В основу написання комедії «Міщанин-шляхтич» було покладено:
Цей стиль вирізняється художньою яскравістю й пишністю, великою силою емоційного впливу, ідейною багатозначністю, в основі якої - драматично загострене сприйняття світу та людини:
Основний конфлікт у творах літератури класицизму:
Ідея комедії Мольєра "Міщанин-шляхтич":
Драматичний твір, у якому засобами гумору та сатири розвінчують негативні суспільні та побутові явища, а також зображують смішні життєві положення і характери:
Для бароко характерні:
(Оберіть кілька варіантів)
У строфі сонета №19 "Щоб мучить мене..." Джона Донна визначальним художнім засобом є:
Вогонь я й лід, жену й тікаю пріч,
Німий в мольбі, великий у малім.
Я зневажав ще вчора небеса –
Молюсь сьогодні й Богові лещу.
Укажіть, яку літературу представляє А. де Сент-Екзюпері.
Укажіть, як оповідач твору А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц» опинився в пустелі.
Маленький принц вирушив у мандрівку, тому що: ("Маленький принц" Екзюпері)
Де оповідач познайомився з Маленьким принцем? ("Маленький принц" Екзюпері)
"Ти назавжди бере відповідальність за того, кого приручив". Ці слова належать.... ("Маленький принц" Екзюпері)
Укажіть, яку літературу представляє Р. Бах.
Що Салліван (наставник Джонатана) вважає сенсом життя? (“Чайка Джонатан Лівінгстон”)
Які філософські питання порушує Річард Бах у творі “Чайка Джонатан Лівінгстон” ?
За жанром "Маленький принц" Екзюпері - це...
Троянда - краса, любов; баобаб - загроза, груба сила; лис - дружба. В "Маленькому принці" це все приклади ...
Що об'єднує А. де Сент-Екзюпері і Річарда Баха?
Цей твір - протистояння «двох світів»: світу людської маси («світу всіх», якому треба підкорятися) і світу героя («світу мрії»), що протиставляє себе іншим, шукаючи свій ідеал:
Повчальний алегоричний твір, у якому розповідь підпорядкована моралі, повчальному змісту - це...
Кого Р. Бах згадує в епіграфі-присвяті до твору "Чайка Джонатан Лівінгстон"?
До якого жанру відноситься твір Р. Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон"?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома