій, особини яких характеризуються подібністю спадкових ознак, що виявляється ззовні у фенотипі, та відрізняють її від інших груп, що  належать до того самого роду 

групи популяцій, особини яких характеризуються відмінністю спадкових ознак, що не виявляється ззовні у фенотипі

Запитання 7

Назви соціальні (А) та біологічні (Б) чинник еволюції людини

1.Спадковість 4. Мінливість

2. Праця 5. Суспільний спосіб життя

3.Мова 6. Мінливість



варіанти відповідей

А-2,3,5 Б-1,4,6

А-1,2,5 Б-3,4,6

А- 1,4,5 Б -2,3,6

А -3,4,5 Б-1,2,6

Запитання 8

Виникнення розвиненого кольорового зору в приматів пов'язане з

варіанти відповідей

життям на деревах

активною соціальною поведінкою

потребою стрибати з гілки на гілку

пошуком їжі візуально

Запитання 9

Чому в умовах клімату Африки в представників негроїдної раси сформувалось кучеряве волосся?

варіанти відповідей

для краси

для збільшення площі попадання сонячних променів

для захисту голови від перегріву

для ідентифікації між представниками різних племен

Запитання 10

Основними фактами, які свідчать про належність всіх людських рас до одного виду, є подібність будови скелета, об'єм мозку, будова голосових зв'язок, спільність походження і соціального розвитку, необмежена здатність до схрещування, наявність перехідних форм між расами, однаковий рівень фізичного і розумового розвитку тощо.

Як називають нащадків від змішаних шлюбів представників негроїдної та європеоїдної рас?

варіанти відповідей

метиси

мулати

 самбо

мальгаші

Запитання 11

Такі ознаки, як

-вузький або косий розріз очей;

- губи різної товщини, частіше вузькі;

- добре виражені гострі високі вилиці;

- колір шкіри варіюється у різних представників від жовтого до смаглявого,

зустрічаються і світлошкірі люди

варіанти відповідей

європеоїдна

 монголоїдна

негроїдна

австролоїдна

Запитання 12

Встановіть відповідність між видами Роду Homo та зображеннями

А. Homo habilis

Б.Homo erectus

В. Homo sapiens


варіанти відповідей

1-Б; 2-А; 3-В

1-А; 2-В; 3-Б

1-В; 2- А; 3-Б

1-В; 2-Б; 3-А

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест