Наука, що вивчає клітини живих організмів:
На рисунку зображено біологічний об"єкт. До якого рівня організації живої матерії він належить?
На рисунку зображений біологічний обєкт. До якого рівня організації живої матерії він належить?
На рисунку зображено об'єкти живої природи попарно. Яка пара утворена об'єктами, що знаходяться на організмовому рівні організації живої природи?
На рисунку зображено три біологічні об'єкти, позначені цифрами. Укажіть об'єкт, що перебуває одночасно на кількох рівнях організації живої природи.
Метод біологічних досліджень, що грунтується на спостереженні, широко застосовували вчені давнини під час збирання фактичного матеріалу. Практично до 18 століття біологи використовували його, намагаючись узагальнити результати спроб систематизації рослин і тварин. У сучасних умовах за його допомогою відкривають нові види організмів, досліджують макро- й мікроструктури. Укажіть цей метод.
На рисунку зображено три біологічні обєкти, позначені цифрами. Проаналізуйте твердження, щодо їхніх рівнів організації.
І. Обєкт 1 та 2 знаходяться на одному рівні організації живої природи.
ІІ. Усі обєкти знаходяться на одному й тому самому рівні організації живої природи.
Назвіть рівень організації для зображеного на рисунку типу взаємовідносин між організмами.
1. Наука, яка досліджує вимерлі організми
На рисунку зображено три біологічних об`єкти, позначені цифрами. Проаналізуйте твердження щодо їхніх рівнів організації та назвіть вірні.
І. об`єкти 1 та 2 перебувають на різних рівнях організації
ІІ. об`єкт 2 порвняно з об`єктом 3 перебуває на вищому рівні організації.
Який рівень організації живого зображений на малюнку?
Проаналізуйте рисунок. Укажіть всі правильні твердження стосовно рівнів організації зображених об`єктів:
І. об`єкти 1 та 2 знаходяться на одному рівні організації живої природи;
ІІ. об`єкт 3 займає нижчий рівень організації порівняно з об`єктами 1 та 2;
ІІІ. об`єкти 4 і 5 можна водночас розглядати на двох різних рівнях організації живого.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома