Бароко і класицизм 1в

Додано: 14 березня
Предмет: Зарубіжна література, 8 клас
12 запитань
Запитання 1

Стиль мистецтва, який досяг найбільшого розвитку у Франціїї у ХVIІст., орієнтувався на античні зразки.

варіанти відповідей

  Бароко 

Романтизм

  Класицизм

Запитання 2

Укажіть країну, в якій класицизм досяг найбільшого розквіту?

варіанти відповідей

Франція

США

Іспанія

Запитання 3

Правило "трьох єдностей" у драматургії - це єдність...

варіанти відповідей

  місця, часу, дії

  

місця, героїв, часу

розуму, волі, дій

Запитання 4

Автор фрази "Я мислю, отже, я існую"

варіанти відповідей

Людовіку XIV

Н.Буало

Р. Декарту

Запитання 5

Поглиблений психологізм, самопізнання, алегоричність і метафоричність- це ознаки

варіанти відповідей

громадянської лірики

інтимної лірики

філософської лірики

Запитання 6

Для митців бароко характерні

варіанти відповідей

аскетизм

пишномовність

реалістичність

Запитання 7

"Бароко" означає-

варіанти відповідей

взірцевий

химерний

світський

Запитання 8

Епоха бароко зародилася в ...

варіанти відповідей

Італії

Франції

Англії

Запитання 9

9. Яка думка утверджується у поезії Л.де Ґонгори "Галерник"?

варіанти відповідей

Оспівується честь та гідність воїна Іспанії

Утверджується гуманне ставлення до людей

Що найцінніше у житті людини-це свобода

Возвеличується сила кохання

Оспівується патріотизм іспанських моряків

Запитання 10

10.Симво­л людськоï долi, що несеться по хвилях життя, передає глибоке розчарування свiтом уособлює в поезії "Галерник" образ

варіанти відповідей

моря

коня

берега

галери (човна)

птаха

Запитання 11

11. Визначте тему "Галерника" Л. де Ґонгори.

варіанти відповідей

людина і Доля, драматизм людського життя  

пошук віри в Бога

призначення поета та поезії, висока місія поета в суспільстві

дружба та довіра між людьми

служіння своєму монарху

Запитання 12

12.Визначте жанр "Галерника"

варіанти відповідей

пейзажна лірика

інтимна лірика

філософська лірика

громадянська лірика

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест