Який рівень організації живого займає кіт Лакі, що мешкає у квартирі?
Двоє учнів побачили на асфальті після дощу дощового черв'яка, перший учень стверджує, що дощовий черв'як є мешканцем ґрунтового середовища, а другий, що наземно - повітряного. Хто з них правий?
Який рівень організації живого утворюють деревця сакур, які висадили учні 9, 11 класів на шкільному подвір'ї?
Наука ботаніка вивчає такі організми?
Яку ознаку живого проявляє кіт, що треться об ногу господаря і голосно нявкає біля мисочки для корму?
Ворони, голуби, горобці, ластівки, ялівець, ялини, верби, яблуні, сакури, що мешкають на подвір'ї школи утворюють .....(ЯКИЙ?) рівень організації живого?
Які потреби сучасної людини розв'язують дослідження в галузі біології?
Об'єктом вивчення науки зоології НЕ є такі організми?
Яку ознаку живого можна спостерігати у кота, що впіймав горобця, виділив на землю кал з неперетравленого пір'я, вдихнув порцію повітря та зміг стрибнути на дерево, щоб спіймати ще одного горобця?
Яке середовище існування має гострик, що мешкає у товстому кишківнику людини?
На якому рівні організації живого перебуває біосистема, що зображена на фото?
Виберіть мешканців наземно - повітряного середовища
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома