Основне завдання розділу „Виробничий план” полягає
А. у розрахунку потреби підприємства у розширенні, модернізації чи реконструкції виробництва або створенні нового виробництва, технічній документації, витрат на придбання активів.
Б. в обґрунтуванні можливості підприємства щодо організації виробництва запланованих до реалізації обсягів продукції (створення послуг), відповідної кількості та якості (згідно виробничої програми), у відповідний час, а також щодо залучення для цього необхідного ресурсного забезпечення.
В. в обґрунтуванні потреби у прирості основних засобів, різниці між загальною потребою у основних засобах підприємства та такими показниками як: наявність основних засобів на початок планового періоду, очікуване вибуття основних засобів у зв’язку із їх фізичним та моральним зносом
Відповіді на які з наступних питань НЕ Є доцільними при розробці розділу “Виробничий план”?
А. Якою є послідовність виконання виробничих операцій та інших технологічних процесів виготовлення продукції?
Б. Які машини та обладнання потрібні для виробничого процесу і яким чином вони будуть залучені (придбані чи орендовані)?
В. Як буде організована служба сервісного обслуговування та якими будуть витрати на її організацію?
Г. Яка вартість придбання чи оренди машин, обладнання, устаткування і т. ін. та якими повинні бути суми амортизаційних відрахувань?
Якщо бізнес-план розробляється для проекту, пов’язаного з виробництвом продукції
А. він містить розділ «Виробничий план»
Б. він містить розділ «Ресурсне забезпечення»
В. він містить розділ «Виробничий план» та розділ «Ресурсне забезпечення»
Якщо бізнес-план розробляється для проекту, пов’язаного зі сферою торгівлі
А. він містить розділ «Виробничий план»
Б. він містить розділ «Ресурсне забезпечення»
В. він містить розділ «Виробничий план» та розділ «Ресурсне забезпечення»
Внутрішня логіка розробки “Виробничого плану” починається з етапу
А. Опис технології виробництва та збуту продукції (надання послуг).
Б. Розрахунок потреби підприємницького проекту у всіх видах ресурсів.
В. Розрахунок витрат, пов’язаних з використанням усіх видів ресурсів та загальних витрат виробництва одиниці продукції; складання кошторису витрат.
Г. Калькуляція собівартості одиниці продукції.
Внутрішня логіка розробки “Виробничого плану” закінчується етапом
А. Опис технології виробництва та збуту продукції (надання послуг).
Б. Розрахунок витрат, пов’язаних з використанням усіх видів ресурсів та загальних витрат виробництва одиниці продукції; складання кошторису витрат.
В. Обґрунтування необхідності виробничої кооперації
Г. Калькуляція собівартості одиниці продукції.
Цілеспрямоване перетворення вихідної сировини та матеріалів у готову продукцію із заданими властивостями, придатну до індивідуального чи виробничого споживання це
А. Виробнича програма
Б. Автоматизація виробництва
В. Технологічний процес (виробничий процес)
У робочому варіанті бізнес-плану рекомендовано розраховувати (позначте всі підходящі відповіді)
А. песимістичний варіант прогнозу виробництва продукції
Б. оптимістичний варіант прогнозу виробництва продукції
В. найбільш ймовірний варіант прогнозу виробництва продукції
Витрати на виробництво і реалізацію продукції (надання послуг), обраховані у виробничому плані, мають бути розподілені
А. на постійні та змінні
Б. на виробничі не виробничі
В. на постійні і непостійні
Г. на аналітичні і сумарні
Методи планування потреб підприємства (бізнес-проекту) у всіх видах ресурсів поділяються на:
А. на постійні та змінні
Б. на виробничі не виробничі
В. на постійні і непостійні
Г. на аналітичні і сумарні без поелементного аналізу
Розділ “Фінансовий план” не дає відповіді на запитання:
А. З яких джерел та у який період часу будуть залучені необхідні фінансові ресурси?
Б. Яким є цільове призначення усіх інвестицій по проекту?
В. Наскільки ризикованим є запропонований проект?
Г. Як співвідносяться поточні потреби підприємства у грошових коштах з плановим рухом грошових коштів (доходів та витрат)?
Д. Яким буде фінансовий стан підприємства протягом та на кінець планового періоду?
Внутрішня логіка розробки розділу «Фінансовий план» розпочинається з етапу
А. Визначення загальної суми інвестицій, необхідних для реалізації підприємницького проекту
Б. Визначення джерел фінансування про проекту та їх структури
В. Розробка плану руху грошових коштів
Г. Розробка планового балансу
Д. Розрахунок основних показників фінансової ефективності проекту
Внутрішня логіка розробки розділу «Фінансовий план» закінчується етапом
А. Визначення загальної суми інвестицій, необхідних для реалізації підприємницького проекту
Б. Визначення джерел фінансування про проекту та їх структури
В. Розробка плану руху грошових коштів
Г. Розробка планового балансу
Д. Розрахунок основних показників фінансової ефективності проекту
Період планування у фінансовому плані повинен відповідати
А. Періодичності залучення інвестицій
Б. Періоду планування у інших розділах бізнес-плану
В. Податковим періодам
Г. Циклічності господарської діяльності
Основними табличними формами фінансового плану є
А. План руху грошових коштів (план доходів та витрат) та проектний баланс
Б. План руху грошових коштів (план доходів та витрат) та класифікація видатків за проектом
В. Проектний баланс та класифікація видатків за проектом.
Г. Проектний баланс та джерела інвестицій
Коефіцієнт дисконтування (який зменшує чистий прибуток підприємства та зменшується з кожним наступним періодом від початку реалізації підприємницького проекту) дозволяє
А. Врахувати сезонність обсягів продаж та зміну цін
Б. Врахувати настання різних типів ризиків при реалізації проекту
В. Врахувати зниження вартості грошових коштів у часі
Частина фінансового плану у якій засоби підприємства групують, з одного боку по їх складу та розміщенню, а з іншої – за джерелами їх формування в грошовому вираженні на визначену дату, що відображає співвідношення між економічними ресурсами підприємства та його зобов’язаннями це
А. План руху грошових коштів
Б. Баланс
В. Класифікація видатків за проектом
Г. План доходів та витрат
Специфікою планового балансу бізнес-плану від традиційного бухгалтерського є
А. Спрощена методика його укладання (Пасиви = Активи + Зобов’язання перед власниками (акціонерами)
Б. Обов’язковість позитивного фінансового результату на кінець планового періоду (Зобов’язання перед власниками (акціонерами) = Пасиви + Активи)
В. Наявність трьох розділів, які складають рівність (Активи = Пасиви + Зобов’язання перед власниками (акціонерами)
Плановий баланс підприємства не надає наступну інформацію:
А. Яку суму фінансових ресурсів підприємство планує витратити на придбання активів;
Б. Як підприємство планує фінансувати придбання активів (якими будуть джерела залучених коштів);
В. Показники ліквідності і платоспроможності підприємства у кожному з періодів реалізації підприємницького проекту
Г. Який обсяг фінансових ресурсів повинен бути залученим ззовні.
Оберіть правильне та повне визначення суті поняття „бізнес-планування”:
а) процес написання обов’язкових розділів бізнес-плану та вибір оптимальних відповідей до критеріїв оптимальності
б) розрахунок показників господарсько-фінансової діяльності на плановий період та обрання того варіанту, при якому досягається максимізація прибутку
в) процес написання обов’язкових розділів бізнес-плану та оформлення їх згідно вимог
г) розрахунок показників господарсько-фінансової діяльності на плановий період та вибір оптимальних відповідей до критеріїв оптимальності
Оберіть правильне та повне визначення суті поняття „бізнес- план”:
а) документ, який містить систему ув’язаних в часі та просторі та узгоджених з метою і ресурсами заходів і дій, спрямованих на отримання максимального прибутку внаслідок реалізації підприємницького проекту
б) документ, який містить систему ув’язаних в часі та просторі та узгоджених з метою і ресурсами розрахунків, при яких досягається максимізація прибутку
в) документ, який містить систему розрахунків, які ув’язані в часі та просторі
г) документ, який містить мету, цілі та завдання бізнес-плану
Оберіть характеристику, яка відповідає внутрішній функції бізнес-плану підприємства:
а) ознайомити заінтересовані інституції фінансово-кредитної сфери, інвесторів із сутністю підприємницького проекту
б) опрацювати систему управління реалізацією підприємницького проекту
в) залучити необхідне фінансування для реалізації підприємницького проекту
г) обгрунтувати ефективність використання ресурсного потенціалу, мінімізацію витрат
Оберіть характеристику, яка відповідає зовнішній функції бізнес-плану підприємства:
а) ознайомити заінтересованих працівників підприємства з плановими термінами окупності інвестицій, вкладених у підприємницький проект
б) опрацювати систему управління реалізацією підприємницького проекту
в) визначити обсяги необхідного фінансування для реалізації підприємницького проекту
г) ознайомити потенційного працівника з основними аспектами реалізації підприємницького проекту підприємства
Яка з наведених нижче характеристик не відповідає цілям бізнес-планування:
а) промоделювати систему ефективного інвестування
б) розвинути управлінські навики робітників підприємства
в) передбачити ускладнення / ризики функціонування підприємства
г) забезпечити процес „комунікації” між підприємством та інституціями зовнішнього середовища його функціонування
Який з наведених нижче принципів не відповідає принципам бізнес-планування:
а) максимізація прибутку
б) постійність
в) науковість
г) адекватність
Якому методу планування відповідає така характеристика як „розрахунок критичних обмежень обсягів господарської діяльності підприємства”:
а) нормативний
б) цільового прибутку
в) індикативний
г) оптимізації
Якому методу планування відповідає така характеристика як „розрахунок розміру прибутку, який є бажаним для підприємства, після чого здійснюється розрахунок ресурсного забезпечення та обсягів діяльності, за рахунок яких може бути забезпечено цей прибуток”:
а) максимізації прибутку
б) цільового прибутку
в) індикативного прибутку
г) оптимізації прибутку
Якому методу планування відповідає така характеристика як „проведення випробувань для визначення необхідних даних для розрахунку тих, чи інших планових показників”:
а) дослідно-статистичний
б) нормативний
в) оптимізації
г) лабораторних випробувань
Яке з джерел інформаційної бази бізнес-планування не є характерним для внутрішніх даних:
а) статистична звітність
б) статистичні бюлетені
в) власний досвід підприємця
г) управлінський облік
Основне завдання розділу «Організаційний план»
А. Визначити кінцеву дату реалізації бізнес-проекту
Б. Обґрунтувати кількість персоналу, що має бути залучена до здійснення всіх видів робіт в процесі реалізації бізнес-проекту
В. Обґрунтувати вибір форми організації підприємницького проекту, показати хто здійснюватиме цю роботу, а також доказати що управлінський та інший персонал підприємства в змозі успішно реалізувати бізнес-проект.
Внутрішня логіка розробки організаційного плану не передбачає такого етапу:
А. Обґрунтування форми власності та організаційно-правової форми управління підприємством (реалізацією бізнес-проекту).
Б. Обґрунтування потреби підприємницького проекту в основному управлінському персоналі, організації, оплаті та стимулюванні його праці.
В. Визначення заходів, які необхідно робити у випадку виникнення неприємної ситуації і яких наслідків слід очікувати в результаті.
Г. Розробка календарного плану-графіка основних етапів робіт щодо організації бізнесу та які необхідно виконати до моменту початку реалізації підприємницького проекту.
Спосіб та форма об’єднання працівників підприємства для досягнення поставлених перед реалізацією підприємницького проекту виробничих та управлінських цілей це
А. Організаційна структура управління
Б. Організаційний план.
В. Альтернативний план
Г. Виробнича програма
Підхід до аналізу існуючої або схем управління аналогічними підприємствами чи бізнес-проектами на основі аналізу документів по існуючій системі управління підприємством називається
А. Архівний
Б. Опитувальний
В. Аналітичний
Підхід до аналізу існуючої або схем управління аналогічними підприємствами чи бізнес-проектами на основі анкетування чи інтерв’ювання працівників апарату управління називається
А. Архівний
Б. Опитувальний
В. Аналітичний
Вимога до раціональної побудови організаційної структури управління підприємством (підприємницьким проектом), що полягає у створенні мінімальної кількості рівнів управління це:
А. оптимальність
Б. оперативність
В. економічність
Вимога до раціональної побудови організаційної структури управління підприємством (підприємницьким проектом), що полягає у створенні раціонального розподілу управлінської праці та здійсненні мінімуму витрат на управління це
А. оптимальність
Б. оперативність
В. економічність
Вимога до раціональної побудови організаційної структури управління підприємством (підприємницьким проектом), що полягає у забезпеченні можливості швидкого прийняття управлінських рішень, їх передачі на нижчі рівні управління, а також забезпеченні розподілу прав та відповідальності це
А. оптимальність
Б. оперативність
В. економічність
Календарний план-графік реалізації підприємницького проекту повинен містити інформацію (оберіть всі відповіді, що підходять)
А. основні етапи та послідовність їх виконання
Б. часу (терміни) реалізації основних етапів
В. Взаємозв’язок основних подій, які сприяють підготовці початку реалізації бізнес-проекту
Г. Ключові цілі бізнес-проекту
Яка з наведених характеристик найменшою мірою впливає на структуру бізнес-плану:
А. мета розробки бізнес-плану
Б. аудиторія, на яку розрахований бізнес-план
В. організаційно-правова форма та форма власності підприємства
Г. характеристика продукту бізнесу
Який з наведених нижче розділів бізнес-плану не належить до переліку обов’язкових:
А. юридичний план
Б. маркетинг план
В. план ризиків
Г. галузь, підприємство, продукція
Який з наведених нижче розділів бізнес-плану має бути складений останнім:
А. маркетинг-план
Б. резюме
В. план ризиків
Г. галузь, підприємство, продукція
Оберіть вірну послідовність розробки наведених нижче розділів бізнес-плану:
А. маркетинг план; виробничий план; організаційний план; план ризиків; фінансовий план;
Б. виробничий план; маркетинг план; організаційний план; план ризиків; фінансовий план;
В. організаційний план; маркетинг план; виробничий план; фінансовий план; план ризиків
Г. маркетинг план; виробничий план; організаційний план; фінансовий план; план ризиків.
Яка з наведених характеристик не відповідає вимогам до оформлення бізнес-плану:
А. легкість у сприйнятті
Б. структурованість документа
В. повнота викладення усієї можливої інформації по проекту та підприємству
Г. рівність деталізації розрахунків у часі.
У чому полягає зміст такої вимоги до оформлення бізнес-плану як „науковість представлених результатів”?
А. результати розрахунків основних показників мають бути розрахованими з дотриманням наукових підходів та методик
Б. результати розрахунків основних показників слід порівняти з науково- обґрунтованими даними
В. проведені розрахунки повинні бути точними
Г. проведені розрахунки повинні бути належною мірою деталізованими у часі
У чому полягає зміст такої вимоги до оформлення бізнес-плану як „ рівність деталізації розрахунків у часі ”?
А. всі розрахунки мають бути наведені для кожного місяця планового періоду
Б. результати розрахунків основних показників слід порівняти між собою
В. розрахунок усіх планових показників у всіх розділах бізнес-плану повинен бути здійснений на однаковий плановий період часу
Г. проведені розрахунки повинні бути деталізованими до рівних значень у рівні проміжки часу
Яку інформацію найбільш доцільно перенести у Додатки:
А. опис місії та стратегічних цілей підприємства
Б. матрицю аналізу рівня конкурентоспроможності підприємства
В. матрицю SWOT-аналізу
Г. організаційну структуру управління підприємством (реалізацією підприємницького проекту)
Яку інформацію не доцільно представити у Резюме бізнес-плану?
А. характеристика цільового ринку;
Б. форма участі суб’єкта (на кого розрахований документ) бізнес-плану;
В. конкретні показники соціальної та економічної ефективності проекту з деталізацією у часі;
Г. основні економічні показники ефективності бізнес-проекту;
Д. загальні фінансові потреби по проекту;
Є. можливості підприємства та стратегія реалізації бізнес-проекту.
Завдання розділу „Маркетинг-план” полягає в
А. описі рекламних заходів, які підприємство планує протягом строку реалізації бізнес-плану
Б. узгодженні цінової стратегії підприємства з системою ціноутворення основних конкурентів
В. обґрунтуванні стратегії виходу підприємства на ринок та успішного функціонування на ньому
Внутрішня логіка розробки розділу „Маркетинг-план” передбачає, що першим етапом здійснюється:
А. Опис переваг продукції (послуг), з якою підприємство виходить на ринок.
Б. Обґрунтування маркетингової стратегії проникнення та завоювання ринку.
В. Опис комплексу заходів по підтримці просування товарів (послуг) підприємства на ринок.
Г. Складання бюджету витрат на реалізацію плану маркетингу.
Внутрішня логіка розробки розділу „Маркетинг-план” передбачає, що останнім етапом здійснюється:
А. Опис переваг продукції (послуг), з якою підприємство виходить на ринок.
Б. Обґрунтування маркетингової стратегії проникнення та завоювання ринку.
В. Опис комплексу заходів по підтримці просування товарів (послуг) підприємства на ринок.
Г. Складання бюджету витрат на реалізацію плану маркетингу.
Якщо підприємство свідомо спрощує диференціацію ринку та звертається до всіх сегментів ринку з однією пропозицією це
А. стратегія недиференційованого (масового) маркетингу;
Б. диференційованого маркетингу;
В. концентрованого маркетингу.
Якщо підприємство розробляє індивідуальний підхід до кожної цільової групи і для кожного сегменту ринку створює унікальну пропозицію це
А. стратегія недиференційованого (масового) маркетингу;
Б. диференційованого маркетингу;
В. концентрованого маркетингу.
Якщо стратегія передбачає встановлення вищого рівня цін на нетривалий період часу у регіонах, де спостерігається тимчасовий підвищений попит на продукцію (послуги) це
А. Стратегія закріплення на ринку
Б. Стратегія “зняття вершків”
В. Стратегія цінових ліній
Г. Стратегія “географічної ціни”
Д. Стратегія знижок з ціни
Е. Стратегія “оппортуністичного ціноутворення”
Якщо підприємство спрямовує свої зусилля на вузьку специфічну групу споживачів (сегмент ринку) через спеціалізований комплекс маркетингу, спрямований на задоволення потреб саме цього сегмента це
А. стратегія недиференційованого (масового) маркетингу;
Б. диференційованого маркетингу;
В. концентрованого маркетингу.
Якщо підприємство встановлює низьку ціну на продукцію з розрахунком на одержання більшого попиту та завоювання значної ринкової частки. Відповідно, внаслідок завоювання більшої ринкової частки забезпечується розширення обсягів виробництва продукції (надання послуг) та зниження рівня витрат на виробництво і збут одиниці продукції це
А. Стратегія закріплення на ринку
Б. Стратегія “зняття вершків”
В. Стратегія цінових ліній
Г. Стратегія “географічної ціни”
Д. Стратегія знижок з ціни
Е. Стратегія “оппортуністичного ціноутворення”
Якщо підприємство встановлює завищену ціну на новий, унікальний, інноваційний продукт, який виводить на ринок з метою заробити якомога більше на перших етапах життєвого циклу продукту це
А. Стратегія закріплення на ринку
Б. Стратегія “зняття вершків”
В. Стратегія цінових ліній
Г. Стратегія “географічної ціни”
Д. Стратегія знижок з ціни
Е. Стратегія “оппортуністичного ціноутворення”
Якщо підприємство встановлює ціну на продукцію (послуги) підприємства, яка є аналогічною до продукції (послуг), представленої на ринку основними конкурентами, а ціна на продукцію (послуги) підприємства у такому випадку може відрізнятись від існуючих цін за рахунок окремих параметрів продукції шляхом множення ціни еталонного виробу на коефіцієнт корисності обраного параметру це
А. Стратегія закріплення на ринку
Б. Стратегія “зняття вершків”
В. Стратегія цінових ліній
Г. Стратегія “географічної ціни”
Д. Стратегія знижок з ціни
Е. Стратегія “оппортуністичного ціноутворення”
Метод ціноутворення, що передбачає додавання до суми змінних витрат на одиницю продукції суми, яка покриває витрати та забезпечує достатню норму прибутку це
А. Метод повних витрат
Б. Метод вартості виготовлення
В. Метод маржинальних витрат
Г. Метод рентабельності
Д. Метод маркетингових чи ринкових оцінок
Існування можливості невдачі, небезпеки, потенційної загрози виникнення різного роду втрат (фінансових ресурсів, майна, результату (доходів) нижче очікуваного рівня ін.) при реалізації бізнес-проекту це.
А. Спекулятивний ризик
Б. Ризик
В. Песимистичний сценарій реалізації проекту
Г. Оптимістичний сценарій реалізації проекту
Потенційна можливість зазнати збитку, тобто отримати від’ємний чи нульовий результат унаслідок дії, наприклад, природних, екологічних, політичних, транспортних, виробничих факторів це
А. Спекулятивний ризик
Б. Чистий ризик
Потенційна можливість отримати негативний результат, що пов’язана, наприклад, з купівельною спроможністю грошей і капіталовкладеннями це
А. Спекулятивний ризик
Б. Чистий ризик
Ризик, обумовлений короткостроковим зниженням попиту на продукцію або зниженням ціни на неї (наприклад, через перевиробництво), вимагає від суб’єкта господарювання
А. дотримання принципу перевищення щорічних доходів від реалізації продукції (надання послуг) максимальних річних виплат по його заборгованостях
Б. зупинити роботу над вже функціонуючим, проте економічно не виправданим проектом
В. вимагати безумовних гарантій завершення будівництва
Неможливість гарантувати податкову знижку, якщо, наприклад, підприємницький (інвестиційний) проект підприємства не вступить в експлуатацію в термін, який передбачався; втрату виграшу на податках, якщо учасники зупинили роботу над вже функціонуючим, проте економічно не виправданим проектом; зміну податкового законодавства; рішення податкової служби, яке знижує податкові переваги в результаті реалізації проекту це
А. Ризик не сплати заборгованості
Б. податковий ризик
В. невиконання (неналежне виконання) господарських договорів
Г. виникнення непередбачуваних витрат
Шляхом детального аналізу та прогнозування кон’юнктури на ринку ресурсів попереджають такий вид ризику як
А. невиконання (неналежне виконання) господарських договорів
Б. недосконала маркетингова політика підприємства чи його партнерів
В. виникнення непередбачуваних витрат
Г. податковий ризик
Яка з наступних цілей НЕ ПОВИННА бути досягнута при розробці розділу “Оцінка ризиків”?
А. ідентифікація типів можливих ризиків і проблем, які можуть виникати при реалізації підприємницького проекту;
Б. визначення способів реагування на небезпеки та загрози бізнесу у випадку їх виникнення
В. точний розрахунок втрат (неотриманої вигоди, додаткових витрат), яких зазнає підприємницький проект в процесі реалізації
Г. визначення заходів щодо нейтралізації чи мінімізації можливих негативних наслідків.
Яка з наступних цілей НЕ ПОВИННА бути досягнута при розробці розділу “Оцінка ризиків”?
А. ідентифікація типів можливих ризиків і проблем, які можуть виникати при реалізації підприємницького проекту;
Б. визначення способів реагування на небезпеки та загрози бізнесу у випадку їх виникнення
В. точний розрахунок втрат (неотриманої вигоди, додаткових витрат), яких зазнає підприємницький проект в процесі реалізації
Г. визначення заходів щодо нейтралізації чи мінімізації можливих негативних наслідків.
Які типи втрат від ризику в підприємницькій діяльності не виділяються в окрему групу?
А. Матеріальні втрати
Б. Трудові витрати
В. Застосування дослідно-статистичних норм часу замість технічно обґрунтованих
Г. Фінансові витрати
Які типи втрат від ризику в підприємницькій діяльності не виділяються в окрему групу?
А. Спеціальні втрати
Б. Втрати від впливу непередбачуваних факторів політичного характеру
В. Втрати часу
Г. Фінансові витрати
У визначенні факторів ризику і видів робіт, при виконанні яких він виникає, полягає суть
А. якісного аналізу господарських ризиків
Б. кількісної оцінки господарських ризиків
Виявлення всіх ризиків, властивих діяльності підприємства (реалізації підприємницького проекту); опис ризиків; класифікація та групування ризиків; аналіз вихідних припущень здійснюється при
А. якісному аналізі господарських ризиків
Б. кількісної оцінці господарських ризиків
У встановленні взаємозв’язку між факторами господарського ризику та основними результатами операційної діяльності підприємства і визначенні значення ризику за допомогою статистичних, аналітичних та інших методів полягає
А. якісний аналіз господарських ризиків
Б. кількісна оцінка господарських ризиків
Передбачають заходи, які необхідно робити у випадку настання ризику і яких наслідків слід очікувати в результаті з метою уможливлення реалізації швидких дій та зменшення невизначеності в умовах ризикованої діяльності
А. Альтернативні плани
Б. Методи достовірних еквівалентів
В. Аналізи чутливості
Г. Песимістичні сценарії реалізації підприємницького проекту
Яка з наступних типів діяльності не відноситься до основних способів зменшення ризику підприємницької діяльності:
А. Підвищення якості роботи у сфері управління підприємством.
Б. Передача частини ризику іншим особам чи організаціям шляхом хеджування і страхування.
В. Самострахування.
Г. Розробка альтернативних планів
Зниження ризику шляхом створення на підприємстві резервних фондів, якщо вартість майна, яке страхується відносно невелика порівняно з майновими та фінансовими параметрами усього бізнесу (підприємства) чи вкладених ресурсів у реалізацію бізнес-проекту, ймовірність настання ризикової події відносно мала, а підприємство володіє значною кількістю однотипного майна це
А. Хеджування
Б. Страхування ризиків
В. Самострахування
Який з наведених нижче етапів НЕ ВХОДИТЬ до логіки процесу стратегічного планування на підготовчій стадії розробки бізнес-плану:
а) проведення зовнішнього аналізу;
б) проведення внутрішнього аналізу;
в) оцінка фінансових альтернатив;
г) аналіз стратегічних альтернатив.
Оберіть з наведених нижче характеристик ту, яка найбільш повною мірою відповідає змісту зовнішнього аналізу на підготовчій стадії розробки бізнес-плану:
а) визначення сильних і слабких сторін підприємства (підприємницького проекту), оцінка конкурентоспроможності;
б) визначення місії та стратегічних цілей підприємства;
в) розробка стратегії і тактики реалізації підприємницького проекту;
г) оцінка загальноекономічних факторів зовнішнього середовища, аналіз галузевих факторів.
За яким з наведених нижче напрямів не доцільно формувати стратегічні цілі підприємства (реалізації підприємницького проекту):
а) становище підприємства на ринку;
б) інноваційність діяльності;
в) споживачі;
г) соціальна відповідальність бізнесу.
Що є метою проведення внутрішнього аналізу в рамках підготовчої стадії розробки бізнес-плану підприємства:
а) виявити сприятливі можливості та загрози для підприємства, ідентифікувати ключові фактори успіху;
б) виявити сильні та слабкі сторони підприємства (проекту);
в) визначити рівень конкурентоспроможності підприємства;
г) скласти „дерево” цілей реалізації підприємницького проекту
Який з наведених нижче елементів не доцільно враховувати при формулюванні місії підприємства:
а) призначення підприємства з точки зору задоволення певної потреби;
б) конкурентні переваги підприємства;
в) ефективність фінансово-господарської діяльності підприємства;
г) на якому ринку (сегменті) підприємство вестиме конкурентну боротьбу.
Комплексний системний план забезпечення досягнення довгострокових цілей підприємства (чи окремих стратегічних одиниць бізнесу), в якому обґрунтовується рішення щодо того як розвивати підприємство (реалізовувати підприємницький проект) в цілому та його окремі стратегічні бізнес-одиниці, яке місце займати в галузі, як протидіяти конкурентам, як покращити позицію підприємства на ринку і в галузі це
а) загальна (портфельна) стратегія
б) функціональна стратегія
в) ділова, конкурентна стратегія
Лінія альтернативної поведінки підприємства, яка повинна привести до успіху в реалізації підприємницького проекту та розвитку стратегічних підрозділів і усіх бізнес-процесів підприємства в цілому це
а) загальна (портфельна) стратегія
б) функціональна стратегія
в) ділова, конкурентна стратегія
Який з наведених нижче елементів не доцільно враховувати при формулюванні місії підприємства:
а) призначення підприємства з точки зору задоволення певної потреби;
б) конкурентні переваги підприємства;
в) ефективність фінансово-господарської діяльності підприємства;
г) на якому ринку (сегменті) підприємство вестиме конкурентну боротьбу.
Яка з наведених дій не відповідає етапам обрання стратегії реалізації підприємницького проекту:
а) формування загальної стратегії;
б) визначення стратегій диверсифікації;
в) визначення функціональних стратегій;
г) формування ділової стратегії.
Що є метою зовнішнього аналізу в межах підготовчої стадії розробки бізнес-плану:
а) виявити сприятливі можливості та загрози для підприємства та
ідентифікувати ключові фактори успіху;
б) провести оцінку загальноекономічних факторів впливу на реалізацію підприємницького проекту;
в) визначити рівень конкурентоспроможності підприємства;
г) визначити рівень інвестиційної привабливості галузі функціонування підприємства.
Має на меті розробку плану заходів для окремого напряму діяльності підприємства (маркетинг, виробництво, комерційна діяльність, інноваційна діяльність, фінансова діяльність, кадрова політика ін.)
а) загальна (портфельна) стратегія
б) функціональна стратегія
в) ділова, конкурентна стратегія
Матриця SWOT-аналіз передбачає набір факторів за такими чотирма напрямами:
а) загальноекономічні фактори зовнішнього середовища, галузеві фактори, рівень конкурентоспроможності, можливості і загрози;
б) фінанси, персонал, виробництво, маркетинг;
в) місія, цілі, стратегія, тактика;
г) зовнішні можливості, зовнішні загрози, внутрішні сильні сторони, внутрішні слабкі сторони.
У розділі бізнес-плану “Галузь, підприємство та його продукція” наводяться
А. всі економічні та юридичні характеристики підприємства
Б. всі економічні характеристики підприємства
В. всі юридичні характеристики підприємства
У розділі бізнес-плану “Галузь, підприємство та його продукція” мають бути наведені:
А. найважливіші позитивні характеристики товару (послуги)
Б. найважливіші негативні характеристики товару (послуги)
В. найважливіші позитивні та негативні характеристики товару (послуги)
Г. всі характеристики товару (послуги)
Характеристика продукції (послуг) підприємства НЕ ПОВИННА містити інформацію про:
А. потребу споживачів, яку продукція (послуга) задовольнятиме
Б. фактори привабливості продукції (послуги)
В. методи усунення недоліків продукції (послуги)
Г. перспективні товари-замінники
Д. зовнішнє оформлення продукції
Опис галузі має на меті
А. надати безоціночний опис стану справ у галузі
Б. дати відповідь на питання, чи перспективною є обрана підприємством галузь
В. розкрити шляхи поліпшення справ у галузі
Місткість ринку, на якому планується здійснювати реалізацію продукції (надання послуг) підприємства це
А. виражена у вартісному чи натуральному вираженні купівельна спроможність всієї сукупності потенційних споживачів продукції (послуг)
Б. можливість кореляційного зростання ринку у зв’язку із виведенням на нього нової продукції
В. кількість споживачів, на яку розраховує підприємство
Г. кількість конкурентів, які одночасно діють на цьому ринку
Ґрунтовне дослідження ринку передбачає
А. поділ ринку на окремі сегменти за найбільш важливими характеристиками споживачів для подальшого аналізу цільових сегментів
Б. вивчення ринку в цілому для отримання комплексної, цілісної картини
В. аналіз виключно тих сегментів ринку, які вже зайняті конкурентами
Метою сегментації ринку є
А. знайти якомога більше однорідних за своєю поведінкою груп споживачів, кожна з яких може розглядатись як окремий ринковий сегмент
Б. максимально звузити коло споживачів до конкретного сегменту, щоб зекономити кошти на маркетинговій діяльності
В. максимально звузити коло споживачів до конкретного сегменту, щоб отримати більш точні дані аналізу
Критерії сегментації ринку
А. завжди включають у себе такі показники як вік, стать, національність
Б. включають показники в залежності від характеристик продукту і підприємницьких цілей
В. нормативно закріплені і не можуть бути звужені менше нормативного переліку
Г. повинні мати економічний характер і здатність бути оціненими у грошах
Позиціонування товарів (послуг) на ринку може здійснюватись за такими напрямами
А. заповнення виявленої на ринку вільної ніші чи займання місця близького до позиції одного з конкурентів
Б. за обраним місцем розташування підприємства та його збутових підрозділів чи специфікою у географічного розташуванні покупців
В. за результатами аналізу рівня конкурентоспроможності підприємства на ринку чи сформованою інформаційною базою для вироблення стратегії поведінки підприємства на ньому
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома