Бароко і класицизм

Додано: 4 квітня 2021
Предмет: Зарубіжна література, 8 клас
Тест виконано: 618 разів
12 запитань
Запитання 1

. Ознакою літератури бароко є   


варіанти відповідей


А дотримання правила «трьох єдностей»



Б парадоксальність, контрастність


.

В протиставлення особистого загальнодержавному



Г оспівування людини як гармонійного поєднання духовного й тілесного начал

Запитання 2

Письменниками доби бароко є  

варіанти відповідей


А Данте, Шекспір, Сервантес


Б Гомер, Софокл, Гонгора -і- Арготе


В Гонгора - і- Арготе, Донн, Кальдерон


Г Шекспір,Горацій, Кальдерон

Запитання 3

В уривку із вірша Джона Донна "Щоб муить мене..."

В моїй душі зустрілись день і ніч:

Веселий щойно - враз стаю сумним...

використовується такий художній прийом

варіанти відповідей

А гіпербола

Б алітерація

В антитеза

Г перифраз

Запитання 4

. Головне покликання людини класицисти вбачали у    


варіанти відповідей


А фанатичній відданості Богу



Б служінню родині, дружбі, коханню



В підпорядкуванню особистих інтересів інтересам суспільства та держави



Г запереченні суспільних законів

Запитання 5

"Правило трьох єдностей" у драматургії класицизму - це єдність

варіанти відповідей

А місця, часу,дії

Б місця, часу, персонажа

В теми,персонажа, сюжету

Г теми,сюжету, дії

Запитання 6

Жан Батист Поклен - це

варіанти відповідей

А театральний псевдонім Мольєра

Б дівоче прізвище його виховательки

В ім'я ,дане письменнику королем Франції

Г справжнє ім'я Мольєра

Запитання 7

Мольєр є автором творів


варіанти відповідей


А «Щоб мучить мене…»

Б «Тартюф»  

 В «Галерник»


Г «Міщанин-шляхтич»

Запитання 8

Яких учителів запросив до себе пан Журден?( Мольєр "Міщанин-шляхтич")


варіанти відповідей


А Учителя фехтування   


Б учителя танців  

  В учителя математики



 Г учителя малювання   


 Д учителя філософії

Запитання 9

Хто із героїв твору "Міщанин-шляжтич" промовляє слова :

"«Далебі, я радий би собі на руці два пальці відрубати, аби народитися вдруге — графом чи маркізом»

варіанти відповідей

А Клеонт

Б Дорант

В Ков'єль

Г пан Журден

Запитання 10

Познате рядок, в якому правильно встановлено послідовність подій у творі Мольєра "Міщанин-шляхтич"

варіанти відповідей

А Кравець приніс нове вбрання для пана Журдена- сварка вчителів- обід у домі пана Журдена - пан Журден дає згоду на одруження доньки - виступ балету

Б Сварка вителів - Кравець приніс нове вбрання для пана Журдена- виступ балету - обід у домі пана Журдена - пан Журден дає згоду на одруження доньки

В Кравець приніс нове вбрання для пана Журдена- сварка вчителів- пан Журден дає згоду на одруження доньки - виступ балету - обід у домі пана Журдена

Кравець приніс нове вбрання для пана Журдена- обід у домі пана Журдена - пан Журден дає згоду на одруження доньки - сварка вчителів -виступ балету

Запитання 11

У творі Мольєра "Міщанин-шляхтич" кульмінацією є епізод

варіанти відповідей

А Дорант бере гроші у Журдена

Б посвята у "мамамуші"

В уителлі музики та танців вихваляють Журдена

Г згода Журдена на одруження доньки

Запитання 12

У п'єсі Мольєра "Міщанин-шляхтич" змальовано конфлікт між

варіанти відповідей

А дворянством і духовенством

Б буржуазією і духовенством

В дворянством і буржуазією

Г духовенством і ремісниками

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест