ББ-2 основи конструювання

Додано: 25 вересня 2020
Предмет:
Тест виконано: 44 рази
12 запитань
Запитання 1

Назвіть функції одягу

варіанти відповідей

Захисна і прикрашальна

Захисна і прикладна

Естетична і прикрашальна

Запитання 2

Вкажіть форму ніг, де ноги в колінах не сходяться, а в стопах сходяться

варіанти відповідей

Л-подібні

О-подібні

Х-подібні

Запитання 3

Вкажіть форму ніг де ноги в колінах сходяться а в стопах розходяться

варіанти відповідей

О-подібні

Л-подібні

Х-подібні

Запитання 4

Різницю між розміром одягу та розміром тіла називають ....

варіанти відповідей

Прибавкою

Додатком

Вільністю

Запитання 5

Даний тип тіла людини характеризується довгими кінцівками та коротким тулубом

варіанти відповідей

Мезоморфний

Брахіморфний

Доліхоморфний

Запитання 6

Даний тип тіла людини характеризується короткими кінцівками та довгим тулубом

варіанти відповідей

Доліхоморфний

Брахіморфний

Мезоморфний

Запитання 7

Вкажіть назву конструктивного поясу який проходить через точку підсідничної склади

варіанти відповідей

Стегон

Сідниць

Живота

Запитання 8

Назвіть точку, яка розташовується на ділянці шиї спереду і має невелике заглиблення

варіанти відповідей

Плечова точка

Яремна точка

Шийна точка

Запитання 9

Яка вимога до одягу забезпечує хороший повітреобмін тілу людини та відображається в натуральності та гігієнічності тканини

варіанти відповідей

Ергономічна

Гігієнічна

Економічна

Запитання 10

Для чого в конструювання вивчають антропометричні точки та конструктивні пояси тіла людини

варіанти відповідей

Для аналізу фігури

Для вимірювання фігури

Для визначення росту людини

Запитання 11

Для чого необхідно визначати типи та особливості тіла людини

варіанти відповідей

Для визначення розміру тіла людини

Для визначення повноти фігури

Для визначення особливостей конкретної фігури

Запитання 12

Назвіть постави фігури людини

варіанти відповідей

Сутула, умовно-нормальна, перегнута

Сутула, зігнута і перегнута

Сутула, умовно-перегнута, пропорційна

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест