Білий кінь Шептало

Додано: 2 квітня
Предмет: Українська література, 8 клас
Копія з тесту: Білий кінь Шептало
20 запитань
Запитання 1

За жанром ,,Білий кінь Шептало "

варіанти відповідей

повість

новела

оповідання

раман

Запитання 2

Головним героєм твору є

варіанти відповідей

кінь Шептало

конюх Степан

хлопчик без імені

Шептало

Запитання 3

Визначте рядок, у якому зазначено проблеми , порушені в оповіданні Володимира Дрозда ,,Білий кінь Шептало "

варіанти відповідей

проблема знищення природного багатства рідкісних рослин

збереження навколишнього середовища

проблема людини в суспільстві, її знеособлення, питання дійсності та мрії

питання збереження диких тварин

Запитання 4

Чого найбільше недолюблював Шептало ?

варіанти відповідей

хлопчака з батогом

конюха Степана

крутити привід та їздити до міста

ходити на водопій

Запитання 5

За що так несподівано і глибоко образився кінь Шептало на Степана ?

варіанти відповідей

за те, що прив'язав

за удар батогом

за те, що не дав їсти

Запитання 6

У спогадах про минуле Шептало відчув

варіанти відповідей

п'янкий дух забутої волі

страх перед майбутнім

любов до білих коней

любов до матері

Запитання 7

За ким скучив Шептало в степу ?

варіанти відповідей

за рідною мамою

за Степаном

за рідною домівкою

за конюшнею, за своїм табуном коней

Запитання 8

Кульмінацією твору є :

варіанти відповідей

Коли Степан з конем Шепталом вирушили за зеленим для свеней

Коли Шептало гепнувся в грязюку й покотився по дорожній хлюпавці

Коли хлопчак ударив батогом

Коли Степан ударив батогом Шептала

Запитання 9

Кінь Шептало з оповідання Дрозда пишався :

варіанти відповідей

своєю силою, красою, незвичністю

тим, що був чемпіоном з бігу

своїми предками - цирковими кіньми

тим, що його любив конюх і підгодовував смачненьким

Запитання 10

"Ходити по колу, топтати власні сліди, котити воза" Шептало вважав?

варіанти відповідей

Принизливо

Найкращою роботою

Улюбленою справою

Радістю

Запитання 11

Що підказував коню інстинкт?

варіанти відповідей

Люди зламають його

Бути завжди у формі

 Пофарбуватися

Не падати духом

Запитання 12

На думку Шептала, головне, що дано білим коням, так це

варіанти відповідей

 спритність

 розум

 кмітливість

вміння поводитися з людиною

Запитання 13

Про що розповідала мати Шепталу, коли той був малим?

варіанти відповідей

Про важке коняче життя

 Про дідів і прадідів

Про майбутню його красу, силу і велич

Про необхідність якісного харчування

Запитання 14

Кінь Шептало пишався:

варіанти відповідей

тим, що його любив конюх і підгодовував смачненьким

своєю силою, красою, незвичайністю

 тим, що він був чемпіоном із бігу

 своїми предками — цирковими кіньми

Запитання 15

Кого побачив Шептало у водянім дзеркалі?

варіанти відповідей

своїх предків

матір

себе - незвично білого.

Запитання 16

Як вчинив Шептало після втечі?

варіанти відповідей

повернувся гордовитим, викупаним, білим конем

повернувся викачавшись у бруді, щоб не відрізнятися від інших

примкнув до дикого табуна

примкнув до бродячого цирку

Запитання 17

Що робив Шептало, аби не виділятися і порозумітися із конюхом?

варіанти відповідей

брався за найважчу роботу з радістю

біг попереду всіх до водопою

прикидався покірним, слухняним

зупиняв бійки й пустощі молодих коней

Запитання 18

У чому полягає суперечність образу коня Шептала?

варіанти відповідей

бо він працьовитий, але тільки тоді, коли сам того захоче

бо прагне до волі, бути особистістю і разом з тим боїться виділятися

добрий у душі, але жорстокий у своїй поведінці та вчинках

має талант, здібності, але не хочу їх нікому показувати, прикидається сірим, звичайним

Запитання 19

Що нагадав Шепталові запах трави на косогорі?

варіанти відповідей

літо

поїздку в місто

іжу

дитинство

Запитання 20

Кого зобразив Володимир Дрозд в образі білого коня Шептала

варіанти відповідей

людину, яка хоче бути вільною, не хоче бути "як усі"

людину,яка не хоче працювати працювати задарма

людиною, яка хоче жити в гармонії з природою

людину, яка душевну красу цінує більше ніж матеріальну блага

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест