бізнес-планування

Додано: 17 січня 2022
Предмет: , 11 клас
Тест виконано: 1690 разів
93 запитання
Запитання 1

1. Оберіть правильне та повне визначення суті поняття „бізнес-планування”:



варіанти відповідей

а) процес написання обов’язкових розділів бізнес-плану та вибір оптимальних відповідей до критеріїв оптимальності

б) розрахунок показників господарсько-фінансової діяльності на плановий період та обрання того варіанту, при якому досягається максимізація прибутку

в) процес написання обов’язкових розділів бізнес-плану та оформлення їх згідно вимог

г) розрахунок показників господарсько-фінансової діяльності на плановий період та вибір оптимальних відповідей до критеріїв оптимальності

Запитання 2

2. Оберіть правильне та повне визначення суті поняття „бізнес- план”:

варіанти відповідей

документ, який містить систему ув’язаних в часі та просторі та узгоджених з метою і ресурсами заходів і дій, спрямованих на отримання максимального прибутку внаслідок реалізації підприємницького проекту

документ, який містить систему ув’язаних в часі та просторі та узгоджених з метою і ресурсами розрахунків, при яких досягається максимізація прибутку

документ, який містить систему розрахунків, які ув’язані в часі та просторі

документ, який містить мету, цілі та завдання бізнес-плану

Запитання 3

3. Оберіть характеристику, яка відповідає внутрішній функції бізнес-плану підприємства:



варіанти відповідей

ознайомити заінтересовані інституції фінансово-кредитної сфери, інвесторів із сутністю підприємницького проекту

опрацювати систему управління реалізацією підприємницького проекту

залучити необхідне фінансування для реалізації підприємницького проекту

обгрунтувати ефективність використання ресурсного потенціалу, мінімізацію витрат

Запитання 4

Оберіть характеристику, яка відповідає зовнішній функції бізнес-плану підприємства:

варіанти відповідей

ознайомити заінтересованих працівників підприємства з плановими термінами окупності інвестицій, вкладених у підприємницький проект

опрацювати систему управління реалізацією підприємницького проекту

визначити обсяги необхідного фінансування для реалізації підприємницького проекту

ознайомити потенційного працівника з основними аспектами реалізації підприємницького проекту підприємства

Запитання 5

Яка з наведених нижче характеристик не відповідає цілям бізнес-планування:

варіанти відповідей

промоделювати систему ефективного інвестування

розвинути управлінські навики робітників підприємства

передбачити ускладнення / ризики функціонування підприємства

забезпечити процес „комунікації” між підприємством та інституціями зовнішнього середовища його функціонування

Запитання 6

Який з наведених нижче принципів не відповідає принципам бізнес-планування:

варіанти відповідей

максимізація прибутку

постійність

науковість

адекватність

Запитання 7

Якому методу планування відповідає така характеристика як „розрахунок критичних обмежень обсягів господарської діяльності підприємства”:

варіанти відповідей

нормативний

цільового прибутку

індикативний

оптимізації

Запитання 8

Якому методу планування відповідає така характеристика як „розрахунок розміру прибутку, який є бажаним для підприємства, після чого здійснюється розрахунок ресурсного забезпечення та обсягів діяльності, за рахунок яких може бути забезпечено цей прибуток”:

варіанти відповідей

максимізації прибутку

цільового прибутку

індикативного прибутку

оптимізації прибутку

Запитання 9

Якому методу планування відповідає така характеристика як „проведення випробувань для визначення необхідних даних для розрахунку тих, чи інших планових показників”:

варіанти відповідей

дослідно-статистичний

нормативний

оптимізації

лабораторних випробувань

Запитання 10

Яке з джерел інформаційної бази бізнес-планування не є характерним для внутрішніх даних:

варіанти відповідей

статистична звітність

статистичні бюлетені

власний досвід підприємця

управлінський облік

Запитання 11

 Яка з наведених характеристик найменшою мірою впливає на структуру бізнес-плану:

варіанти відповідей

мета розробки бізнес-плану

аудиторія, на яку розрахований бізнес-план

організаційно-правова форма та форма власності підприємства

 характеристика продукту бізнесу

Запитання 12

Який з наведених нижче розділів бізнес-плану не належить до переліку обов’язкових:

варіанти відповідей

 юридичний план

маркетинг план

план ризиків

галузь, підприємство, продукція

Запитання 13

Який з наведених нижче розділів бізнес-плану має бути складений останнім:

варіанти відповідей

маркетинг-план

резюме

план ризиків

галузь, підприємство, продукція

Запитання 14

Оберіть вірну послідовність розробки наведених нижче розділів бізнес-плану:

варіанти відповідей

маркетинг план; виробничий план; організаційний план; план ризиків; фінансовий план;

виробничий план; маркетинг план; організаційний план; план ризиків; фінансовий план;

організаційний план; маркетинг план; виробничий план; фінансовий план; план ризиків

 маркетинг план; виробничий план; організаційний план; фінансовий план; план ризиків.

Запитання 15

Яка з наведених характеристик не відповідає вимогам до оформлення бізнес-плану:

варіанти відповідей

легкість у сприйнятті

структурованість документа

повнота викладення усієї можливої інформації по проекту та підприємству

 рівність деталізації розрахунків у часі.

Запитання 16

У чому полягає зміст такої вимоги до оформлення бізнес-плану як „науковість представлених результатів”?



варіанти відповідей

результати розрахунків основних показників мають бути розрахованими з дотриманням наукових підходів та методик

 результати розрахунків основних показників слід порівняти з науково- обґрунтованими даними

проведені розрахунки повинні бути точними

проведені розрахунки повинні бути належною мірою деталізованими у часі

Запитання 17

У чому полягає зміст такої вимоги до оформлення бізнес-плану як „ рівність деталізації розрахунків у часі ”?

варіанти відповідей

всі розрахунки мають бути наведені для кожного місяця планового періоду

 результати розрахунків основних показників слід порівняти між собою

розрахунок усіх планових показників у всіх розділах бізнес-плану повинен бути здійснений на однаковий плановий період часу

проведені розрахунки повинні бути деталізованими до рівних значень у рівні проміжки часу

Запитання 18

Яку інформацію найбільш доцільно перенести у Додатки

варіанти відповідей

 опис місії та стратегічних цілей підприємства

матрицю аналізу рівня конкурентоспроможності підприємства

матрицю SWOT-аналізу

організаційну структуру управління підприємством (реалізацією підприємницького проекту)

Запитання 19

Яку інформацію не доцільно представити у Резюме бізнес-плану?

варіанти відповідей

характеристика цільового ринку;

форма участі суб’єкта (на кого розрахований документ) бізнес-плану;

конкретні показники соціальної та економічної ефективності проекту з деталізацією у часі;

основні економічні показники ефективності бізнес-проекту;

загальні фінансові потреби по проекту;

можливості підприємства та стратегія реалізації бізнес-проекту.

Запитання 20

Який з наведених нижче етапів НЕ ВХОДИТЬ до логіки процесу стратегічного планування на підготовчій стадії розробки бізнес-плану:

варіанти відповідей

проведення зовнішнього аналізу;

проведення внутрішнього аналізу;

оцінка фінансових альтернатив;

аналіз стратегічних альтернатив.

Запитання 21

Оберіть з наведених нижче характеристик ту, яка найбільш повною мірою відповідає змісту зовнішнього аналізу на підготовчій стадії розробки бізнес-плану:

варіанти відповідей

визначення сильних і слабких сторін підприємства (підприємницького проекту), оцінка конкурентоспроможності;

визначення місії та стратегічних цілей підприємства;

розробка стратегії і тактики реалізації підприємницького проекту;

оцінка загальноекономічних факторів зовнішнього середовища, аналіз галузевих факторів.

Запитання 22

За яким з наведених нижче напрямів не доцільно формувати стратегічні цілі підприємства (реалізації підприємницького проекту):



варіанти відповідей

становище підприємства на ринку;

інноваційність діяльності;

споживачі;

 соціальна відповідальність бізнесу.


Запитання 23

Що є метою проведення внутрішнього аналізу в рамках підготовчої стадії розробки бізнес-плану підприємства:



варіанти відповідей

виявити сприятливі можливості та загрози для підприємства, ідентифікувати ключові фактори успіху;

виявити сильні та слабкі сторони підприємства (проекту);

визначити рівень конкурентоспроможності підприємства;

скласти „дерево” цілей реалізації підприємницького проекту.

Запитання 24

Який з наведених нижче елементів не доцільно враховувати при формулюванні місії підприємства:



варіанти відповідей

призначення підприємства з точки зору задоволення певної потреби;

конкурентні переваги підприємства;

ефективність фінансово-господарської діяльності підприємства;

на якому ринку (сегменті) підприємство вестиме конкурентну боротьбу.

Запитання 25

Комплексний системний план забезпечення досягнення довгострокових цілей підприємства (чи окремих стратегічних одиниць бізнесу), в якому обґрунтовується рішення щодо того як розвивати підприємство (реалізовувати підприємницький проект) в цілому та його окремі стратегічні бізнес-одиниці, яке місце займати в галузі, як протидіяти конкурентам, як покращити позицію підприємства на ринку і в галузі це



варіанти відповідей

загальна (портфельна) стратегія

функціональна стратегія

ділова, конкурентна стратегія

Запитання 26

Лінія альтернативної поведінки підприємства, яка повинна привести до успіху в реалізації підприємницького проекту та розвитку стратегічних підрозділів і усіх бізнес-процесів підприємства в цілому це




варіанти відповідей

загальна (портфельна) стратегія

функціональна стратегія

ділова, конкурентна стратегія

Запитання 27

Який з наведених нижче елементів не доцільно враховувати при формулюванні місії підприємства:




варіанти відповідей

призначення підприємства з точки зору задоволення певної потреби;

конкурентні переваги підприємства;

ефективність фінансово-господарської діяльності підприємства;

на якому ринку (сегменті) підприємство вестиме конкурентну боротьбу.

Запитання 28

Яка з наведених дій не відповідає етапам обрання стратегії реалізації підприємницького проекту:



варіанти відповідей

 формування загальної стратегії;

визначення стратегій диверсифікації;

визначення функціональних стратегій;

формування ділової стратегії.

Запитання 29

Що є метою зовнішнього аналізу в межах підготовчої стадії розробки бізнес-плану:


варіанти відповідей

виявити сприятливі можливості та загрози для підприємства та 

ідентифікувати ключові фактори успіху;

провести оцінку загальноекономічних факторів впливу на реалізацію підприємницького проекту;

визначити рівень конкурентоспроможності підприємства;

визначити рівень інвестиційної привабливості галузі функціонування підприємства.

Запитання 30

 Має на меті розробку плану заходів для окремого напряму діяльності підприємства (маркетинг, виробництво, комерційна діяльність, інноваційна діяльність, фінансова діяльність, кадрова політика ін.)



варіанти відповідей

загальна (портфельна) стратегія

функціональна стратегія

ділова, конкурентна стратегія

Запитання 31

Матриця SWOT-аналіз передбачає набір факторів за такими чотирма напрямами:


варіанти відповідей

загальноекономічні фактори зовнішнього середовища, галузеві фактори, рівень конкурентоспроможності, можливості і загрози;

фінанси, персонал, виробництво, маркетинг;

місія, цілі, стратегія, тактика;

зовнішні можливості, зовнішні загрози, внутрішні сильні сторони, внутрішні слабкі сторони.


Запитання 32

У розділі бізнес-плану “Галузь, підприємство та його продукція” наводяться 

варіанти відповідей

всі економічні та юридичні характеристики підприємства

всі економічні  характеристики підприємства

всі юридичні характеристики підприємства


Запитання 33

У розділі бізнес-плану “Галузь, підприємство та його продукція”  мають бути наведені:



варіанти відповідей

найважливіші позитивні характеристики товару (послуги)

найважливіші негативні характеристики товару (послуги)

найважливіші позитивні та негативні характеристики товару (послуги)

всі характеристики товару (послуги)

Запитання 34

Характеристика продукції (послуг) підприємства НЕ ПОВИННА  містити інформацію про:


варіанти відповідей

потребу споживачів, яку продукція (послуга) задовольнятиме

фактори привабливості продукції (послуги)

методи усунення недоліків продукції (послуги)

перспективні товари-замінники

зовнішнє оформлення продукції

Запитання 35

Опис галузі має на меті

варіанти відповідей

надати безоціночний опис стану справ у галузі 

дати відповідь на питання, чи перспективною є обрана підприємством галузь

розкрити шляхи поліпшення справ у галузі

Запитання 36

Місткість ринку, на якому планується здійснювати реалізацію продукції (надання послуг) підприємства це


варіанти відповідей

виражена у вартісному чи натуральному вираженні купівельна спроможність всієї сукупності потенційних споживачів продукції (послуг)

можливість кореляційного зростання ринку у зв’язку із виведенням на нього нової продукції

кількість споживачів, на яку розраховує підприємство

кількість конкурентів, які одночасно діють на цьому ринку

Запитання 37

Ґрунтовне дослідження ринку передбачає



варіанти відповідей

поділ ринку на окремі сегменти за найбільш важливими характеристиками споживачів для подальшого аналізу цільових сегментів

вивчення ринку в цілому для отримання комплексної, цілісної картини

аналіз виключно тих сегментів ринку, які вже зайняті конкурентами

Запитання 38

Метою сегментації ринку є



варіанти відповідей

знайти якомога більше однорідних за своєю поведінкою груп споживачів, кожна з яких може розглядатись як окремий ринковий сегмент

максимально звузити коло споживачів до конкретного сегменту, щоб зекономити кошти на маркетинговій діяльності

максимально звузити коло споживачів до конкретного сегменту, щоб отримати більш точні дані аналізу 

Запитання 39

 Критерії сегментації ринку


варіанти відповідей

завжди включають у себе такі показники як вік, стать, національність

включають показники в залежності від характеристик продукту і підприємницьких цілей

нормативно закріплені і не можуть бути звужені менше нормативного переліку

повинні мати економічний характер і здатність бути оціненими у грошах

Запитання 40

Позиціонування товарів (послуг) на ринку може здійснюватись за такими напрямами


варіанти відповідей

заповнення виявленої на ринку вільної ніші чи займання місця близького до позиції одного з конкурентів 

за обраним місцем розташування підприємства та його збутових підрозділів чи специфікою у географічного розташуванні покупців

за результатами аналізу рівня конкурентоспроможності підприємства на ринку чи сформованою інформаційною базою для вироблення стратегії поведінки підприємства на ньому

Запитання 41

Завдання розділу „Маркетинг-план” полягає в



варіанти відповідей

описі рекламних заходів, які підприємство планує протягом строку реалізації бізнес-плану

узгодженні цінової стратегії підприємства з системою ціноутворення основних конкурентів

обґрунтуванні стратегії виходу підприємства на ринок та успішного функціонування на ньому

Запитання 42

Внутрішня логіка розробки розділу „Маркетинг-план” передбачає, що першим етапом здійснюється:


варіанти відповідей

Опис переваг продукції (послуг), з якою підприємство виходить на ринок.

Обґрунтування маркетингової стратегії проникнення та завоювання ринку.

Опис комплексу заходів по підтримці просування товарів (послуг) підприємства на ринок.

Складання бюджету витрат на реалізацію плану маркетингу.

Запитання 43

Якщо підприємство свідомо спрощує диференціацію ринку та звертається до всіх сегментів ринку з однією пропозицією це



варіанти відповідей

стратегія недиференційованого (масового) маркетингу;

диференційованого маркетингу;

концентрованого маркетингу.

Запитання 44

Внутрішня логіка розробки розділу „Маркетинг-план” передбачає, що останнім етапом здійснюється:


варіанти відповідей

Опис переваг продукції (послуг), з якою підприємство виходить на ринок.

Обґрунтування маркетингової стратегії проникнення та завоювання ринку.

Опис комплексу заходів по підтримці просування товарів (послуг) підприємства на ринок.

Складання бюджету витрат на реалізацію плану маркетингу.

Запитання 45

 Якщо підприємство розробляє індивідуальний підхід до кожної цільової групи і для кожного сегменту ринку  створює унікальну пропозицію це 



варіанти відповідей

стратегія недиференційованого (масового) маркетингу;

диференційованого маркетингу;

 концентрованого маркетингу.


Запитання 46

Якщо стратегія передбачає встановлення вищого рівня цін на нетривалий період часу у регіонах, де спостерігається тимчасовий підвищений попит на продукцію (послуги) це


варіанти відповідей

Стратегія закріплення на ринку

Стратегія “зняття вершків”

Стратегія цінових ліній

Стратегія “географічної ціни”

Стратегія знижок з ціни

Стратегія “оппортуністичного ціноутворення”

Запитання 47

Якщо підприємство спрямовує свої зусилля на вузьку специфічну групу споживачів (сегмент ринку) через спеціалізований комплекс маркетингу, спрямований на задоволення потреб саме цього сегмента це



варіанти відповідей

стратегія недиференційованого (масового) маркетингу;

диференційованого маркетингу;

концентрованого маркетингу.

Запитання 48

Якщо підприємство встановлює низьку ціну на продукцію з розрахунком на одержання більшого попиту та завоювання значної ринкової частки. Відповідно, внаслідок завоювання більшої ринкової частки забезпечується розширення обсягів виробництва продукції (надання послуг) та зниження рівня витрат на виробництво і збут одиниці продукції це


варіанти відповідей

Стратегія закріплення на ринку

Стратегія “зняття вершків”

Стратегія цінових ліній

Стратегія “географічної ціни”

Стратегія знижок з ціни

Стратегія “оппортуністичного ціноутворення”

Запитання 49

 Якщо підприємство встановлює завищену ціну на новий, унікальний, інноваційний продукт, який виводить на ринок з метою заробити якомога більше на перших етапах життєвого циклу продукту це




варіанти відповідей

Стратегія закріплення на ринку

Стратегія “зняття вершків”

Стратегія цінових ліній

Стратегія “географічної ціни”

Стратегія знижок з ціни

Стратегія “оппортуністичного ціноутворення”

Запитання 50

Якщо підприємство встановлює ціну на продукцію (послуги) підприємства, яка є аналогічною до продукції (послуг), представленої на ринку основними конкурентами, а ціна на продукцію (послуги) підприємства у такому випадку може відрізнятись від існуючих цін за рахунок окремих параметрів продукції шляхом множення ціни еталонного виробу на коефіцієнт корисності обраного параметру це




варіанти відповідей

Стратегія закріплення на ринку

Стратегія “зняття вершків”

Стратегія цінових ліній

Стратегія “географічної ціни”

Стратегія знижок з ціни

Стратегія “оппортуністичного ціноутворення”

Запитання 51

Метод ціноутворення, що передбачає додавання до суми змінних витрат на одиницю продукції суми, яка покриває витрати та забезпечує достатню норму прибутку це



варіанти відповідей

Метод повних витрат

Метод вартості виготовлення

Метод маржинальних витрат 

Метод рентабельності 

Метод маркетингових чи ринкових оцінок

Запитання 52

Основне завдання розділу „Виробничий план” полягає 



варіанти відповідей

у розрахунку потреби підприємства у розширенні, модернізації чи реконструкції виробництва або створенні нового виробництва, технічній документації, витрат на придбання активів. 

в обґрунтуванні можливості підприємства щодо організації виробництва запланованих до реалізації обсягів продукції (створення послуг), відповідної кількості та якості (згідно виробничої програми), у відповідний час, а також щодо залучення для цього необхідного ресурсного забезпечення.

 в обґрунтуванні потреби у прирості основних засобів, різниці між загальною потребою у основних засобах підприємства та такими показниками як: наявність основних засобів на початок планового періоду, очікуване вибуття основних засобів у зв’язку із їх фізичним та моральним зносом


Запитання 53

Відповіді на які з наступних питань НЕ Є доцільними при розробці розділу “Виробничий план”?


варіанти відповідей

Якою є послідовність виконання виробничих операцій та інших технологічних процесів виготовлення продукції?

Які машини та обладнання потрібні для виробничого процесу і яким чином вони будуть залучені (придбані чи орендовані)?

Як буде організована служба сервісного обслуговування та якими будуть витрати на її організацію?

Яка вартість придбання чи оренди машин, обладнання, устаткування і т. ін. та якими повинні бути суми амортизаційних відрахувань?

Запитання 54

Якщо бізнес-план розробляється для проекту, пов’язаного з виробництвом продукції


варіанти відповідей

він містить розділ «Виробничий план»

він містить розділ «Ресурсне забезпечення»

він містить розділ «Виробничий план» та розділ «Ресурсне забезпечення»


Запитання 55

Якщо бізнес-план розробляється для проекту, пов’язаного зі сферою  торгівлі


варіанти відповідей

він містить розділ «Виробничий план»

він містить розділ «Ресурсне забезпечення»

 він містить розділ «Виробничий план» та розділ «Ресурсне забезпечення»


Запитання 56

Внутрішня логіка розробки “Виробничого плану” починається з етапу 


варіанти відповідей

Опис технології виробництва та збуту продукції (надання послуг).

Розрахунок потреби підприємницького проекту у всіх видах ресурсів.

Розрахунок витрат, пов’язаних з використанням усіх видів ресурсів та загальних витрат виробництва одиниці продукції; складання кошторису витрат.

Калькуляція собівартості одиниці продукції.

Запитання 57

Внутрішня логіка розробки “Виробничого плану” закінчується етапом 


варіанти відповідей

Опис технології виробництва та збуту продукції (надання послуг).

Розрахунок витрат, пов’язаних з використанням усіх видів ресурсів та загальних витрат виробництва одиниці продукції; складання кошторису витрат.

Обґрунтування необхідності виробничої кооперації

Калькуляція собівартості одиниці продукції.


Запитання 58

Цілеспрямоване перетворення вихідної сировини та матеріалів у готову продукцію із заданими властивостями, придатну до індивідуального чи виробничого споживання це


варіанти відповідей

Виробнича програма

Автоматизація виробництва

Технологічний процес (виробничий процес)

Запитання 59

Витрати на виробництво і реалізацію продукції (надання послуг), обраховані у виробничому плані, мають бути розподілені


варіанти відповідей

на постійні та змінні

на виробничі не виробничі

на постійні і непостійні

на аналітичні і сумарні

Запитання 60

Методи планування потреб підприємства (бізнес-проекту) у всіх видах ресурсів поділяються на:


варіанти відповідей

на постійні та змінні

на виробничі не виробничі

на постійні і непостійні

на аналітичні і сумарні без поелементного аналізу

Запитання 61

У робочому варіанті бізнес-плану рекомендовано розраховувати (позначте всі підходящі відповіді) 



варіанти відповідей

песимістичний варіант прогнозу виробництва продукції

оптимістичний варіант прогнозу виробництва продукції 

найбільш ймовірний варіант прогнозу виробництва продукції

Запитання 62

Основне завдання розділу «Організаційний план» 


варіанти відповідей

Визначити кінцеву дату реалізації бізнес-проекту

Обґрунтувати кількість персоналу, що має бути залучена до здійснення всіх видів робіт в процесі реалізації бізнес-проекту

Обґрунтувати вибір форми організації підприємницького проекту, показати хто здійснюватиме цю роботу, а також доказати що управлінський та інший персонал підприємства в змозі успішно реалізувати бізнес-проект.


Запитання 63

Внутрішня логіка розробки організаційного плану не передбачає такого етапу:

варіанти відповідей

Обґрунтування форми власності та організаційно-правової форми управління підприємством (реалізацією бізнес-проекту).

Обґрунтування потреби підприємницького проекту в основному управлінському персоналі, організації, оплаті та стимулюванні його праці.

Визначення заходів, які необхідно робити у випадку виникнення неприємної ситуації і яких наслідків слід очікувати в результаті.

Розробка календарного плану-графіка основних етапів робіт щодо організації бізнесу та які необхідно виконати до моменту початку реалізації підприємницького проекту.


Запитання 64

Спосіб та форма об’єднання працівників підприємства для досягнення поставлених перед реалізацією підприємницького проекту виробничих та управлінських цілей це



варіанти відповідей

Організаційна структура управління

Організаційний план.

Альтернативний план

Виробнича програма

Запитання 65

Підхід до аналізу існуючої або схем управління аналогічними підприємствами чи бізнес-проектами на основі аналізу документів по існуючій системі управління підприємством називається


варіанти відповідей

Архівний 

Опитувальний

Аналітичний

Запитання 66

Підхід до аналізу існуючої або схем управління аналогічними підприємствами чи бізнес-проектами на основі анкетування чи інтерв’ювання працівників апарату управління називається 


варіанти відповідей

Архівний 

Опитувальний

Аналітичний

Запитання 67

Вимога до раціональної побудови організаційної структури управління підприємством (підприємницьким проектом), що полягає у створенні  мінімальної кількості рівнів управління це:



варіанти відповідей

оптимальність

оперативність

економічність

Запитання 68

Вимога до раціональної побудови організаційної структури управління підприємством (підприємницьким проектом), що полягає у створенні раціонального розподілу управлінської праці та здійсненні мінімуму витрат на управління це


варіанти відповідей

оптимальність

оперативність

економічність

Запитання 69

Вимога до раціональної побудови організаційної структури управління підприємством (підприємницьким проектом), що полягає у забезпеченні можливості швидкого прийняття управлінських рішень, їх передачі на нижчі рівні управління, а також забезпеченні розподілу прав та відповідальності це 


варіанти відповідей

оптимальність

оперативність

економічність

Запитання 70

Календарний план-графік реалізації підприємницького проекту повинен містити інформацію (оберіть всі відповіді, що підходять)

варіанти відповідей

основні етапи та послідовність їх виконання

часу (терміни) реалізації основних етапів

Взаємозв’язок основних подій, які сприяють підготовці початку реалізації бізнес-проекту

Ключові цілі бізнес-проекту


Запитання 71

. Існування можливості невдачі, небезпеки, потенційної загрози виникнення різного роду втрат (фінансових ресурсів, майна, результату (доходів) нижче очікуваного рівня ін.) при реалізації бізнес-проекту це.



варіанти відповідей

. Спекулятивний ризик

Ризик

Песимистичний сценарій реалізації проекту

Оптимістичний сценарій реалізації проекту

Запитання 72

Потенційна можливість зазнати збитку, тобто отримати від’ємний чи нульовий результат унаслідок дії, наприклад, природних, екологічних, політичних, транспортних, виробничих факторів це




варіанти відповідей

А. Спекулятивний ризик

Б. Чистий ризик

Запитання 73

Потенційна можливість отримати негативний результат, що пов’язана, наприклад, з купівельною спроможністю грошей і капіталовкладеннями це

варіанти відповідей

А. Спекулятивний ризик

Б. Чистий ризик

Запитання 74

Ризик, обумовлений короткостроковим зниженням попиту на продукцію або зниженням ціни на неї (наприклад, через перевиробництво), вимагає від суб’єкта господарювання



варіанти відповідей

дотримання принципу перевищення щорічних доходів від реалізації продукції (надання послуг) максимальних річних виплат по його заборгованостях

зупинити роботу над вже функціонуючим, проте економічно не виправданим проектом

вимагати безумовних гарантій завершення будівництва

Запитання 75

Неможливість гарантувати податкову знижку, якщо, наприклад, підприємницький (інвестиційний) проект підприємства не вступить в експлуатацію в термін, який передбачався; втрату виграшу на податках, якщо учасники зупинили роботу над вже функціонуючим, проте економічно не виправданим проектом; зміну податкового законодавства; рішення податкової служби, яке знижує податкові переваги в результаті реалізації проекту це


варіанти відповідей

Ризик не сплати заборгованості

податковий ризик

невиконання (неналежне виконання) господарських договорів


виникнення непередбачуваних витрат

Запитання 76

 Шляхом детального аналізу та прогнозування кон’юнктури на ринку ресурсів попереджають такий вид ризику як


варіанти відповідей

невиконання (неналежне виконання) господарських договорів

недосконала маркетингова політика підприємства чи його партнерів

виникнення непередбачуваних витрат

податковий ризик

Запитання 77

Яка з наступних цілей НЕ ПОВИННА бути досягнута при розробці розділу “Оцінка ризиків”?


варіанти відповідей

ідентифікація типів можливих ризиків і проблем, які можуть виникати при реалізації підприємницького проекту;

визначення способів реагування на небезпеки та загрози бізнесу у випадку їх виникнення

точний розрахунок втрат (неотриманої вигоди, додаткових витрат), яких зазнає підприємницький проект в процесі реалізації

визначення заходів щодо нейтралізації чи мінімізації можливих негативних наслідків.

Запитання 78

Які типи втрат від ризику в підприємницькій діяльності не виділяються в окрему групу?



варіанти відповідей

Матеріальні втрати 

Трудові витрати

Застосування дослідно-статистичних норм часу замість технічно обґрунтованих

Фінансові витрати

Запитання 79

У визначенні факторів ризику і видів робіт, при виконанні яких він виникає, полягає суть


варіанти відповідей

А. якісного аналізу господарських ризиків

Б. кількісної оцінки господарських ризиків


Запитання 80

Виявлення всіх ризиків, властивих діяльності підприємства (реалізації підприємницького проекту); опис ризиків; класифікація та групування ризиків; аналіз вихідних припущень здійснюється при 



варіанти відповідей

А. якісному аналізі господарських ризиків

Б. кількісної оцінці господарських ризиків

Запитання 81

У встановленні взаємозв’язку між факторами господарського ризику та основними результатами операційної діяльності підприємства і визначенні значення ризику за допомогою статистичних, аналітичних та інших методів полягає



варіанти відповідей

А. якісний аналіз господарських ризиків

Б. кількісна оцінка господарських ризиків

Запитання 82

Передбачають заходи, які необхідно робити у випадку настання ризику і яких наслідків слід очікувати в результаті з метою уможливлення реалізації швидких дій та зменшення невизначеності в умовах ризикованої діяльності



варіанти відповідей

Альтернативні плани

Методи достовірних еквівалентів 

Аналізи чутливості

Песимістичні сценарії реалізації підприємницького проекту

Запитання 83

Яка з наступних типів діяльності не відноситься до основних способів зменшення ризику підприємницької діяльності:




варіанти відповідей

. Підвищення якості роботи у сфері управління підприємством.

Передача частини ризику іншим особам чи організаціям шляхом хеджування і страхування.

Самострахування.

Розробка альтернативних планів

Запитання 84

Зниження ризику шляхом створення на підприємстві резервних фондів, якщо вартість майна, яке страхується відносно невелика порівняно з майновими та фінансовими параметрами усього бізнесу (підприємства) чи вкладених ресурсів у реалізацію бізнес-проекту, ймовірність настання ризикової події відносно мала, а підприємство володіє значною кількістю однотипного майна це

варіанти відповідей

Хеджування

Страхування ризиків

 Самострахування


Запитання 85

Розділ “Фінансовий план” не дає відповіді на запитання:




варіанти відповідей

З яких джерел та у який період часу будуть залучені необхідні фінансові ресурси?

Яким є цільове призначення усіх інвестицій по проекту?

Наскільки ризикованим є запропонований проект?

Як співвідносяться поточні потреби підприємства у грошових коштах з плановим рухом грошових коштів (доходів та витрат)?

Яким буде фінансовий стан підприємства протягом та на кінець планового періоду?

Запитання 86

Внутрішня логіка розробки розділу «Фінансовий план» розпочинається з етапу


варіанти відповідей

Визначення загальної суми інвестицій, необхідних для реалізації підприємницького проекту

Визначення джерел фінансування про проекту та їх структури

Розробка плану руху грошових коштів

Розробка планового балансу

Розрахунок основних показників фінансової ефективності проекту

Запитання 87

Внутрішня логіка розробки розділу «Фінансовий план» закінчується етапом

варіанти відповідей

Визначення загальної суми інвестицій, необхідних для реалізації підприємницького проекту

Визначення джерел фінансування про проекту та їх структури

Розробка плану руху грошових коштів

Розробка планового балансу

. Розрахунок основних показників фінансової ефективності проекту

Запитання 88

 Період планування у фінансовому плані повинен відповідати



варіанти відповідей

Періодичності залучення інвестицій

Періоду планування у інших розділах бізнес-плану

Податковим періодам 

Циклічності господарської діяльності

Запитання 89

Основними табличними формами фінансового плану є



варіанти відповідей

План руху грошових коштів (план доходів та витрат) та проектний баланс

План руху грошових коштів (план доходів та витрат) та класифікація видатків за проектом

Проектний баланс та класифікація видатків за проектом.

Проектний баланс та джерела інвестицій

Запитання 90

Коефіцієнт дисконтування (який зменшує чистий прибуток підприємства та зменшується з кожним наступним періодом від початку реалізації підприємницького проекту) дозволяє




варіанти відповідей

Врахувати сезонність обсягів продаж та зміну цін

Врахувати настання різних типів ризиків при реалізації проекту

Врахувати зниження вартості грошових коштів у часі

Запитання 91

Частина фінансового плану у якій засоби підприємства групують, з одного боку по їх складу та розміщенню, а з іншої – за джерелами їх формування в грошовому вираженні на визначену дату, що відображає співвідношення між економічними ресурсами підприємства та його зобов’язаннями це


варіанти відповідей

План руху грошових коштів

Баланс

Класифікація видатків за проектом

План доходів та витрат

Запитання 92

Специфікою планового балансу бізнес-плану від традиційного бухгалтерського є

варіанти відповідей

Спрощена методика його укладання (Пасиви = Активи + Зобов’язання перед власниками (акціонерами)

Обов’язковість позитивного фінансового результату на кінець планового періоду (Зобов’язання перед власниками (акціонерами) = Пасиви + Активи)

. Наявність трьох розділів, які складають рівність (Активи = Пасиви + Зобов’язання перед власниками (акціонерам


Запитання 93

. Плановий баланс підприємства не надає наступну інформацію:




варіанти відповідей

Яку суму фінансових ресурсів підприємство планує витратити на придбання активів;

Як підприємство планує фінансувати придбання активів (якими будуть джерела залучених коштів);

Показники ліквідності і платоспроможності підприємства у кожному з періодів реалізації підприємницького проекту

Який обсяг фінансових ресурсів повинен бути залученим ззовн

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест