1. Оберіть правильне та повне визначення суті поняття „бізнес-планування”:
2. Оберіть правильне та повне визначення суті поняття „бізнес- план”:
3. Оберіть характеристику, яка відповідає внутрішній функції бізнес-плану підприємства:
Оберіть характеристику, яка відповідає зовнішній функції бізнес-плану підприємства:
Яка з наведених нижче характеристик не відповідає цілям бізнес-планування:
Який з наведених нижче принципів не відповідає принципам бізнес-планування:
Якому методу планування відповідає така характеристика як „розрахунок критичних обмежень обсягів господарської діяльності підприємства”:
Якому методу планування відповідає така характеристика як „розрахунок розміру прибутку, який є бажаним для підприємства, після чого здійснюється розрахунок ресурсного забезпечення та обсягів діяльності, за рахунок яких може бути забезпечено цей прибуток”:
Якому методу планування відповідає така характеристика як „проведення випробувань для визначення необхідних даних для розрахунку тих, чи інших планових показників”:
Яке з джерел інформаційної бази бізнес-планування не є характерним для внутрішніх даних:
Яка з наведених характеристик найменшою мірою впливає на структуру бізнес-плану:
Який з наведених нижче розділів бізнес-плану не належить до переліку обов’язкових:
Який з наведених нижче розділів бізнес-плану має бути складений останнім:
Оберіть вірну послідовність розробки наведених нижче розділів бізнес-плану:
Яка з наведених характеристик не відповідає вимогам до оформлення бізнес-плану:
У чому полягає зміст такої вимоги до оформлення бізнес-плану як „науковість представлених результатів”?
У чому полягає зміст такої вимоги до оформлення бізнес-плану як „ рівність деталізації розрахунків у часі ”?
Яку інформацію найбільш доцільно перенести у Додатки
Яку інформацію не доцільно представити у Резюме бізнес-плану?
Який з наведених нижче етапів НЕ ВХОДИТЬ до логіки процесу стратегічного планування на підготовчій стадії розробки бізнес-плану:
Оберіть з наведених нижче характеристик ту, яка найбільш повною мірою відповідає змісту зовнішнього аналізу на підготовчій стадії розробки бізнес-плану:
За яким з наведених нижче напрямів не доцільно формувати стратегічні цілі підприємства (реалізації підприємницького проекту):
Що є метою проведення внутрішнього аналізу в рамках підготовчої стадії розробки бізнес-плану підприємства:
Який з наведених нижче елементів не доцільно враховувати при формулюванні місії підприємства:
Комплексний системний план забезпечення досягнення довгострокових цілей підприємства (чи окремих стратегічних одиниць бізнесу), в якому обґрунтовується рішення щодо того як розвивати підприємство (реалізовувати підприємницький проект) в цілому та його окремі стратегічні бізнес-одиниці, яке місце займати в галузі, як протидіяти конкурентам, як покращити позицію підприємства на ринку і в галузі це
Лінія альтернативної поведінки підприємства, яка повинна привести до успіху в реалізації підприємницького проекту та розвитку стратегічних підрозділів і усіх бізнес-процесів підприємства в цілому це
Який з наведених нижче елементів не доцільно враховувати при формулюванні місії підприємства:
Яка з наведених дій не відповідає етапам обрання стратегії реалізації підприємницького проекту:
Що є метою зовнішнього аналізу в межах підготовчої стадії розробки бізнес-плану:
Має на меті розробку плану заходів для окремого напряму діяльності підприємства (маркетинг, виробництво, комерційна діяльність, інноваційна діяльність, фінансова діяльність, кадрова політика ін.)
Матриця SWOT-аналіз передбачає набір факторів за такими чотирма напрямами:
У розділі бізнес-плану “Галузь, підприємство та його продукція” наводяться
У розділі бізнес-плану “Галузь, підприємство та його продукція” мають бути наведені:
Характеристика продукції (послуг) підприємства НЕ ПОВИННА містити інформацію про:
Опис галузі має на меті
Місткість ринку, на якому планується здійснювати реалізацію продукції (надання послуг) підприємства це
Ґрунтовне дослідження ринку передбачає
Метою сегментації ринку є
Критерії сегментації ринку
Позиціонування товарів (послуг) на ринку може здійснюватись за такими напрямами
Завдання розділу „Маркетинг-план” полягає в
Внутрішня логіка розробки розділу „Маркетинг-план” передбачає, що першим етапом здійснюється:
Якщо підприємство свідомо спрощує диференціацію ринку та звертається до всіх сегментів ринку з однією пропозицією це
Внутрішня логіка розробки розділу „Маркетинг-план” передбачає, що останнім етапом здійснюється:
Якщо підприємство розробляє індивідуальний підхід до кожної цільової групи і для кожного сегменту ринку створює унікальну пропозицію це
Якщо стратегія передбачає встановлення вищого рівня цін на нетривалий період часу у регіонах, де спостерігається тимчасовий підвищений попит на продукцію (послуги) це
Якщо підприємство спрямовує свої зусилля на вузьку специфічну групу споживачів (сегмент ринку) через спеціалізований комплекс маркетингу, спрямований на задоволення потреб саме цього сегмента це
Якщо підприємство встановлює низьку ціну на продукцію з розрахунком на одержання більшого попиту та завоювання значної ринкової частки. Відповідно, внаслідок завоювання більшої ринкової частки забезпечується розширення обсягів виробництва продукції (надання послуг) та зниження рівня витрат на виробництво і збут одиниці продукції це
Якщо підприємство встановлює завищену ціну на новий, унікальний, інноваційний продукт, який виводить на ринок з метою заробити якомога більше на перших етапах життєвого циклу продукту це
Якщо підприємство встановлює ціну на продукцію (послуги) підприємства, яка є аналогічною до продукції (послуг), представленої на ринку основними конкурентами, а ціна на продукцію (послуги) підприємства у такому випадку може відрізнятись від існуючих цін за рахунок окремих параметрів продукції шляхом множення ціни еталонного виробу на коефіцієнт корисності обраного параметру це
Метод ціноутворення, що передбачає додавання до суми змінних витрат на одиницю продукції суми, яка покриває витрати та забезпечує достатню норму прибутку це
Основне завдання розділу „Виробничий план” полягає
Відповіді на які з наступних питань НЕ Є доцільними при розробці розділу “Виробничий план”?
Якщо бізнес-план розробляється для проекту, пов’язаного з виробництвом продукції
Якщо бізнес-план розробляється для проекту, пов’язаного зі сферою торгівлі
Внутрішня логіка розробки “Виробничого плану” починається з етапу
Внутрішня логіка розробки “Виробничого плану” закінчується етапом
Цілеспрямоване перетворення вихідної сировини та матеріалів у готову продукцію із заданими властивостями, придатну до індивідуального чи виробничого споживання це
Витрати на виробництво і реалізацію продукції (надання послуг), обраховані у виробничому плані, мають бути розподілені
Методи планування потреб підприємства (бізнес-проекту) у всіх видах ресурсів поділяються на:
У робочому варіанті бізнес-плану рекомендовано розраховувати (позначте всі підходящі відповіді)
Основне завдання розділу «Організаційний план»
Внутрішня логіка розробки організаційного плану не передбачає такого етапу:
Спосіб та форма об’єднання працівників підприємства для досягнення поставлених перед реалізацією підприємницького проекту виробничих та управлінських цілей це
Підхід до аналізу існуючої або схем управління аналогічними підприємствами чи бізнес-проектами на основі аналізу документів по існуючій системі управління підприємством називається
Підхід до аналізу існуючої або схем управління аналогічними підприємствами чи бізнес-проектами на основі анкетування чи інтерв’ювання працівників апарату управління називається
Вимога до раціональної побудови організаційної структури управління підприємством (підприємницьким проектом), що полягає у створенні мінімальної кількості рівнів управління це:
Вимога до раціональної побудови організаційної структури управління підприємством (підприємницьким проектом), що полягає у створенні раціонального розподілу управлінської праці та здійсненні мінімуму витрат на управління це
Вимога до раціональної побудови організаційної структури управління підприємством (підприємницьким проектом), що полягає у забезпеченні можливості швидкого прийняття управлінських рішень, їх передачі на нижчі рівні управління, а також забезпеченні розподілу прав та відповідальності це
Календарний план-графік реалізації підприємницького проекту повинен містити інформацію (оберіть всі відповіді, що підходять)
. Існування можливості невдачі, небезпеки, потенційної загрози виникнення різного роду втрат (фінансових ресурсів, майна, результату (доходів) нижче очікуваного рівня ін.) при реалізації бізнес-проекту це.
Потенційна можливість зазнати збитку, тобто отримати від’ємний чи нульовий результат унаслідок дії, наприклад, природних, екологічних, політичних, транспортних, виробничих факторів це
Потенційна можливість отримати негативний результат, що пов’язана, наприклад, з купівельною спроможністю грошей і капіталовкладеннями це
Ризик, обумовлений короткостроковим зниженням попиту на продукцію або зниженням ціни на неї (наприклад, через перевиробництво), вимагає від суб’єкта господарювання
Неможливість гарантувати податкову знижку, якщо, наприклад, підприємницький (інвестиційний) проект підприємства не вступить в експлуатацію в термін, який передбачався; втрату виграшу на податках, якщо учасники зупинили роботу над вже функціонуючим, проте економічно не виправданим проектом; зміну податкового законодавства; рішення податкової служби, яке знижує податкові переваги в результаті реалізації проекту це
Шляхом детального аналізу та прогнозування кон’юнктури на ринку ресурсів попереджають такий вид ризику як
Яка з наступних цілей НЕ ПОВИННА бути досягнута при розробці розділу “Оцінка ризиків”?
Які типи втрат від ризику в підприємницькій діяльності не виділяються в окрему групу?
У визначенні факторів ризику і видів робіт, при виконанні яких він виникає, полягає суть
Виявлення всіх ризиків, властивих діяльності підприємства (реалізації підприємницького проекту); опис ризиків; класифікація та групування ризиків; аналіз вихідних припущень здійснюється при
У встановленні взаємозв’язку між факторами господарського ризику та основними результатами операційної діяльності підприємства і визначенні значення ризику за допомогою статистичних, аналітичних та інших методів полягає
Передбачають заходи, які необхідно робити у випадку настання ризику і яких наслідків слід очікувати в результаті з метою уможливлення реалізації швидких дій та зменшення невизначеності в умовах ризикованої діяльності
Яка з наступних типів діяльності не відноситься до основних способів зменшення ризику підприємницької діяльності:
Зниження ризику шляхом створення на підприємстві резервних фондів, якщо вартість майна, яке страхується відносно невелика порівняно з майновими та фінансовими параметрами усього бізнесу (підприємства) чи вкладених ресурсів у реалізацію бізнес-проекту, ймовірність настання ризикової події відносно мала, а підприємство володіє значною кількістю однотипного майна це
Розділ “Фінансовий план” не дає відповіді на запитання:
Внутрішня логіка розробки розділу «Фінансовий план» розпочинається з етапу
Внутрішня логіка розробки розділу «Фінансовий план» закінчується етапом
Період планування у фінансовому плані повинен відповідати
Основними табличними формами фінансового плану є
Коефіцієнт дисконтування (який зменшує чистий прибуток підприємства та зменшується з кожним наступним періодом від початку реалізації підприємницького проекту) дозволяє
Частина фінансового плану у якій засоби підприємства групують, з одного боку по їх складу та розміщенню, а з іншої – за джерелами їх формування в грошовому вираженні на визначену дату, що відображає співвідношення між економічними ресурсами підприємства та його зобов’язаннями це
Специфікою планового балансу бізнес-плану від традиційного бухгалтерського є
. Плановий баланс підприємства не надає наступну інформацію:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома