1. Загальна кількість променевої енергії Сонця, яка досягла земної поверхні
2. Ґрунти, які характерні для зони Мішаних лісів
3. Зона, де найчастіше зароджуються землетруси
4. До складу Атлантичного океану НЕ входить
5. Причина відкриття Америки
6. За площею серед інших континентів Північна Америка посідає
7. Територія, яка увійшла у 1939 р. до складу України
8. Льодовикові форми рельєфу поширені на
9. НЕ характерна властивість для вугілля Донецького кам’яновугільного басейну
10. Середньорічна кількість опадів у зоні Степу України становить
11. Витік Дніпра розташований на
12. Ґрунти, характерні для Середнього Придніпров'я
13. Адміністративна область України, населення якої становить менше як 1 млносіб
14. Основний район вирощування маслин у світі
15. Держави, що мають дипломатичні відносини або з багатьма державами, або визнаються лише окремими зацікавленими державами, причетними до їх створення.
16. Країни з провідною роллю ГЕС у структурі виробництва електроенергії
17. Установлення виробничих зв'язків між спеціалізованими підприємствами, що спільно працюють над виробництвом кінцевої продукції
18. Частка в загальному земельному фонді світу, яка припадає на сільськогосподарські землі
19. Міста, що належать до категорії світових
20. Вид діяльності, який НЕ належить до фінансових
21. Установіть відповідність між географічними об'єктами та роками їх відкриття
1 Південний Полюс
2 Водоспад Анхель
3 протока Дрейка
4 Магелланова протока
А 1578 р.
Б 1520 р.
В 1911р.
Г 1935
Д 1820 р.
22. Установіть відповідність між назвами природних зон Євразії та типовими для них рослинами
1 арктичні пустелі
2 тайга
3 вологі екваторіальні ліси
4 пустелі
А динне та хлібне дерево, манго
Б мохи та лишайники
В саксаул
Г ялина, сосна, модрина
Д ковила, типчак, тонконіг
23. Установіть відповідність між прізвищами вчених та їх внеском у науку
1 В. Зуєв
2 П. Чубинський
3 Г. Висоцький
4 Ю. Дрогобич
А вивчав залежності погоди від рис місцевості
Б установив закономірності розподілу чорноземів
В написав працю про звичаї України
Г описував залізні руди в долині р. Саксагань
Д вивчав долину Дніпра та його лівих приток
24. Установіть відповідність між назвами фізико-географічних країв та адміністративних областей, які переважно розташовані на їх територіях
1 Поліський
2 Дністровсько — Дніпровський
3 Лівобережно — Дніпровський
4 Середньоруський
А Черкаська, Кіровоградська
Б Харківська, Сумська
В Рівненська, Волинська
Г Полтавська, Дніпропетровська
Д Закарпатська, Івано-Франківська
25. Установіть відповідність між країнами та продуктами харчування, які в них активно споживають та виробляють.
1 Китай
2 Білорусь
3 Ісландія
4 Нідерланди
А риба
Б картопля
В сир
Г рис
Д соя
26. Укажіть три холодні течії
1 Канарська
2 Каліфорнійська
3 Міжпасатна протитечія
4 Перуанська
5 Південна Пасатна Течія
6 Куросіо
7 Гольфстрім
27. Укажіть три річки Євразії, які належать до басейну Атлантичного океану
1 Сидар'я
2 Урал
3 Амур
4 Рейн
5 Дон
6 Дгіпро
7 Вісла
28. Укажіть три річки, які належать до басейну Дунаю
1 Теребля
2 Тиса
3 Тересва
4 золота Липа
5 Бистриця Наддвірнянська
6 Тетерів
7 Лімниця
29. Укажіть три країни, у яких курсують надшвидкісні потяги
1 Індія
2 Україна
3 Китай
4 Пакистан
5 Німеччина
6 Японія
7 Росія
30. Дайте визначення поняття «абсолютна вологість»
31. Коротко схарактеризуйте басейн річки Південний Буг.
32. Назвіть чинники розвитку чорної металургії в Україні.
33. У Карпатах, неподалік Говерли, працює найбільш високогірна метеорологічна станція України «Пожижевська». Температура повітря тут лише на 3,8 °С вища, ніж на головній вершині Українських Карпат. Пригадавши висоту Говерли, визначте висоту, на якій розташована станція «Пожижевська».
34. Визначте річний стік Дніпра, якщо середньорічні витрати становлять 1 660 м3/сек.
35. Обчисліть рівень спеціалізації економічного району (%), якщо сукупний суспільний продукт, створений в ньому, становить 3,5 млн дол. за рік, а частина сукупного суспільного продукту, вивезеного за його межі — 2,5 млрд грн.
36. Позначте й підпишіть на контурній карті не менше семи озер України.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома