Бароко і класицизм. Луїс де Гонгора ("Галерник"), Мольєр ("Міщанин-шляхтич").

Додано: 29 квітня
Предмет: Зарубіжна література, 8 клас
18 запитань
Запитання 1

Укажіть літературні напрями, які сформувались у XVII ст. в Європі?

варіанти відповідей

реалізм

романтизм

класицизм

бароко

Запитання 2

Вкажіть переклад слова бароко з італійської мови: 

варіанти відповідей

занепад, розклад

мушля неправильної форми

дивний, химерний

відродження

Запитання 3

Визначте провідну тему літератури бароко:

варіанти відповідей

відображення життя та ідей середньовічної людини

відображення життя в його контрастній різноманітності

оспівування людини та природи

відображення в літературі радості і краси земного життя

Запитання 4

Що є характерним для літератури бароко:

варіанти відповідей

пишний барвис­тий стиль та різноманіття художніх засобів, складних для розуміння простому читачеві

встановлення чіткої ієрархії жанрів та суворих правил щодо написання літературних творів

гуманізм та прославляння людини в усіх її проявах

раціоналізм та утвердження перемоги розуму над почуттями

Запитання 5

Луїс де Гонгора, один із найяскравіших представників стилю бароко, став засновником власної літературної школи - "гонгоризму" - провідними принципами якого були:

варіанти відповідей

спрощеність форми подачі поезії

принципова безсюжетність

недоступність поезії широкому колу читачів

відмова від незвичайних, незрозумілих метафор та порівнянь

зумисне "затемнення" (ускладнення) стилю

Запитання 6

Визначте ідею вірша "ГАЛЕРНИК" Луїса де Гонгора:

варіанти відповідей

засудження рабства, неприйняття неволі й насилля над людиною в будь-якому їх вияві

усвідомлення того, що світ непередбачуваний, а людська доля невідворотна і її неможливо змінити

сповідь, пейзажний малюнок, філософські роздуми, звернення до друга і коханої

Запитання 7

Визначте тему вірша "Галерник":

варіанти відповідей

заклик до подолання труднощів

драматизм людського життя

 оспівування праці галерника

Запитання 8

Галерник у вірші є символом:

варіанти відповідей

людини, яка здатна змінити майбутнє

людини, що досягла успіху в житті

людини, яка приречена долею

людини, яка бореться

Запитання 9

Що означає слово «класицизм» у перекладі з латинської мови?

варіанти відповідей

химерний

зразковий

гармонійний

вишуканий

Запитання 10

Класицизм виник як мистецтво…

варіанти відповідей

почуттів

духу

гуманізму

розуму, логіки, правил

Запитання 11

Яка країна була головним осередком класицизму?

варіанти відповідей

Італія

Франція

Німеччина

Запитання 12

Закон трьох єдностей в драматургії класицизму — це єдність: 

варіанти відповідей

місця, часу, персонажа

місця, часу, дії

теми, часу, сюжету

теми, персонажа, сюжету

Запитання 13

Укажіть справжнє прізвище Мольєра?

варіанти відповідей

Гренуй

Клеменс

Гріффін

Поклен

Запитання 14

Укажіть особливість твору Мольєра «Міщанин-шляхтич»?

варіанти відповідей

події, які відбуваються на сцені, відбуваються впродовж року в домі головного персонажа та в домі його друга

у творі немає жодного персонажа з аристократії

події, які відбуваються на сцені, відбуваються впродовж одного дня в домі головного персонажа

у творі немає чіткого розділення персонажів на позитивних та негативних

Запитання 15

Головний герой комедії Мольєра "Міщанин-шляхтич" - ...

варіанти відповідей

заможний міщанин Пан Журден

збіднілий аристократ граф Дорант

спритний та дотепний слуга Ков'єль

молода винахідлива вдова маркіза Дорімена

Запитання 16

Основна пристрасть пана Журдена, героя п’єси "Міщанин-шляхтич" - ...

варіанти відповідей

до всього дворянського

до всього прекрасного

до всього старовинного

до всього нового

до знань

Запитання 17

Фразеологізм, який найкраще характеризує сутність пана Журдена:


варіанти відповідей

собака на сіні

ворона в павиному пір’ї

вовк в овечій шкурі

як кіт на глині

Запитання 18

Що висміює та критикує Мольєр в комедії "Міщанин-шляхтич"?

варіанти відповідей

 

  

 

  

варіанти відповідей

скнарість, жадобу до наживи

лицемірство та моральний занепад аристократії

одруження за розрахунком

бажання потрапити будь-що у “вищій світ”

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест