переніс в область балету тематику і образи сучасної йому комічної опери
артист Королівської академії музики
У його постановках фігурували: народний танець, пантоміма і природні людські жести.
особистим досягненням стало реформування комедійного балету, які були в цілому розвитком ідей Новерра.
Запитання 2
Франц Хільфердінг
варіанти відповідей
балетмейстер починав як танцівник у віденській балетній трупі
переніс в область балету тематику і образи сучасної йому комічної опери
відступив від комедійних та драматичних жанрів хореографії і повернувся до міфологічним балетів
«Улісс і Цирцея», «Орфей і Еврідіка», «Викрадення Прозерпіни», «Пігмаліон»
жанр виник в Європі на противагу придворно-аристократичного мистецтва, в Німеччині та Австрії він називався «зингшпиль», а сюжети бралися прямо з життя
Схема його балетних комедій була проста - мімічні сценки, носії сюжету, обрамлялися народно-характерними танцями
Запитання 3
Джон Уівер
варіанти відповідей
Автор 10 опер, 3 балетів, 6 симфоній, великої кількості романсів та інструментальних творів. Хоча провідними сферами творчості були опера та симфонія, композитор писав музику майже у всіх жанрах.
Був англійським танцюристом і балетмейстером, і часто розцінювався як
батько англійської пантоміми
Перший поставив на англійській сцені сюжетно-дієвий балет без слів і співу.
(1840-1893)
написав трактат, де виклав свою класифікацію танців
«Трактирного завсідники» і «Любов Марса і Венери»
вважають одним з найбільших симфоністів романтичної епохи
Міфологічна тема підносилася
балетмейстером по-новому, з розкриттям характерів конкретних людей
Запитання 4
Гаспаро Анджоліні
варіанти відповідей
Італійський балетмейстер
створив нове для музичного театру видовище
Відійшовши від традиційних сюжетів міфології і давньої історії, він взяв за основу комедію Мольєра, назвавши її «іспанської трагікомедією»
американська танцівниця
«Забавы в святках»
«Армида и Ринальдо», музика Германа Раупаха
«Семира», на музику власного твору(по трагедії Сумарокова)
«Китайский сирота» по трагедії Вольтера
«Монтесума»
«Ариадна и Тезей»
включив в комедійну канву звичаї і звички реальному житті, а в трагічну розв'язку вніс елементи фантастики
захоплювалася абстракціонізмом і вивченням принципу «падіння і відновлення», взаємовпливу тіла людини і сили тяжіння
зміг розсунути рамки балетної естетики в сфері героїчної і трагічної хореодрами
Запитання 5
Комедійний балет -
варіанти відповідей
оперний жанр, який поєднує діалог, танець, пантоміму, інструментальну та вокальну музику задля посилення сатири, відчуття гротескно-комічного трактування теми
театральний жанр, який поєднує діалог, танець, пантоміму, інструментальну та вокальну музику задля посилення сатири, відчуття гротескно-комічного трактування теми
побутовий жанр, який поєднує діалог, танець, пантоміму, інструментальну та вокальну музику задля посилення сатири, відчуття гротескно-комічного трактування теми
Створюйте онлайн-тести для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома