Назвіть групу організмів, яку вивчає зоологія:
Назвіть біологічно активні речовини, що прискорюють поділ клітин:
Вкажіть, як називається сукупність процесів надходження речовин до організму, їхнє перетворення в ньому та виведення назовні продуктів обміну:
Вкажіть типи розвитку тварин:
Вкажіть, що не відноситься до ознак життя:
Вкажіть, розділ біології якій вивчає тканини організмів:
Виберіть серед наведених тканин тваринні:
Вкажіть, як називається частина організму, яка має притаманну лише їй будову, розташована в певному місці й виконує певну функцію:
Виберіть ознаки та функції, що характеризують м'язову тканину:
Вберіть ознаки та функції, що характеризують нервову тканину:
Виберіть будову та функції, що характеризують ендокринну систему:
Назвіть відділи тіла членистоногих:
Тіло членистоногих має зовній покрив, утворений...
Яка речовина утворює зовнішній твердий та міцний скелет членистоногих?
Ознакою будови річкового рака є...
На основі зображення оберіть правильні твердження ( декілька варіантів відповідей):
На основі зображення оберіть правильні твердження (декілька варіантів відповідей):
Отруйними для людини павуками в Україні є:
Укажіть тварину, що належить до класу Павукоподібні:
Вкажіть кількість сегментів у грудному відділі комах:
Вкажіть відділ тіла, який відсутній у двостулкових молюсків:
Вкажіть послідовність стадій розвитку комах з повним перетворенням:
Оберіть проміжного хазяїна сисуна печінкового:
Вкажіть паразита, для якого людина виступає в ролі проміжного хазяїна:
Виберіть трьох представників паразитичних червів, що є паразитами людини:
Оберіть можливий шлях зараження людини аскаридою:
Взаємовідносини між організмами різних видів, при яких один організм використовує іншого, як джерело живлення і середовище існування, завдаючи йому шкоди, називається:
Як називається хвороба, що викликана вошами:
Відтвори правильну послідовність циклу розвитку Ціп'яка бичачого, починаючи з дорослого червя:
Назвіть переносника малярії:
Визначте стадії розвитку комах з неповним перетворенням:
Вкажіть органи та частини тіла, що розташовані на голові комах:
Поясніть, як живляться двостулкові молюски:
Визначте, для яких молюсків характерний реактивний рух:
Вкажіть відділи тіла, які характерні для черевоногих молюсків:
Вкажіть тварин, розмноження яких не пов'язане з водою:
З'ясуйте причини линяння рептилій:
Назвіть тварин, які належать до ряду Лускаті:
Вкажіть характерні ознаки шкіри плазунів:
Визначте, де у птаха розміщена залоза з жировим секретом якої вони змащують пір'я:
Вкажіть птахів, пташенята яких вилуплюються з пухом на тілі, з з відкритими очима і через короткий час можуть залишити гніздо й прямувати за дорослим птахом:
Назвіть птахів, пташенята яких вилуплюються безпорадними, з закритими очима, майже голим тілом і довго лишаються в гнізді під опікою батьків:
Визначте ряд птахів, представники якого є виводковими птахами, добре бігають, неохоче піднімаються у повітря:
Визначте ознаки, що характеризують представників класу птахів:
Вкажіть структури яйця птахів, які забезпечують таке положення зародкового диска, за якого він завжди знаходиться зверху жовтка на боці, повернутому до джерела тепла:
З'ясуйте, де знаходиться повітряна камера у яйці птахів:
З'ясуйте, на які різновиди поділяються контурні пера:
Вкажіть ознаки, які зближують птахів з плазунами:
З'ясуйте функції білка яйця птахів:
Визначте функції шкаралупи яйця птахів:
Вкажіть птахів, які занесені до Червоної книги України:
Визначте, що є межею між головою та тулубом кісткових риб:
Вкажіть функцію бічної лінії риб:
Вкажіть, які покриви характерні для амфібій:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома