Blender. Вершини, ребра, грані. Графічні текстури. Текстові об’єкти та їх редагування.

Додано: 15 лютого 2022
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 35 разів
6 запитань
Запитання 1

Вершини, ребра та грані редагують в режимі редагування клавішею

варіанти відповідей

 Ctrl

Shift

Tab

Запитання 2

На малюнку включений режим редагування:

варіанти відповідей

вершин

ребер

граней

Запитання 3

Зображення, яке "накладається" на поверхню 3D-моделі для створення ефекту певних властивостей матеріалу

варіанти відповідей

Рельєф

Текстура

Властивість

Запитання 4

У Blender для додавання текстури об'єкту слід перейти до групи кнопок

варіанти відповідей

UV-сфера

Shift

Shading

Запитання 5

Перед нанесенням на об'єкт текстури спочатку потрібно створити

варіанти відповідей

Матеріал

Сировину

Речовину

Запитання 6

В якому режимі редагують вершини, грані, ребра?

варіанти відповідей

Режим скульптингу

Режим редагування

Режим об'єкту

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест