Фрагмент одного з ланцюгів молекули ДНК є матрицею для синтезу фрагмента молекули РНК з такою послідовністю нуклеотидів: АУЦ-ГАГ-УАГ. Укажіть послідовність нуклеотидів цього самого фрагмента другого ланцюга молекули ДНК.
Відмінність нуклеотидів ДНК від нуклеотидів РНК полягає у
Визначте пару нуклеотидів, що пов’язані між собою комплементарно:
Нуклеотиди ДНК:
Виберіть відповідність за принципом комплементарності
Нуклеїнові кислоти можуть міститься в:
ФУНКЦІЮ ЗБЕРЕЖЕННЯ СПАДКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ВИКОНУЄ:
МОНОМЕРАМИ НУКЛЕЇНОВИХ КИСЛОТ Є
Чітка відповідність нуклеотидів у двох ланцюгах ДНК називається
Нуклеїнова кислота це:
Знайти неправильну комплементарність:
... - це високомолекулярні біополімерні органічні сполуки, мономерами яких є амінокислоти.
Білки-ферменти прискорюють хімічні реакції (наприклад, трипсин каталізує гідроліз білків). Яка це функція?
Імуноглобуліни - це білки
Загальна формула амінокислоти:
Кількість амінокислот, що входить до складу білків
Проаналізуйте твердження. Чи є серед них вірні?
І. Амінокислоти — це органічні молекули, до складу яких обов’язково входить дві групи атомів — аміногрупа (–NH2) і карбоксильна група (–COOH).
ІІ. Незамінні амінокислоти синтезуються у організмі людини.
ІІІ. Незамінні амінокислоти людина має отримувати з продуктами харчування
На уроці біології Марійка зауважила, що протеїни складаються лише з амінокислот. Сергій додав, що протеїди можуть містити йони металів. Хто з учнів правий?
Позначте первинну структуру білка
Зображено структуру білка
Процес порушення структур білка до первинної включно, називають
До складу молекули гемоглобіна входить йон
Які твердження щодо ферментів є правильними ?
І. Ферменти активні за певної температури та кислотності середовища.
ІІ. Ферменти - це біокаталізатори, без яких неможливі біохімічні реакції в клітинах живих організмів.
ІІІ. Серед ферментів відсутні речовини не білкової природи.
Кілька молекул білка, сполучаючись між собою, утворюють
Коли білок відновлює свій початковий стан, то це явище називають:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома