Blender. Вершини, ребра, грані. Графічні текстури. Текстові об’єкти та їх редагування.

Додано: 9 листопада 2022
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 61 раз
8 запитань
Запитання 1

Вершини, ребра та грані редагують в режимі редагування клавішею

варіанти відповідей

 Ctrl

Shift

Tab

Запитання 2

На малюнку включений режим редагування:

варіанти відповідей

вершин

ребер

граней

Запитання 3

У Blender для додавання текстури об'єкту слід перейти до групи кнопок

варіанти відповідей

UV-сфера

Shift

Shading

Запитання 4

Перед нанесенням на об'єкт текстури спочатку потрібно створити

варіанти відповідей

Матеріал

Сировину

Речовину

Запитання 5

Колір текстури з'єднують з 

варіанти відповідей

Кольором поверхні

Основним кольором

Допоміжним кольором

Запитання 6

Текстовий 3D-об'єкт під назвою Текст можна додати скориставшись пунктом меню

варіанти відповідей

Вибір

Додати

Об’єкт

Запитання 7

Над текстовими об’єктами в Blender можна виконувати такі дії

варіанти відповідей

Переміщувати

Обертати

Масштабувати

Видаляти

Запитання 8

За замовчуванням у Blender встановлено шрифт символів у текстовому об’єкті - Bfont. У ньому відсутні символи кирилиці. 

варіанти відповідей

погоджуюсь

не погоджуюсь

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест