ЧОМУ ОЛЯ НЕ ЗІРВАЛА КВІТКУ?
Рано-вранці першокласниця Оля йшла до школи. Біля дороги дівчинка побачила ромашку.
Яка красива квітка! Оля вже простягла руку, щоб зірвати й понести її до школи. Та раптом побачила на пелюсточці краплинку роси. А в краплинці і горить сонечко, і сяє блакитне небо, й зелена нива, й висока тополя. Все в краплинці!
Замилувалася дівчинка росичкою й не зірвала квітки.
Василь Сухомлинський
Що побачила Оля біля дороги?
Чому хотіла дівчинка зірвати ромашку?
Що побачила Оля на пелюсточці?
Що відбилося у краплині роси?
Чому дівчинка не зірвала квітку? Сформулюйте правила друзів природи, знайдіть до них відповідні умовні знаки охорони природи.
.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома