Blender. Вершини, ребра, грані. Графічні текстури. Текстові об’єкти та їх редагування.

Тест виконано: 200 разів
12 запитань
Запитання 1

Вершини, ребра та грані редагують в режимі редагування клавішею

варіанти відповідей

 Ctrl

Shift

Tab

Запитання 2

На малюнку включений режим редагування:

варіанти відповідей

вершин

ребер

граней

Запитання 3

Зображення, яке "накладається" на поверхню 3D-моделі для створення ефекту певних властивостей матеріалу

варіанти відповідей

Рельєф

Текстура

Властивість

Запитання 4

У Blender для додавання текстури об'єкту слід перейти до групи кнопок

варіанти відповідей

UV-сфера

Shift

Shading

Запитання 5

Перед нанесенням на об'єкт текстури спочатку потрібно створити

варіанти відповідей

Матеріал

Сировину

Речовину

Запитання 6

Колір текстури з'єднують з 

варіанти відповідей

Кольором поверхні

Основним кольором

Допоміжним кольором

Запитання 7

Яким за структурою є об’єкт типу Тext?

варіанти відповідей

Векторний

Растровий

Запитання 8

Текстовий 3D-об'єкт під назвою Текст можна додати скориставшись пунктом меню

варіанти відповідей

Вибір

Додати

Об’єкт

Запитання 9

Чи можна вводити спеціальні символи  (не присутні на клавіатурі) у текстовий 3D-об'єкт

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 10

Чи можна завантажити готовий текст із зовнішнього текстового файлу?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 11

Над текстовими об’єктами в Blender можна виконувати такі дії

варіанти відповідей

Переміщувати

Обертати

Масштабувати

Видаляти

Запитання 12

Характерною особливістю режиму правки для текстів є

варіанти відповідей

немає ніяких керуючих точок або вершин

недоступні засоби трансформування і деформування

тільки символи та їх форматування

доступні засоби трансформування і деформування

є керуючі точки, вершини

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест