11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури повторення

Тест виконано: 206 разів
12 запитань
Запитання 1

Фрагмент алгоритму, команди якого можуть виконуватися більше ніж один раз.

варіанти відповідей

багатозадачність

розгалуження

цикл

задача

Запитання 2

Цикл, у якому дія або набір дій треба повторювати певну кількість разів.

варіанти відповідей

з умовою

з параметром

безумовний

кількісний

Запитання 3

Змінна, що контролює, скільки разів цикл вже виконався і чи не час його закінчувати.

варіанти відповідей

число

вказівник

показник

лічильник

Запитання 4

У якій вкладці програми Scratch знаходяться блоки циклів?

варіанти відповідей

Керування

Датчики

Події

Оператори

Запитання 5

Скільки видів блоків циклів у програмі Scratch?

варіанти відповідей

2

3

4

5

Запитання 6

Який цикл зображено на малюнку?

варіанти відповідей

з умовою

з параметром

безумовний

кількісний

Запитання 7

Який цикл зображено на малюнку?

варіанти відповідей

з умовою

з параметром

безумовний

кількісний

Запитання 8

Який цикл зображено на малюнку?

варіанти відповідей

з умовою

з параметром

безумовний

кількісний

Запитання 9

Виберіть зі списку команду, яку можна віднести до циклу з параметром.

варіанти відповідей

Рухатись 10 кроків

Повторити 10 разів

Якщо торкнувся краю, повернути

Переміститися у точку х=0, у=10

Запитання 10

Івась на уроці інформатики написав таку програму для котика. Через скільки секунд зупиниться котик?

варіанти відповідей

6

20

120

не зупиниться

Запитання 11

Коли Марічка йде зі школи, вона використовує ось такий алгоритм.

Скільки кроків потрібно пройти Марічці, щоб дістатись додому?

варіанти відповідей

40

80

120

240

Запитання 12

В яких реченнях з переліченого є цикли?

варіанти відповідей

хвилинна стрілка годинника обертається 24 рази на добу

щоб човен поїхав, потрібно п’ять разів прокрутити штурвал ліворуч

якщо сьогодні будній день, то прокинутись о 7.00, почистити зуби, з’їсти сніданок. Інакше прокинутись о 9.00, почистити зуби, з’їсти сніданок, піти на тренування

обчислення суми десяти чисел, поступово додаючи їх по одному, доки вони не закінчаться

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест