Футуризм виник в ...
Художніми засобами та прийомами якого напряму були контраст кольорів і форм, поєднання різних ракурсів, рішучі мазки, подрібнення контурів і форм, динамічні лінії, накладення послідовних фаз на одне зображення (принцип симультанності)
Футуристи на чолі з Томмазо Марінетті (оберіть дві відповіді)
Лідер і теоретик футуризму
Хто передав рух коня, яким керує жокей. Футуристи збагачували живопис додатковим виміром — часовим.
Кого привертала стихія танцю. Тож демонстрація переміщення в просторі персонажів створювала ілюзію руху.
Бунтарський живопис цього художника насичено енергією і світлом, ніби випромінюючи його девіз «Абсолютний рух!»
Спробував виявити засобами пластики життєву енергію і силу людини, передати в скульптурі рух м’язів у момент її крокування.
У своїх творах цей художник прагнув до об’єднання форми, кольору, руху і звуку. Картину, на якій він зобразив політ ластівки, глядачі сприймають, як стилізовану розкадровку.
Футуризм мав своїх представників і в музичному мистецтві. Сенсаційний музичний образ потягу "Пасіфік 231" створив ...
Художній напрям у поезії та образотворчому мистецтві поч. XX ст., який об’єднав авангардні явища кубізму і футуризму, це еклектичне явище проіснувало недовго.
Дух бунтарства і творчого кипіння притаманний діяльності видатного авангардиста, поета і художника. За власними підрахунками художник намалював 15 тисяч картин. їх розкидано по різних континентах, де жив і творив цей невтомний мандрівник і бунтар у мистецтві, наче підтверджуючи своє прізвище імпульсивним бурхливим характером і епатажною творчістю.
Фундатор вітчизняного кубофутуризму, якого називають «українським Пікассо». Художник і педагог залишив у спадок не лише оригінальні картини, а й не менш цікаву теорію «якісних ритмів» (трактат «Живопис і елементи»). Експерименти з ритмом збагачуються знахідками в царині колориту: живописець шукає нові співвідношення локально забарвлених кольорових плям.
Оберіть картини Олександра Богомазова.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома