Вперше основні систематичні одиниці запровадив такий учений:
Головна відмінність медуз від поліпів...
До членистоногих входять такі класи
Коли будь-яке стороннє тіло (наприклад, піщинка, дрібний організм) випадково потрапляє між мантією і мушлею, воно оточується всіма шарами мушлі: усередині роговим, над ним - порцеляноподібним, а ззовні - перламутровим і утворює
Щоб уникнути зараження паразитичними черв’яками (декілька відповідей):
Дощовий черв'як відноситься до
Вкажіть тип тварин, якому властивий хітиновий покрив
Скільки пар ніг у комах
Скільки пар ходильних ніг у павукоподібних
До представників головоногих молюсків відносять
6. До Типу Молюски відносять такі клас:
З перелічених вибрати характерні ознаки медуз
Тіло комах поділене на такі частини:
Що є у кісткових риб на відміну від хрящових?
Що є у кісткових риб на відміну від хрящових?
Як розмножуються риби?
Укажіть відділи, на які поділяється тіло риб:
Органи дихання у риб:
Розмноження та розвиток амфібій відбувається::
Укажіть, який ряд НЕ включає клас Земноводних:
Укажіть, як відбувається дихання в земноводних:
Для кровоносної системи земноводних характерне:
Інша назва рептилій
Болотяна черепаха належить до ряду:
Кровоносна система рептилій
Дихальна система рептилій
Панцирем вкрите тіло
Шкіра у птахів:
Укажіть виводкових птахів
Укажіть прогресивну рису організації птахів, які відрізняють їх від рептилій:
Форма дзьоба у птахів різна. І це зумовлено тим, що вони...
Характерні риси кровоносної системи птахів
Це хордові хребетні теплокровні тварини, пристосовані до польоту.
Ссавці мають такі залози:
Вкажіть найбільшу тварину серед ссавців
У яких тварин, кора головного мозку досягла найбільшого розвитку?
3. На які відділи тіла поділяється тіло ссавців?
13. Потові залози беруть участь у
18. Які особливості будови та функціонування кровоносної системи ссавців?
На які групи у ссавців диференційовані зуби?(декілька вірних відповідей)
Ссавці турбуються про своє потомство чи ні?
Тварина класу Ссавці, пристосована до польоту:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома