У пацієнта М, 50 років, який переніс травму живота,зі скаргами на біль у ділянці живота, нудоту, блювання при об’єктивному обстеженні виявлено позитивний симптом Щьоткіна- Блюмберга. На що це вказує:
Пацієнт 21 року, госпіталізований в хірургічне відділення зі скаргами на біль в нижній частині живота, нудоту, блювання. Об’єктивно: стан хворого середнього ступеня важкості, язик сухий. Живіт м’який, при пальпації різко болючий в правій здухвинній ділянці. Позитивні симптоми Щоткіна-Блюмберга, Ровзінга. В аналізі крові - лейкоцитоз – 14*106/л, із зсувом формули вліво. Вкажіть найвірогіднійший діагноз у даного пацієнта?
Ви - медична сестра. До вас звернувся пацієнт із скаргами на біль в правій здухвинній ділянці. Оглянувши хворого, ви встановили діагноз - гострий апендицит. Які характерні зміни в загальному аналізі крові при даній патології?
Пацієнтка 46 р. перебуває на лікуванні в хірургічному відділенні після апендектомії. Виберіть, що є характерним для катаболічної фази післяопераційного періоду?
На 7 день у пацієнта К., 48 р. після апендектомії турбує помірний біль у ділянці рани. Чим оптимально зняти біль?
Пацієнту 53 років була зроблена операція: апендиктомія, дренування черевної порожнини. Він знаходиться у реанімційному відділенні. Для запобігання скупчення ексудату в надпечінковому просторі медсестра повинна надати положення пацієнту:
В операційному залі хворому Д., 18 років, проводиться оперативне лікування - апендиктомія, під загальним знеболенням. Медична сестра анестезистка під час наркозу проводить заповнення медичної документації:
Ви медична сестра сімейного лікаря. В амбулаторію звернулася жінка зі скаргами на біль у животі, нудоту, блювання. При обстеженні позитивний симптом Воскресенського, Ровзінга, Щоткіна. Яку патологію Ви запідозрили?
Пацієнтка, 25 років, звернулась до лікарні на 5 день після появи болю у правій половині живота. Гострий біль у животі зменшився, загальний стан хворої покращився. При об’єктивному обстеженні у правій здухвинній ділянці пальпується щільний, малорухомий, болючий із нечіткими контурами утвір. Живіт навколо інфільтрату при пальпації м’який і слабо болісний. Який патологічний стан виник у пацієнта?
На стаціонарне лікування до хірургічного відділення доставлено дитину 15 років з гострим апендицитом. Для виконання оперативного втручання у дитини необхідно:
На стаціонарне лікування до хірургічного відділення доставлено дитину сироту 15 років з гострим апендицитом. Для виконання оперативного втручання необхідна згода:
У хворого В., 42 років, після апендектомії в ранньому післяопераційному періоді виникли нудота, блювання. Який препарат використовують для зняття цих симптомів?
У приймальному відділенні ЦРЛ під час обстеження хворого з підозрою на гострий перитоніт лікар відмічає посилення болю під час відведення руки після попереднього натискання на передню черевну стінку. Це є позитивний симптом:
Хвора Л., 24 р. скаржиться на біль у правій здухвинній ділянці, нудоту, одноразове блювання, температура тіла - 37,6°С. Захворіла 9 годин тому. Об’єктивно: живіт симетричної форми, під час пальпації визначається біль у правій здухвинній ділянці, напруження м’язів, позитивний симптом Щоткіна-Блюмберга. Пульс - 92/хв., АТ- 110/70 мм рт.ст. Поставте діагноз:
У хворої з’явився біль в епігастрії, який до ранку перемістився в праву здухвинну ділянку. При огляді - позитивний симптом Щоткіна-Блюмберга. Встановіть попередній діагноз:
Медична сестра готує пацієнта до апендектомії. Що слід зробити перед операцією цьому пацієнту?
Ви медична сестра хірургічного відділення. Лікар призначив пермедикацію. Вкажіть максимальний час, який відводиться для премедикації перед операцією:
Перед апендектомією Ви проводите пацієнту К., 45 р. премедикацію. З якою метою Ви вводити розчин атропіну сульфату?
В хірургічне відділення поступив пацієнт А., 48 років з діагнозом гострий апендицит. Для премедикації медсестрі необхідно підготувати наступні розчини:
В хірургічне відділення на планову операцію готується пацієнт К., 50 років. Виберіть комплекс препаратів для ранкової премедикації:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома