Виберіть правильні твердження.
1. Пагін - це осьовий надземний вегетативний орган рослин.
2. Листок - це орган де запасаються органічні речовини.
3. Стебло - це орган, що забезпечує мінеральне живлення.
4. Брунька - це зачатковий пагін.
Які частини рослини віносяться до пагона?
На малюнку зображено під цифрою 4. Частина стебла між двома вузлами - .......
Місце прикріплення листка це.....
Кут між стеблом і листком це...
Зачаток нового пагона з вкороченими міжвузлями - це...
Найбільша брунька ......
В пазусі листка знаходиться брунька.....
Ріст пагонів у довжину в більшості рослин забезпечують бруньки....
Бруньки, що не розкриваються навесні та не пробуджуються декілька років називаються......
Сплячі бруньки розпускаються лише......
Осьова частина пагона, це....
Брунькові луски виділяють смолисті речовини для того, щоб.....
З вегетативної бруньки розвивається пагін з .......
Всередині генеративних бруньок знаходяться зачаткові .......
Генеративні бруньки відрізняються від вегетативних тим.що вони ......
До складу кожної бруньки обовязково входить...
Вставте пропущені слова замість цифр: «Клітини 1....... тканини конуса наростання починають 2........, завдяки чому міжвузля видовжуються».
Установіть вірну відповідність між складовими генеративної бруньки та їхніми функціями:
І. Складові: ІІ. Функції
1. Покривні луски..................... А. Захист від низьких температур
2. Зачаткові квітки ....................Б. Ріст
3. Конус наростання................. В. Розвиток квітки або суцвіття
....................................................Г. Захист від втрати вологи
Схарактеризуй значення верхівкової бруньки.
Брунька, яка має зачаткові листочки .....
Під пазушними бруньками після опадання листків залишаються....
Конус наростання, утворений..........тканиною.
Якщо зрізати верхівкову бруньку, відразу починаеться активний ріст ......... бруньок. Цю властивість використовують для формування бажаної форми крони (просторового розміщення бічних пагонів) у деревянистих рослин.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома