Бізнес-планування в ринковій системі

Додано: 21 листопада 2024
Предмет: Технології, 10 клас
10 запитань
Запитання 1

1. Дайте визначення поняття «бізнес-план»:

варіанти відповідей

техніко-економічне обґрунтування діяльності підприємств у ринкових умовах, програма його діяльності, що характеризує модель підприємства в майбутньому;

заздалегідь визначений порядок, послідовність здійснення накресленої на конкретний період програми;

загальний, недеталізований план, охоплюючий довготривалий проміжок часу, спосіб досягнення складної мети;

концептуальна дія, яка здійснюється у вигляді одного або більшої кількості конкретних завдань.


Запитання 2

2. Цільова аудиторія – це:


варіанти відповідей

скупчення неорганізованих людей, стурбованих чинником зовнішньої провокації;


група людей, на яких розраховано певний товар, продукт, художній твір, послугу тощо, може визначатися як до пропозиції товару чи ідеї, так постфактум за вивченням поточної ситуації;


ціле, що склалося на основі з'єднання, поєднання, сполучення;


фізичні особи, що купують, замовлять, використовуть, або мають намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю, або виконанням обов'язків найманого працівника.


Запитання 3

3. Інформаційним полем бізнес-плану називають:


варіанти відповідей

сукупність усіх вироблених у країні товарів та наданих послуг за рік незалежно від розташування національних підприємств;


стан захищеності систем обробки і зберігання даних, при якому забезпечено конфіденційність, доступність і цілісність інформації,використання й розвиток в інтересах громадян або комплекс заходів, спрямованих на забезпечення захищеності інформації особи, суспільства і держави від несанкціонованого доступу, використання, оприлюднення, руйнування, внесення змін, ознайомлення, перевірки запису чи знищення;


сукупність документів чи даних правового, політичного, економічного, комерційного, науково-технічного, зовнішньоекономічного та соціального характеру, які забезпечують інформаційні потреби підприємця;


роз'яснення; виклад фактів, подій; витлумачення.


Запитання 4

4. Яка основна мета бізнес-плану?


варіанти відповідей

вивчення економічних, організаційно-управлінських, соціально-психологічних чинників, що впливають на її здатність здійснювати підприємницьку діяльність;


встановити певний порядок дій для підготовки ефективного функціонування конкурентоспроможного підприємства;


недопущення проявів дискримінації одних суб'єктів іншими та розвиток конкуренції;


визначення рівня життєздатності та стійкості підприємства, виявлення сильних та слабких сторін фірми, конкретизація стратегії розвитку через систему кількісних і якісних показників, забезпечення підтримки інвесторів та акціонерів, зниження ризиків підприємницької діяльності.


Запитання 5

5. Загальна методологія розробки бізнес-плану охоплює:


варіанти відповідей

1 стадію;


2 стадії;



3 стадії;



4 стадії.


Запитання 6

6. У загальному вигляді бізнес-план складається з таких розділів:


варіанти відповідей

резюме, маркетинг і збут продукції, ризики та гарантії, додатки;



опис підприємства та галузі, опис продукту (послуги),



план виробництва продукції, організаційний план, фінансовий план;



всі відповіді вірні.


Запитання 7

7. Бізнес-план у ринковій системі господарювання виконує дві найважливіші функції:



варіанти відповідей

зовнішня і внутрішня;



абсолютна та відносна;



розробка та реалізація;



вірні відповіді А та Б.

Запитання 8

8. Бізнес-плани можна класифікувати за певними ознаками:  



варіанти відповідей

за сферою бізнесу; 



за масштабами бізнесу; 


за характеристиками продукту бізнесу;


всі відповіді вірні.

Запитання 9

9. На початковій стадії основним результатом бізнес-планування є: 

варіанти відповідей

формування інформаційного поля бізнес-плану, виявлення сприятливих факторів та загроз з боку зовнішнього середовища, оцінка сильних й слабких сторін підприємства, формування його місії та конкретних цілей, вибір стратегії розвитку підприємства, виявлення можливих стратегічних альтернатив; 


формування бізнес-ідеї, яка полягає в виробництві нового продукту (наданні нової послуги) або в прийнятті нового технічного, організаційного чи економічного рішення;


організація і проведення презентації бізнес-плану, яка передбачає ознайомлення потенційних інвесторів і партнерів з сутністю підприємницького проекту;


вірна відповідь відсутня.

Запитання 10

10. Однією з внутрішніх цілей розробки бізнес-плану є:


варіанти відповідей

отримання банківської позики;



реорганізація власного бізнесу;



підписання важливого контракту;



створення спільного підприємства або оформлення партнерства.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест