1. Послухай уважно текст.
2. Аудіювання.
У завданнях 1 - 5 обрати лише одну вірну відповідь.
3. Робота з мовними одиницями.
Завдання 6 - 10 - творчого характеру.
4. Проаналізуй, оціни свою роботу і настрій після виконання завдань.
У завданнях 11 і 12 обери одну відповідь.
1. Чому Капелюх опинився на смітнику?
2. Що зробив вітер із Капелюхом?
3. Чому вітер покинув Капелюха?
4. Хто вирішив зробити собі кубельце у Капелюсі?
5. Прочитай речення. Відтвори події у правильній послідовності.
Поміркуй, яка подія буде першою, другою, третьою, останньою - четвертою. До номеру послідовності події підбери букву, під якою написана подія.
Обери пари "цифра - буква".
1. ∎ А. - Агов! Вітре, допоможи мені політати.
2. ∎ Б. Зелений Капелюх опинився на смітнику.
3. ∎ В. - Яке чудове кубельце для моїх малят.
4. ∎ Г. - Я знову нікому не потрібен, - зітхнув Капелюх.
6. Прочитай. Обери лише персонажів оповідання.
7. Прочитай прислів'я.
Яке речення точно передає думку оповідання?
8. Прочитай. Знайди групу споріднених слів.
9. Обери вірний повний звуко-буквений аналіз слова "Киця".
10. Роздивись світлину.
Прочитай. Обери речення, зміст якого підходить до зображеного сюжету.
Рефлексія.
Обери смайлик відповідного кольору:
- червоний - якщо завдання були для тебе дуже важкими;
- жовтий - якщо завдання були складними, але усе зміг/змогла виконати;
- зелений - якщо завдання були легкими.
Обери свій настрій після виконання завдань.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома