Білети № 1-10

Додано: 5 травня 2021
Предмет: Мистецтво, 8 клас
Тест виконано: 8 разів
5 запитань
Запитання 1

Вибрати все, що відноситься до: Ж.Доберваля


варіанти відповідей

французький танцівник і балетмейстер

починав як танцівник у віденській балетній трупі

(1742-1806) 

учень Ж.-Ж. Новерра і послідовник його реформ

переніс в область балету тематику і образи сучасної йому комічної опери

артист Королівської академії музики

У його постановках фігурували: народний танець, пантоміма і природні людські жести. 

особистим досягненням стало реформування комедійного балету, які були в цілому розвитком ідей Новерра.

Запитання 2

Франц Хільфердінг 

варіанти відповідей

балетмейстер починав як танцівник у віденській балетній трупі

переніс в область балету тематику і образи сучасної йому комічної опери

відступив від комедійних та драматичних жанрів хореографії і повернувся до міфологічним балетів

«Улісс і Цирцея», «Орфей і Еврідіка», «Викрадення Прозерпіни», «Пігмаліон»

жанр виник в Європі на противагу придворно-аристократичного мистецтва, в Німеччині та Австрії він називався «зингшпиль», а сюжети бралися прямо з життя

Схема його балетних комедій була проста - мімічні сценки, носії сюжету, обрамлялися народно-характерними танцями

Запитання 3

Джон Уівер 

варіанти відповідей

Автор 10 опер, 3 балетів, 6 симфоній, великої кількості романсів та інструментальних творів. Хоча провідними сферами творчості були опера та симфонія, композитор писав музику майже у всіх жанрах.

Був англійським танцюристом і балетмейстером, і часто розцінювався як

батько англійської пантоміми

Перший поставив на англійській сцені сюжетно-дієвий балет без слів і співу.


(1840-1893) 

написав трактат, де виклав свою класифікацію танців

«Трактирного завсідники» і «Любов Марса і Венери»

вважають одним з найбільших симфоністів романтичної епохи

Міфологічна тема підносилася

балетмейстером по-новому, з розкриттям характерів конкретних людей

Запитання 4

Гаспаро Анджоліні

варіанти відповідей

Італійський балетмейстер

створив нове для музичного театру видовище

Відійшовши від традиційних сюжетів міфології і давньої історії, він взяв за основу комедію Мольєра, назвавши її «іспанської трагікомедією»

американська танцівниця


«Забавы в святках»

«Армида и Ринальдо», музика Германа Раупаха

«Семира», на музику власного твору(по трагедії Сумарокова)

«Китайский сирота» по трагедії Вольтера

«Монтесума»

«Ариадна и Тезей»

включив в комедійну канву звичаї і звички реальному житті, а в трагічну розв'язку вніс елементи фантастики

захоплювалася абстракціонізмом і вивченням принципу «падіння і відновлення», взаємовпливу тіла людини і сили тяжіння

зміг розсунути рамки балетної естетики в сфері героїчної і трагічної хореодрами

Запитання 5

Комедійний балет -

варіанти відповідей

оперний жанр, який поєднує діалог, танець, пантоміму, інструментальну та вокальну музику задля посилення сатири, відчуття гротескно-комічного трактування теми

театральний жанр, який поєднує діалог, танець, пантоміму, інструментальну та вокальну музику задля посилення сатири, відчуття гротескно-комічного трактування теми

побутовий жанр, який поєднує діалог, танець, пантоміму, інструментальну та вокальну музику задля посилення сатири, відчуття гротескно-комічного трактування теми

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест